شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۴۳

تذکر ماموران فرودگاه جده به حجاب بازیگران زن ایرانی

جمعه ۱۴ آبان ۱۳۸۹ ساعت ۱۶:۳۲
کد مطلب: 142713
برخی از هنرمندانی که برای انجام فریضه حج به تازگی به مکه مکرمه عزیمت کرده‌اند، در بدو ورود به فرودگاه جده برای رعایت حجاب اسلامی از ماموران سعودی تذکر گرفتند.

به گزارش جهان به نقل از آتی، محرم زینال زاده، مرتضی رزاق کریمی کارگردان، حمید گلی و محمد مسلمی از برنامه سازان تلویزیون و بازیگران برنامه "فتیله"، علیرضا سجاد پور مدیر نظارت و حسن نجاریان، زیبا بروفه، سعید راد، علیرضا خمسه، مهرانه مهین ترابی و مهدی سلوکی و... از جمله هنرمندانی هستند که برای انجام حج تمتع به شهر مقدس مکه عزیمت کرده‌اند. گفته می شود برخی از هنرمندان زن این گروه برای رعایت پوشش کامل حجاب اسلامی تذکر گرفته اند.

عربستان سعودی قوانین بسیار سخت گیرنه ای را برای رعایت پوشش حجاب اعمال می کند، به گونه‌ای که در این کشور همه زنان حجاب اسلامی را کاملا رعایت می کنند.

