کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استقبال کنندگان در قم، مهاجران آفریقائی و عراقی بودند!

29 مهر 1389 ساعت 8:10

رسانه هاي بيگانه و اپوزيسيون در زمينه انكار يا دست كم كوچك نمايي استقبال تاريخي علما و مردم قم از رهبر انقلاب دچار معضل شده و به همين دليل به هر شيوه نامعقولي دست يازيدند.



به گزارش کیهان، تمام اين رسانه ها در اقدامي هماهنگ اقدام به سانسور آن دسته از عكس هاي استقبال ميليوني مردم در قم كردند كه عمق جمعيت را نشان مي دهد يا از آسمان، امتداد كيلومتري جمعيت انبوه استقبال كننده را در خيابان هاي شهر مقدس قم نشان مي داد. اين سانسور رسانه اي (تقليد از كبك در فرو بردن سر زيربرف) در حالي است كه در عصر انفجار اطلاعات و تنوع رسانه ها، مخاطبان مي توانند خبرها و واقعيت ها را دريابند. اين رويكرد در حالي است كه با توجه به تبليغات چند هفته اي رسانه هاي مذكور با ادعاي محوري، «پيش بيني استقبال سرد»، مخاطبان منتظر بودند گزارش اين رسانه ها از واقعيت و راستي آزمايي ادعاي خود را مشاهده كنند. به همين دليل هم اعتبار و حيثيت رسانه هاي مذكور در آمريكا و انگليس و برخي كشورهاي اروپايي و -نيز رسانه هاي ضدانقلاب داخلي- به شدت لطمه خورد.

از سوي ديگر سايت «روز نت» كه توسط سلطنت طلبان ورشكسته مديريت مي شود، با نمايش تصوير 3 نفر از استقبال كنندگان كه از سوي رسانه ها و خبرگزاري هاي رسمي جمهوري اسلامي منتشر شده، تحليلي از سر بلاهت منتشر كرد و مدعي شد استقبال كنندگان، مهاجران آفريقايي و عرب و عراقي بوده اند! رسانه هايي از اين دست به هنگام سفر رئيس جمهور كشورمان به لبنان هم مدعي شده بودند استقبال كننده ها از ايران به لبنان رفته بودند!

از سوي ديگر «آرش-س» همكار صداي آمريكا كه پيش از فرار از كشور در نشريات زنجيره اي فعاليت مي كرد، در گزارش خود مدعي شد «جز روحانيون خودي و رسمي كسي استقبال نرفت، از جمله آيت الله ابراهيم اميني و آيت الله رضا استادي و جوادي آملي». گويا ذات فرار از كشور و اقامت در كشورهايي نظير آمريكا براي همكاران نشريات زنجيره اي فراموشي آور است، چه اينكه همين صداي آمريكا و انواع رسانه هاي همسو، در اوج آشوب و فتنه سال گذشته و در راستاي عمليات فريب و جنگ رواني، به دروغ چنين القا مي كردند علمايي چون حضرات آيات جوادي آملي، اميني و استادي از نظام جدا شده و مقابل رهبري قرار گرفته اند!! اين رسانه هاي كاملاً حرفه اي و بي غرض! اكنون به جاي اينكه اعتراف كنند يك سال به مخاطبان خود دروغ تحويل دادند، با پررويي و خودفريبي، حضور شخصيت هايي از اين دست را نشانه اي مي دانند كه جز روحانيون خودي و رسمي كسي به استقبال نرفته است! گويا كه مثلاً منتظر بوده اند فلان روحاني نماي ضد انقلاب -كه توسط گويانيوز و راديو فردا به عنوان «مترقي، مرجع نوانديش و مجتهد واقعي» معرفي مي شود- يا برخي وابستگان به باند مهدي هاشمي كه ارتباط وثيقي با گروهك نهضت آزادي دارند، در كنار درياي مواج محبت ملت شريف و علماي متعهد و انقلابي حاضر شده باشند!


کد مطلب: 140248

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/140248/استقبال-کنندگان-قم-مهاجران-آفریقائی-عراقی-بودند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com