شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱

صندلی‌های بهشت زهرا(س) چه شد؟

دوشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۳
کد مطلب: 424459
مدتی است زائران قبور بهشت زهرا(س) با پدیده جمع آوری صندلی و نیمکت‌ها از قطعات این سازمان روبرو شده اند بگونه ای که برخی از این افراد ضمن تماس با ایسنا اعلام کردند که سازمان بهشت زهرا(س)، بدون هیچ اعلام قبلی اقدام به جمع آوری صندلی و نیمکت‌هایی کرده است که خانواده های متوفیان در کنار قبور عزیزانشان نصب کرده اند .
به گزارش جهان، رحمت الله حافظی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص این اتفاق با اشاره به طرح ساماندهی قبور گفت:این اقدام در راستای اجرای مصوبه شورای شهر در خصوص ساماندهی قبور بوده است.

وی در مورد اعتراض برخی شهروندان مبنی بر جمع‌آوری بدون اطلاع گفت: باید سازمان بهشت زهرا(س)، این موضوع را به خانواده ها اطلاع می‌داد تا در صورت تمایل برخی خانواده‌ها خود اقدام به جمع‌آوری صندلی و نیمکت‌هایشان می‌کردند.

حافظی با بیان اینکه به هرحال باید نابسامانی در بهشت زهرا(س)، حل شود، در مورد اعتراض برخی خانواده شهدا به طرح ساماندهی قبور فرزندانشان نیز گفت: طرح ساماندهی قبور شهدا ،مصوبه شورای شهر است و باید اجرا شود چراکه معتقدیم باید نابسامانی‌ها در این حوزه حل شود و حتی به گفته مسئولان این سازمان، در برخی موارد بهسازی محیط با هماهنگی خانواده‌ها بوده است و حتی مکان‌هایی برای استراحت والدین سالمند شهدا در نظر گرفته شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *