جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲
۴

جزئیات پرداخت انواع وام به فرهنگیان

شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب: 381060
مدیر کل امور مالی و ذیحسابی وزارت آموزش و پرورش گفت: اگر تفاهم نامه وام با بانک ملی نهایی شود، به بیش از ۲ هزار نفر وام جعاله، قرض الحسنه و خرید خودرو پرداخت خواهد شد.
به گزارش جهان؛ علی کریمی، مدیر کل امور مالی و ذیحسابی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس و در پاسخ به این پرسش که «آیا پرداخت وام به فرهنگیان در دستور کار آموزش و پرورش وجود دارد؟»، اظهار داشت: بله، ادارات تعاون آموزش و پرورش فعال هستند و در توانی که داشته باشند، وام پرداخت می‌کنند.

وی افزود: با بانک ملی ایران قرارداد یک هزار میلیارد تومانی داریم که در کشور به فرهنگیان وام بدهد؛ فرهنگیان باید به ادارات تعاون آموزش و پرورش محل خدمت خود مراجعه کنند.

کریمی با بیان اینکه تفاهم نامه این قرارداد بسته شده است اما امسال هنوز به استان‌ها ابلاغ نشده است، خاطرنشان کرد: کارهای این موضوع انجام شده است و اگر تفاهم نامه آن نهایی شود به بیشتر از ۲ هزار نفر، از این یک هزار میلیارد تومان، وام جعاله، قرض الحسنه و خرید خودرو پرداخت خواهد شد.

مدیر کل امور مالی و ذیحسابی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: لیزینگ صندوق ذخیره فرهنگیان هم وام خرید خودرو پرداخت می‌کند؛ هر سال این تفاهم نامه یک هزار میلیارد تومان است و در شش ماهه دوم این نوید وجود دارد که فرهنگیان از وام یک هزار میلیارد تومانی بانک ملی استفاده کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


باز دم بانك ملي ايران گرم كه هواي همكاران فرهنگي را دارد گاه گداري يه وام به پرسنل اموزش و پرورش پرداخت ميكند خداييش خوبه سود زيادي نداره دنگ و فنگ هم نداره تقريبا بي درد سره ميشه گرفت فقط بايد اداره اموزش و پرورش منطقه معرفيت كنه به بانك ملي
شمسايي
سلام ترا خدا به من وام بديد
من يه حسابسرانگشتي كه ميكنم به هر نفر 500ميليون تومان وام مي رسه مگر اينكه يكي از اعداد تو تايپ درست تايپ نشده باشه
يعني چي بهر نفر 500ميليون اقاي شمسايي فيلم كردي ملتو شايد منظورت 50ميليون تومنه
خواهش میکنم باور نکنید چون دروغ