دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

این همه ریخت و پاش برای چیست؟

دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۱۴
کد مطلب: 282871
باشگاه پرسپولیس شنبه شب جشنی را برای تجلیل از پیشکسوتان خود در تالار برج میلاد برگزار کرد.پوشش خبری رسانه‌های نوشتاری ما را برآن داشت که این جشن را بررسی کنیم.
به گزارش جهان به نقل از تهران‌پرس، این گرده‌همایی سرخپوشان پایتخت دربرج میلاد با حضور همه پیشکسوتان پرسپولیس برگزار شد تنها جای خالی این جشن علی دایی اسطوره فوتبال ایران و پرسپولیس بود که با نیامدنش اختلافش با رویانیان را آشکار کرد.
 
البته دیگر پیشکسوتان پرسپولیس هم با دلخوری از رویانیان حضور در این جشن را به واسطه دعوت از سمت کمیته پیشکسوتان قلم داد کردند و توجیه حضورشان این کمیته بود.
 
حتی اگر برای این جشن که به شکلی اشرافی برگزار شد توجیهی مثل تیتر برخی روزنامه‌های ورزشی مثل «پرسپولیس جواهراتش را طلا گرفت» پیدا کنیم بازهم دلیل خوشحالی بیش از حد سردار سرخپوشان را نمی‌توانیم پیدا کنیم.
 
این جشن که با اجرای جواد خیابانی و حضور سید جواد هاشمی برگزار شد حاشیه‌هایی داشت که مرور آن برای بررسی اهداف رویانیان واجب است.
 
در خلال جشن چندین بار رویانیان میکروفن دستی را از مسئولان می‌گرفت و به تنهایی و با خوشحالی جملاتی را در وصف صفای حاضران وعرض ادب به پیشکسوتان ایراد می‌کرد.
 
در میان این سخنرانی‌های گاه و بی‌گاه سردار،جواد خیابانی چندین بار با کنایه به رویانیان تذکر داد که اجرای جشن کار او نیست.
 
خوشحالی زاید الوصف رویانیان آنقدر بود که برای دور اول قدردانی که قرار بود از مدیران گذشته و فعلی باشگاه باشد خود به تنهایی بلند شد و همه حاضران را به بالای سن راهنمایی کرد.این کار با تذکر جواد خیابانی ختم به خیر شد و حضار بلند شده به روی صندلی‌هایشان بازگشتند.
 
این جشن آنقدر نکته وحاشیه داشت که بازگو کردن آنها تنها خسته کننده خواهد بود.
 
اما سوال اصلی اینجاست که آقای رویانیان چرا باید برای قدردانی از پیشکسوتان پرسپولیس این‌همه ریخت وپاش کرد؟
 
اگر بخواهیم بدبینامه به موضوع نگاه کنیم شاید قدرت طلبی و حفظ جایگاه برای سردار باعث برگزاری این جشن شده باشد.
 
ازآنجا که از سنوات گذشته آنهایی که لباس نظامی بر تن داشتند را سنگین‌تر و باوقار تر از این دیده‌ایم از رویانیان توقع نداریم این‌گونه ظاهر شود.
 
رویانیان راهنمایی و رانندگی و ستاد مدیریت سوخت بسیار با این سردار سرخپوشان متفاوت است.اینکه خود آقای مدیر عامل می‌تواند این‌همه دوگانگی را تحمل کند خود جای تشویق دارد اما ذهن حاشیه بین ما چیزی جز برای قدردانی از پیشکسوتان را در این جشن می‌بیند.
 
البته این جمله سردار که«تازه دارم فوتبال را می‌شناسم»ما را یاد جملات قصار آقای کفاشیان انداخت و مزید بر علت برای نگارش این گزارش شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *