جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱۱
۴

چهره یک مرد+عکس

چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۲
کد مطلب: 421317
جنگ تحمیلی دوره ای برای درخشیدن مردهای واقعی بود. مردانی که سالها در حسرت سربازی حضرت ثارالله(ع) سوخته بودند و بر سر و سینه می زدند که ای کاش ظهر عاشورا می‌بودند و مقتدایشان را یاری می کردند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، جنگ تحمیلی دوره ای برای درخشیدن مردهای واقعی بود. مردانی که سالها در حسرت سربازی حضرت ثارالله(ع) سوخته بودند و بر سر و سینه می زدند که ای کاش ظهر عاشورا مقتدایشان را یاری می کردند.

جای تعجب نداشت اکنون که بساط وفای به عهد برپا شده آنها دست از زندگی بشویند و راهی جایی شوند که معلوم نبود برگشتی داشته باشد. خیلی‌هایشان رفتند و شهید شدند و بعضی‌هاشان برگشتند و سوختند از شهادت برادرانشان.

اما این روی حماسی و زیبا صورت دیگری هم داشت. عده ای هم بودند که در همان ایام چون زنان ریش دار پشت جبهه پنهان شدند و با هزار بهانه پای خود را لنگ رفتن به میدان جنگ کردند.

تصویری که مشاهده می ‌کنید مردی است که با تمام وجود پای اعتقادش ایستاد و خطوط پر صلابت چهره اش گواه این مدعاست. او و هزاران پیرمرد دیگر کاری کردند که حبیب بن مظاهر در روز عاشورا کرد و اینگونه زندگی فانی‌شان پر برکت شد و خیلی‌هاشان شهید شدند.


نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
بسیار زیبا
خب... کی بود حالا ایشون!!!؟
نام ونشان زمینی مهم نیست اینها چون ستارگان برای اهل اسمان روشن دیده میشوند .
اینان غیرت این ملت غیورند
مردانی
خجالت هم خوب چیزیه
ایشون و امثال ایشون همون کسی هستند که باعث شدن الان حضرتعالی بشینی توی خونه ات و پشت کامپیوترت اورد ناشتا بدی