دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰
۱

عفت مرعشی: با خانواده‌خاتمی رفت‌وآمد داریم

دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۵۲
کد مطلب: 238114
به لطف حضور فائزه خانم، هم خانم مرعشی راحت‌ صحبت کرد و هم عکاس، اجازه عکسبرداری پیدا کرد. خانم مرعشی، خیلی تلاش می‌کرد که عکس کمتری از ایشان گرفته شود. آخر مصاحبه هم گفت: به غیر از یک یا دوتا عکسی که می‌خواهید چاپ کنید، مابقی را پاک کنید، من راضی نیستم ./آیت‌الله هاشمی رفسنجانی- بسیار خونسرد هستند و هیچوقت از کوره در نمی‌روند و حتی در مورد شکنجه‌هایی که قبل از انقلاب شده بودند هیچ وقت صحبت نکرده‌اند
به گزارش جهان، عباس تقی پور، مدیر ماهنامه ارتباطات با اشاره به دیدار هفته گذشته خود با عفت مرعشی، همسر اکبر هاشمی رفسنجانی برای انجام مصاحبه نوشت: آقا محسن که قبل از مصاحبه دفتر را ترک کرد تأکید داشت که اول قدری با مادرشان صحبت کنیم و بعد سؤالات را مکتوب بدهیم تا پاسخ دهند. اصرار داشت پرسش و پاسخی مطرح نشود که مشکلی ایجاد شود. گفتیم این بر خلاف مرام و مسلک ماهنامه است و می‌خواهیم مصاحبه زنده باشد. ایشان که رفت، به لطف حضور فائزه خانم، هم خانم مرعشی راحت‌ صحبت کرد و هم عکاس، اجازه عکسبرداری پیدا کرد. خانم مرعشی، خیلی تلاش می‌کرد که عکس کمتری از ایشان گرفته شود. آخر مصاحبه هم گفت: به غیر از یک یا دوتا عکسی که می‌خواهید چاپ کنید، مابقی را پاک کنید، من راضی نیستم .

در این مصاحبه وی در مورد رفت‌وآمدهای خانوادگی رؤسای جمهور و همسران آن‌ها با هم و اینکه با خانواده آقای خاتمی و همسر ایشان رفت‌وآمد داشته و دارد ولی با آقای احمدی‌نژاد رفت‌وآمد خانوادگی نداشته، ولی همسر وی را دیده و می‌شناسد هم توضیحاتی ارائه کرد.

تأکید بر اینکه حاج‌آقا- آیت‌الله هاشمی رفسنجانی- بسیار خونسرد هستند و هیچوقت از کوره در نمی‌روند و حتی در مورد شکنجه‌هایی که قبل از انقلاب شده بودند هیچ وقت صحبت نکرده‌اند و یا اینکه ایشان به اعضای خانواده استقلال واقعی داده‌اند و همیشه مدافع حقوق زنان بوده‌اند از نکات دیگر و جالبی بود که خانم مرعشی بر روی آن‌ها تأکید داشت. این بخش از سخنان وی به شدت مورد تأئید و تأکید فائزه هاشمی نیز  قرار گرفت که سرگرم کار با کامپیوتر بود. همسر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با اشاره به اینکه حاج‌آقا هیچ فشاری بر روی خود احساس نمی‌کند ادامه داد که ایشان قبل و بعد از انقلاب، کارش را دوست دارد و هیچ وقت خسته نشده است. او بر همراهی خود با ایشان نیز تأکید کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


با سلام
مگر همين خانم نبود كه دستور ريختن در خيابان را صادر كرد؟ مگه ايشان نبود كه آتيش فتنه رو روشن كرد؟ چرا اين همه براش تبليغ ميكنيد؟