جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

انتقاد ابوترابی‌فرد از ریخت‌وپاش‌ها

جمعه ۶ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۱:۱۴
کد مطلب: 333686
نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی افزود: اگر می خواهید در عرصه اقتصاد در برابر دشمن بایستید باید هزینه های ملی و اداره کشور را کاهش داد و صبر در این میدان نیاز است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد در یادواره 980 شهدای کارگری مازندران افزود: باید با قدرت در مذاکرات حضور یافت و قدرتها نیز در برابر رهبری، قدرت مردم به پای مذاکره آمدند و باید مذاکرات قدرمند را شکل داد.
 
ابوترابی فرد عنوان کرد: کاهش هزینه های اداره کشور باید به حداقل ممکن برسد و منابع کشور به سمت تولید رود و اشتغال و تولید ثروت ایجاد شود.
 
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: باید مقابل دشمنانی که ایستاده اند، ایستاد وگرنه زیر چکمه های صدامها خرد می شویم و استقلال و شخصیت مان از بین می رود.
 
وی تاکید کرد: ایستادگی باید همراه با عقل، تدبیر، عقلاینت و برنامه، همراه با کاهش هزینه های ملی، زندگی و افزایش درآمد باشد و متاسفانه در این حوزه مدیران کشور برعکس عمل کرده اند.
 
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کسی که می خواهد برابر دشمنان بایستاد، کاهش هزنیه های ملی را ایجاد می کند، گفت: در سال 84 هزینه جاری کشور حدود 25 هزار میلیارد تومان بود درحالی در سال 92 بیش از 120 هزار میلیارد تومان رسیده است.
 
وی اظهار داشت: با افزایش هزینه های ملی اراده تولید از بین رفت.
 
با ریخت و پاش به تولید نمی رسیم

 
وی گفت: تا زمانی که منابع کشور صرف پرداختها و استخدامهای بی رویه شود به تولید نخواهیم رسید، اینطور نباید باشد که اقتصاد مقاومتی را شعار دهیم و عمل نکنیم و این اقتصاد با کمترین هزینه همراه است.
 
وی با مرور زندگی امیر مومنان (ع) گفت: اینکه سبب شد تا مولای متقیان برابر معاویه پیروز نشود، این بود که یارانش اهل صبر نبودند و مقابل کفار ایستادگی نکردند.
 
حجت الاسلام ابوترابی فرد با عنوان اینکه دشمن ما را رها نمی کند گفت: اگر چه در عرصه نظامی شکست خورد ولی در عرصه اقتصادی ورود پیدا کرد و آنها هویت دینی و اسلامی ما را نشانه گرفته اند و با آن سر ستیز دارند.
 
این نماینده مجلس اظهار داشت: هویت نظام سلطه با هویت نظام دینی سر جنگ دارند و تا زمانی که مدیریتش در دست صاحبان زر و زور و قدرتهای شیطانی است نمی توانند با نظامی که رهبریش فقیه عادل، اسلام شناس و متواضع در برابر خدا و بندگان خداست، پیروز شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Malaysia
این جملات شعاری هر انسانی را خسته می کند.