شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۲
۲

اقدامات ایران علیه داعش، بالاخره آمریکا را مجبور به اعتراف کرد

چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب: 410761
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا سه شنبه شب بر نقش مثبت ایران در آزادسازی شهر تکریت استان صلاح الدین عراق تاکید کرد.
اقدامات ایران علیه داعش، بالاخره آمریکا را مجبور به اعتراف کرد
به گزارش جهان، واحد مرکزی خبر به نقل از خبرگزاری فرانسه نوشت، ژنرال دمپسی روز سه شنبه خطاب به سناتورهای امریکایی گفت: کمک های نظامی ایران به شبه نظامیان شیعه در عراق اقدام جدیدی نیست اما این کمک ها این هفته به مراتب آشکارتر صورت گرفت به طوری که نیروهای عراقی برای بازپس گیری تکریت از اشغال گروه تروریستی داعش وارد عمل شدند.

وی افزود: «این آشکارترین اقدام ایران در پشتیبانی از نظامیان ارتش عراق بود که در قالب حمایت آتش توپخانه ای و کمک های دیگر صورت گرفت.

وی بدون اشاره به کمک های نظامی و تجهیزاتی ارتش آمریکا به داعش که در قالب انداختن محموله های تسلیحاتی در مناطق تحت اشغال تروریست ها صورت می گیرد، افزود: «صریح می گویم نقش ایران در عراق فقط در صورتی مشکل ساز و نگران کننده خواهد بود که به فرقه گرایی بیانجامد.»

مقامات دولت عراق اعلام کردند در عملیات تهاجمی که از روز دوشنبه برای تصرف تکریت آغاز شد ، بیش از ۳۰ هزار نفر از نیروهای مردمی و همچنین نظامیان ارتش عراق شرکت دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جنوبشهری
Iran, Islamic Republic of
و مقامات ایران هم اگر نترسند که کدخدا احیانا مکدر شود باید در پاسخ ، به نقش محوری و کلیدی آمریکا و دولتهای غربی و رژیم صهیونیستی در شکل گیری این جریان تکفیری تاکید کنند...
کریمی
تا کور شود هر آنکه نتواند دید
مرگ بر آمریکا
خواهش میکنم در گزارشها و هر نوشتار و یا گفتاری از کلمه داعش استفاده نشود .....
فقط بگوییم تکفیری های وهابی