جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۱

وام قرض الحسنه 30 میلیونی برای فرهنگیان

چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۶
کد مطلب: 589633
براساس تفاهم‌نامه بین آموزش و پرورش و یکی از بانکها، این بانک تسهیلات قرض‌الحسنه تا سقف 300 میلیون ریال را در اختیار فرهنگیان قرار خواهد داد.
وام قرض الحسنه 30 میلیونی برای فرهنگیان
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، تفاهم‌نامه همکاری‌های مربوط به اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه فی‌مابین وزارت آموزش‌ و پرورش و بانک رسالت امضا شد.
 
در این مراسم گودرز کریمی فر، مدیرکل توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش، گفت: یکی از سیاست‌های این مدیریت، تقویت صندوق‌های وام ضروری و اعطا تسهیلات کم‌بهره و قرض‌الحسنه به فرهنگیان است.
 
وی ادامه داد: در همین راستا، درصدد مشارکت با بانک‌ها در زمینهٔ همیاری، همکاری و همراهی با جامعه بزرگ فرهنگیان هستیم.
 
مدیرکل توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش‌ و پرورش گفت: از مهم‌ترین اهداف این سیاست، اعتلای منزلت اجتماعی، افزایش رغبت و انگیزش شغلی در جامعه فرهنگیان است.
 
 در این مراسم علی الهیار ترکمن معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌و پرورش اظهار داشت: ارتباط با بانک‌ها و شرایط خوبی که آنها برای دستگاه و یا کارکنان شان فراهم می‌کنند، یکی از مواردی است که دستگاه‌های دولتی پیگیری می‌کنند تا کارهای بانکی آن دستگاه و کارکنانش به نحو مناسبی انجام گیرد.
 
وی بیان داشت: یکی از مزایای بانک رسالت استفاده از سنت خوب قرض‌الحسنه است و امیدواریم این تفاهم‌نامه سرآغاز همکاری‌های بیشتر فی‌مابین شود.
 
 این تفاهم‌نامه به امضای حسین‌زاده مدیرعامل بانک رسالت و الهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌ و پرورش رسید.
 
بر اساس این تفاهم‌نامه، بانک رسالت تسهیلات قرض‌الحسنه تا سقف 300 میلیون ریال در اختیار فرهنگیان قرار خواهد داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
Iran, Islamic Republic of
این وام شآمل دانشجو معلملانم میشه