جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۵۷
۹

ارجاع‌نامه عفت‌مرعشی به‌دادستان‌تهران

شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۵
کد مطلب: 442748
حجت الاسلام و المسلمین اژه ای در نامه‌ای خطاب به دفتر حوزه معاونت اول قوه قضائیه در مورد نامه اخیر خانم عفت مرعشی نوشت: نامه مشارالیها را عینا خدمت دادستان عمومی و انقلاب تهران ارسال تا چنانچه همانند برخی نوشته های منتسب به بیت اقای هاشمی رفسنجانی مشحون به توهین و افترا باشد اقدام مقتضی بعمل آورده و عنداللزوم مسائل مطروحه را پاسخ دهند.
ارجاع‌نامه عفت‌مرعشی به‌دادستان‌تهران
به گزارش جهان به نقل از میزان، در نامه سخنگوی قوه قضاییه به دفتر حوزه معاونت اول قوه قضائیه آمده است: دفترنامه سرکار خانم مرعشی را ملاحظه نمودم، برخلاف نوشته ایشان هیچگونه ناراحتی و عذاب وجدانی نسبت به مسئله مورد اشاره مشارالیها (محکومیت مهدی هاشمی به جرم اختلاس ،ارتشاء و مسائل ضد امنیتی ) ندارم و از نامه غیرمتعارف و غیرمسوولانه نامبرده معلوم می شود که چه کسی ناراحت است و درد دارد.

متن کامل این نامه بدین شرح است:


بسمه تعالی

جناب آقای دکتر جعفری دولت آبادی

دادستان محترم عمومی انقلاب تهران

سلام علیکم

با احترام؛ به پیوست تصویر نامه مورخ ۱۰/۶/۹۴ خانم عفت مرعشی خطاب به معاون محترم اول قوه قضائیه حضرت حجت الاسلام محسنی اژیه متضمن مرقومه ایشان مبنی بر:

"بسمه تعالی – دفترنامه سرکار خانم عفت مرعشی را ملاحظه نمودم بر خلاف نوشته ایشان اینجانب هیچگونه ناراحتی و عذاب وجدانی نسبت به مسئله مورد اشاره مشارالیها (محکومیت فرزندشان مهدی هاشمی به جرم اختلاس، ارتشاء و مسائل ضد امنیتی) ندارم و از نامه غیرمتعارف و غیر مسئولانه نامبرده معلوم می­شود که چه کسی ناراحت است و درد دارد و پیوست نامه مشارالیها ارتباطی با این جانب ندارد لذا عیناً خدمت دادستان محترم عمومی و انقلاب تهران ارسال تا چنانچه همانند برخی نوشته­‌های منتسب به بیت آقای هاشمی رفسنجانی مشحون به توهین و افترا باشد اقدام مقتضی به عمل آورده و عنداللزوم مسائل مطوحه را پاسخ دهند. محسنی اژیه ۱۴/۶/۹۴ "

به همراه چهار برگ اصول اوراق، جهت استحضار و اتخاذ تصمیم شایسته به پیوست ایفاد می‌گردد.

سعید عسگری

مدیر کل حوزه معاونت قوه قضائیه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


چقدر این قبیله وحشتناکند
درود بر شرفت و شجاعتت برادر عزیز محسنی اژه ای
ننه غصه نخور بره زندون شاید آدم بشه !!! کاشکی به جای حمایتهای الکی درست تربیتش میکردی که انگل جامعه نباشه !
خانوادهای که خود را فراتر از قانون میداند
Iran, Islamic Republic of
خانواده هاشمي به خواستشان رسيدند
Iran, Islamic Republic of
قوه قضاييه چرا با پخش دادگاه مخالفت ميكنه؟ چرا نميخواد اين مشكل برا هميشه حل بشه؟ بخدا مردم قاضي هاي خوبي هستند
یاسر
Iran, Islamic Republic of
اقا اگر اشد مجازات درحق این خلاف کار اجرامیشد اینها اینقدر متعرض مسئولین نمیشدند.
Iran, Islamic Republic of
دادگاه را كامل پخش كنند تا ديگر حدفي نباشد
اگر از همان مصاحبه در قبل از شروع فتنه 88 مجازات برایش بریده می شد دیگه رویش اینقدر زیاد نمی شد که ... و یا نامه بی ادبانه را بفرستد. فقط اشد مجازات باید برایش بریده شود.