شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

روش خرید نقدی ‌جایگزین سکه‌ متوقف شد

دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۰۵
کد مطلب: 224208
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در بخشنامه ای به بانک ملی ایران حذف دریافت وجه نقد معادل ارزش مسکوک پیش خریدشده از روشهای جایگزین تحویل سکه را ابلاغ کرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر در این بخشنامه آمده است: با گذشت بیش از یک ماه از موعد تحویل مسکوک طلای پیش فروش شده و با توجه به نتایج حاصل از بررسی روش های مختلف معرفی و امعان نظر به موقتی بودن روشهای مذکور مقرر شد بانک ملی ایران از تاریخ 31/2/1391 استفاده از روش "دریافت وجه نقد، معادل ارزش مسکوک پیش خرید شده به نرخی که روزانه از سوی بانک مرکزی به آن بانک اعلام می گردد" را از روشهای جایگزین واگذاری مسکوک طلا به متقاضیان حذف کند.

استفاده از سایر روشهای جایگزین از جمله دریافت حواله مسکوک طلای بانک مرکزی و یا دریافت اوراق گواهی سپرده مدت دار ویژه سرمایه گذاری ( عام ) آن بانک برای متقاضیان کماکان به قوت خود باقی و درصورت نیاز هرگونه تغییر در نحوه واگذاری مسکوک طلای پیش فروش شده بانک مرکزی به اطلاع بانک ملی ایران خواهد رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *