شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۶
۲۹

تعلیق یک‌ماهه استیضاح فرجی دانا/ وعده وزیر به نمایندگان

دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب: 369154
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از متوقف شدن روند پیگیری استیضاح فرجی‌دانا به مدت یک ماه خبر داد و گفت که اگر وزیر علوم مشکلات موجود را رفع نکند، استیضاح مجددا به جریان خواهد افتاد.
تعلیق یک‌ماهه استیضاح فرجی دانا/ وعده وزیر به نمایندگان
به گزارش جهان، قاسم جعفری سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و از طراحان استیضاح وزیر علوم در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به جزئیات نشست مشترک لاریجانی، نواب رئیس مجلس و فرجی‌دانا با نمایندگان متقاضی استیضاح، گفت: این جلسه پیش از ظهر امروز در دفتر رئیس مجلس برگزار شد و فرجی‌دانا وعده داد که نسبت به رفع موارد استیضاح اقدامات لازم را انجام دهد.

وی افزود: در این جلسه که حدادعادل رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس نیز حضور داشت، جزئیات استیضاح مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت مقرر شد که استیضاح وزیر علوم تا یک ماه آینده متوقف شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه در این جلسه به حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد و حدادعادل ماموریت داده شد تا موارد استیضاح و تعهدات وزیر علوم نسبت به رفع نگرانی نمایندگان متقاضی استیضاح را بررسی کنند، تاکید کرد: اگر در مدت یک ماه آینده موارد استیضاح خدای‌ ناکرده رفع نشود، روند استیضاح دوباره به جریان خواهد افتاد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دانشجو
تا یک ماه ؟
تا یک ماه که دانشگاه را فلج خواهد کرد .
تو این یک ماه هر کار دلش بخواد میکنه تا جاده برا بعدی صاف شه دقیقا مثل همون کاری که سرپرست قبلی کرد
محسن
Iran, Islamic Republic of
حیف...
واقعاً که
زالی
Australia
فرجی دانا در بهترين دانشگاه کانادا تدريس می کرد ، وضعيت مالی بسيار خوبی داشت و به دعوت روحانی آمد. او به ضرب سهميه و توصيه روزگار نمی گذراند که بی وزارت گرسنه بماند. اما آنان که هم تحصيل شان سهميه ای است هم ادامه تحصيل شان بورسيه ای و هم پيشاپيش کانديدای عضويت در هيات های علمی شده اند چگونه می خواهند در دولت کنونی نيز خود را برتر بنشانند؟
علي
Iran, Islamic Republic of
بالاخره معامله جوش خورد؟؟!!!!
استاد دانشگاه شریف
چرا مهلت می دهید کسی که به ارزشها ونظام اعتقادی ندارد وکج دهنی به نظام می کند کسی که هراستادی را اجازه می دهد تا به دانشگاه بیاید کسی که باید هرشب دشضتوراتش را ازاهل فتنه بگیردو..آیا این فرد نباید عزل شود؟!!!همش سیاسی کاری
سید حسن
با عرض معذرت از بعضی از نمایندگان !!!! ولی خودمونیما خوب بعضی از شما نمایندگان را به بازی گرفته این وزیر ....
محمد
Iran, Islamic Republic of
عجیبه ....منم همین احساسو دارم
حااااااااااااامد
نمایندگان ملت!!!! هه هه حق مردم درد مردم!
من فکر کنم لاریجانی همه رو بازی گرفته نه وزیر
امید
بابا شماها چقدر ساده اید!!
مگه همین وزیر نبود موقع رای آوردن قسم خورد که از فتنه گران در وزارت علوم استفاده نکنه، حالا چی شد حرفشو باور کردین؟؟!!!!
مصطفی
معلوم میشه بد ضایع شدین که این قصه رو بافتین
United States
ترحم بر پلنگ تیز دندان .......
نیما
واقعا متاسفم برای نمایندگانی که جوگیر شدند و به ایشان رای اعتماد دادند و حالا هم به دنبال استیضاح هستند. اگر از اول چشم و گوش خودشونو بازکرده بودند اصلا رای اعتمادی در کار نبود تا با مشکلات بعدی مواجه شوند
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
نمایندگان محترم
سلام
نماز و روزه قبول
خواهش میکنم دور نخورید!!!
همین
ملت سر کارن!
نمیدونم تا کی می خواید با این ادم سازش کنید
نمایندگان فریب نخورند و قاطعانه عمل کنند اینها می خواهند مسئله را به بازگشایی دانشگاهها موکول کنند تا از محبوبیت وزیر به داشنجویان و اساتید دانشگاهها جهت جنو سازی علیه نمایندگان متعهد و حزب الهی سوء استفاده کنند
نمایندگان محترم از ترس اینکه پس از استیضاح فرجی دانا حامیان ایشان تجربه اردو کشی خیابانی سال 78و88تکرار کنند عامل عقب نشینی از این استیضاح است.زیرا نمایندگان علاقه ندارند یکبار دیگه تحریم های غربی تشدید شود وهزینه جدید آشوب های خیابانی بر مردم تحمیل شود.
حمایت اکثریت قریب به اتفاق اساتید و دانشجویان از فرجی دانا پشتوانه ارزشمندی است که در مورد هیچیک از وزرای علوم بعد از انقلاب وجود تداشته است . اگر کوچکترین شکی در این مورد دارید میتوانید عملا بررسی کنید
نصیر
در این مدت همچین جو سازی در دانشگاه و شانتاژ در جامعه انجام بده که نتونید دیگه بهش بگید بالای چشمات ابرو است!بوی گند 18 تیری دیگر می آید.
این حضرات مثلا نماینده از یه سوراخ چند بار باید گزیده بشوند؟
علی
United Kingdom
مگه چی کار کرده؟
کریمی
وقتی این بابا قبول میکنه موارد استیضاح را برطرف کنه ... یعنی قبول کرده که افتضاح کرده ..
پس کسی که خودش قبول داره مشکل داره و مشکل سازه و حاشیه سازی میکنه یعنی قبول کرده که خائنه ...
حالا چه جوری میشه به یک خائن اعتماد کرد و به اون یک فرصت دیگه برای تکمیل اهداف خائنانه اش داد ...
چه تضمینی هست که دوباره خیانت نکنه ...
اصلا فرض کنیم خیانت نیست اشتباهه !!! مگه قحطی خدمتگذار خوب اومده که مجلس محترم میخواهد یک بار دیگه به کسی که خودش قبول کرده اشتباه کرده میدان بدهد ...
مگه صلاحیت خدمت به ملت و امنیت مملکت بچه بازیه ... ویا مسائل امنیتی آزمایشگاه ؟؟؟؟!!
فرجی دانا فرد متدین و خوبی ست بهتر است بع گونه ای رفتار نشود که گویی دو قوه مقابل هم هستند
باید دید تعریف شما از واژه های متدین و خوب چیه !!!
محمد
اشتباه کردند. یک ماه دیگر فرصت یعنی باز شدن دانشگاه ها. یعنی اون موقع خواستید وزیر را استیضاح کنید دانشگاه ها را می ریزند بهم. یعنی اون موقع برنامه شون با ایجاد موج برای گرفتن مجلس راحت تره. نروید در پازل وزیر و هیات رییسه. یا سفت الان استیضاح میکردید یا کلا تا دور بعدی بی خیال بشوید.
جهان این نکته را به گوش نمایندگان برسان. اینقدر توی پازل اونا حرکت نکنند.
متاسفانه بعضی از نمایندگان که در زمان تصدی آقای فرجی دانا در دانشگاه تهران مسوول نهاد بودند وبا سادگی خود بلایی سر دانشگاه آوردند که هنوز آثار آن باقی است با همان سادگی وساطت کردند ونگذاشتند استیضاح جریان پیدا کند
تعلیق استیضاح برابر کدام ماده آین نامه داخلی مجلس است؟ ماده "من درآوردی آقای رئیس"؟