هنرمندان مورد اشاره جایگزین بخشی از زایرانی شده اند که به دلایل مختلف از جمله حمل مواد مخدر، بیماری و ممنوع الخروج بودن از اعزام به عربستان سعودی باز مانده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
وای بر ما که از سعودیها تذکر حجاب می گیریم !!!
Iran, Islamic Republic of
ان شاء الله برگردند و با معنویت بیشتری در ستاد آقای ... فعالیت کنند! این حج های مفت، باید یک جایی به درد بخورد!
Iran, Islamic Republic of
مثل اینکه خون این هنر مندان از خون دیگران رنگین تره که بدون نوبت راهی سفر حج می شوند
United Kingdom
شرم آوره
Iran, Islamic Republic of
آیا این اخلاق اسلامی است که نام برده اید؟؟ آیا به نظر شما ماموران سعودی کار درستی می کنند؟؟ راستی چه اشکالی دارد که هنرمندان را به حج برد ؟؟ یعنی شما معتقدید که این مناسک روحانی هیچ تاثیری روی افراد نمی گذارد که دائم در پی بی آبرو ساختن افراد هستید؟؟ اگر اینان نیز مانند ... و ... بودند و می رفتند امریکا و عروسک آنان می شدند خوب بود؟؟ آیا نباید سعی کرد اینان را با دین ومناسک دینی بیشتر آشنا ساخت؟؟
Germany
اصلاح:
نه در تمام کشور عربستان، بلکه در شهرهای زیارتی حجاب رعایت می شود.
سلام لطفابه اقای احمدی نزادبفرماییدبنده چندسال است که پدر و مادر پیرم را می‌خواهم به مکه بفرستم انهم نه تمتع بلکه حج عمره اما تاکنون موفق نشده ام با اینکه مادرم جانباز هم هست پس به چه توجیهی این افرادمعلوم الحال را بدون نوبت میفرستید
تشکر کلاه کج ا
Iran, Islamic Republic of
هزینه هایی که به نظام واردمیشود..!!!واقعاچه کسی پاسخگوست؟!؟!؟!؟
Iran, Islamic Republic of
آیااین بانوان محترمه واجب الحج بودند؟کسانی که سالهاقبل اسم نوشتندوسالانه به واسطه همین فیشهای سهمیه ای حجشان به تاخیرمی افتدآنهایی هستندکه هم مستطیع اند و هم سال به سال ضعیف تر و سالمندتر شده و انجام فریضه حج برایشان دشوارتر میشود!!
گول این ظاهر سازی سعودیهای را نباید خورد تمام اعمال این نامردان ریا کاری است در ردیف فاسدترین مردمان دنیا میباشند اگر بیشتر دقت کنیم فساد اخلاقی تا بیخ گوش خانه خدا را گرفته به هوچی گری کردن توجه نکنید و این اخبار را بزرگ نمائی نفرماید حجکم مقبول سیعکم مشکور انشاءالله یا علی مدد درست میشه
در این خبر فضولی ال سعود و شیطتنت شاید افرادی خودی باشد این خانمها هنر مند و وارد به کار خود بعید است طوری شده باشد که موجب تذکر شده باشد الله اعلم
اما آل سعود از کثیف ترین خلق خدا می‌باشند
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای بازیگرانی که آبروی مملکت ما رو می برند همین مونده بود که جلو چند تا وهابی هم ما رو ضایع کنند. حتما باید به این بازیگران تذکر جدی داد
Iran, Islamic Republic of
سلام
در مورد خبری و تیتری که زدید حرفی ندارم چون شماها نصیحت پذیر نیستید ولی جهت اطلاع به شما عرض می کنم که فقط در مکه و مدینه قوانین حجاب سخت گیرانه است در شهر های دیگر چنین چیزی وجود ندارد برای نمونه می توانید به شبکه های تلویزیونی آنها کمی توجه کنید
Iran, Islamic Republic of
اين هم از هدايت هنرمندان به راه راست توسط آقاي مشايي
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا تو عربستان حجاب فقط در مکه و مدینه اجباریه.جوری نوشتین که انگار حجاب در کل عربستان اجباریه.
Iran, Islamic Republic of
البته در افتضاح بودن بد حجابي در عربستان به استثناء مكه و مدينه بر كسي پوشيده نيست ولي عده كثيري از بازيگران ايراني اگر به اروپا و آمريكا هم سفر كنند و اين كشورهاي مهد برهنگي هم صدايشان درآيد جاي تعجب نيست!!!
Iran, Islamic Republic of
آخه من نمیدونم کسی که ساده ترین مسائل اسلامی را رعایت نمی کنه چه اصراری داره مکه بره واقعا فرقی هم می کنه؟
Iran, Islamic Republic of
حيف و هزار حیف
کاش این خانم ها یک ارزن ارزش برای سفرشون قائل بودن حالا آبروی ایران و مسلمان ایرانی پیشکششون
Iran, Islamic Republic of
از هدايت شده ترين هنرمند تاريخ ايران خانم ..... خبري نيست احتمالاماموران عربستاني براي زياده روي ايشان در رعايت حجاب تذكر جدي داده اند.
Iran, Islamic Republic of
واقعا مسولان ارشاد چه جوابي در محضر خدا دارند به پير زن و پير مردهايي كه 10 ساله تو نوبت هستند بدهند واقعا تاسف باره
Iran, Islamic Republic of
چرابایدخانمهای ایرانی خودحجابشان رارعایت نکنند وچرا مسئولین امور حج ایران تذکر نداده اند که حالا سعودی هابه ایرانیها تذکر چنین مواردی رابدهند؟
Iran, Islamic Republic of
وای بر ما و هنر ما
واقعاً متاسفم كه سفر حج را به اين شكل در آورده اند!
Iran, Islamic Republic of
زیاد نباید از تذکرات این ... وهابی ناراحت شد چون خودشون به ذات بی دین و ... هستند و برای این که ظاهرسازی دروغینشون رو به نمایش بذارن این کارا رو میکنند.
خب البته این مسئله میتونه مهم باشه که این ها چون حجشون باد آورده بوده حجابشون رو هم باد میبره دیگه...
Iran, Islamic Republic of
آقاي مشايي با فرستادن بدون نوبت اين مانكنهاي بازيگر ظلم بزرگي به فريضه حج كردند ، خدا ازشون نگذره
Norway
آبروی هرچی شیعه رو بردن با این کارها شون بردن
خانوم شما که به حجاب اعتقاد نداری علی (ع) داشت حسین (ع) داشت حسن (ع) داشت فاطمه زهرا (س)داشت ودیگر امامان (ع) داشتند لااقل آبروی این عزیزارو نبرین اونا همینجوری مارو بی دین میدونن
ایناهم با این کاراشون مهر تایید ومیزنن نه به قرآن احترام میزارن نه به احادیث ونه.. حالا حج هم میرن

خدا همه مارو به راه راست هدایت کنه
Iran, Islamic Republic of
اینها که در ایران بی حجابند چطور در خارج از ایران با حجاب شده اند . حتما" به دلیل بی حجابی تذکر خورده اند.ضمنا" خیلی ها در صف تمتع بودند چرا اینها را جایگزین کردند.
Iran, Islamic Republic of
آنقدر هم زود احساسی نشوید هی کامنت بگذراید که آی و وای ...

شما ها که هی از دولت انقاد می کیند که چرا کار فرهنگی نمی کند این خود یک کار فرهنگی است . 30 سال است که زنان محجه فعال در کانون های قرانی و بسیج را به حج بردن که هنر نیست باید همه افراد جامعه که خصومتی با نظام اسلامی ندارند و بعضا منتقد هستند از حقوق یکسان برخوردار باشند
حج جایگاه تحول است انسان در حج خدایی می شود اگر این هنرمندان دلی در گرو خدا نداشتند که به حج نمی رفتند
بشیرا و نذیرا را فراموش نکنید زندگی امام راحل را بخوانید اخلاق رهبر فرزانه و حکیم را دریابید تابدانید با خلق خدا چگونه باید رفتار کرد
Iran, Islamic Republic of
از حج که برگشتم حجاب هم وطن هامون رو که دیدم جا خوردم.
Iran, Islamic Republic of
اخه حجی که نوبت کسه دیگه‌ایه بخوری و جای کسه دیگه‌ای ... ؟؟؟ ما داریم به کجا میریم ؟
United Kingdom
...اين كه اينها ميرن تذكر ميگيرن ابروي مملكت كه هيچي ابروي شيعه ميره اين اصلاكار فرهنگي نيست...
Canada
اينها ابروي مملكت كه هيچي ابروي شيعه ميره اين اصلاكار فرهنگي نيست...خیلی ها در صف تمتع بودند چرا اینها را جایگزین کردند..اخه حجی که نوبت کسه دیگه‌ایه بخوری و جای کسه دیگه‌ای ... ؟؟؟ ...آقاي مشايي با فرستادن بدون نوبت اين ..... بازيگر ظلم بزرگي به فريضه حج كردند ، ...واقعا مسولان ارشاد چه جوابي در محضر خدا دارند به پير زن و پير مردهايي كه 10 ساله تو نوبت هستند بدهند واقعا تاسف باره
Iran, Islamic Republic of
ما مانده ایم کسی که در همین امر «حجاب اسلامی» خود هم گیر کرده و مشکل دارد ، چگونه به سفر معنوی «حج» میرود؟!؟
Iran, Islamic Republic of
سال پیش که از طرف دانشگاه برای حج دانشجویی از طرف دانشگاه رفته بودیم - قران های اکثر بچه ها رو جمع کردن رفتار تحقیر امیزی داشتند - حالا شما بیایین به خاطر تذکر ماموران سعودی از اون ها تشکر کنید و هم وطن های خودتون رو تحقیر کنید . نمی دونم چرا اون موقع صداتون در نیامد .
Iran, Islamic Republic of
البته این دوستان عربستانی برای ما بیشتر ژست اسلام نمایی میگیرن تا اعتقاد عملی به اسلام ...
اگه واقعا اینها اعتقادی به اسلام داشتن تو کشورشون ساحل لختی ها وجود نداشت ... جالبه سربازهای آمریکایی تو عربستان هستند و هر کثافت کاری که میکنن کسی جیکش در نمیاد، از زدن کاباره و فحشا خانه تا ظاهر شدن لخت و عریان در انظار عمومی و ... خدمت شما بگم که فقط همین دو شهر مکه و مدینه رنگ و بوی اسلامی داره و جا های دیگه خبری از این حرفا که نیست ... البته بهتره این وهابی‌ها تذکری هم به شاهزاده های کشور خودشون بدن تا گند کاراشون در نیاد ...
"عربستان سعودی قوانین بسیار سخت گیرنه ای را برای رعایت پوشش حجاب اعمال می کند، به گونه‌ای که در این کشور همه زنان حجاب اسلامی را کاملا رعایت می کنند."
این جمله اشتباه است چون حجاب در عربستان فقط در شهرهای مکه و مدینه الزامیست
Netherlands
به دلایل مختلف از جلمه حمل مواد مخدر و بیماری و ... از اعزام به عربستان باز مانده اند .
یعنی چه ؟ آخه فردی که هنوز به حج نرفته چگونه بجرم حمل مواد مخدر باز مانده است و از چند ماه قبل کسان دیگری به جای آنها ثبت نام شده اند !!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
این هنرمندان رو هر روز در صفحه تلویزیون و در سریالها و تله فیلم ها میبینیم ، و شاید عده ای از جوون ها از اینها الگو برداری کنن . حالا اگه این افرادی که روزانه میلیونها نفر رو تحت تاثیر بازیگری خود قرار میدن به حج فرستاده بشن تا آثار و برکت حضور در خانه خدا در بازیگری اونها متجلی بشه و بدین وسیله تبعات اون به بینندگان منتقل بشه چیز بدیه ؟
من فکر میکنم این با حساب دو دو تا
کاملا منطقیه .
Iran, Islamic Republic of
چرا آبروی مملکت میره آبرویی که با چند تذکر به چند هنرمند برود همان به که برود
عربستان شبکه mbc خود را جمع کند نمی خواهد ادای مسلمانی درآورد
شاه .... سعودی را که فراموش نکردید گیلاس مشروب خود را به سلامتی جرج دبلیو سر کشید
Iran, Islamic Republic of
دست مسئولین فرهنگی درد نکنه.
حجاب رو یک مشت ادم های به اصطلاح هنرمند وبی سواد نسبت به دین مسخره گرفتن . دیگه بی ابرویی بسه......!
جای تعجب ندارد.
وقتی جناب مشایی(حضرت استاد) کارشناس دین می شه
از این بهتر نمی شه.؟