سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

«امروز» میرکریمی در 22 سینما روی‌پرده‌رفت

چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب: 371845
اکران فیلم سینمایی «امروز» به کارگردانی رضا میرکریمی از صبح امروز چهارشنبه اول مرداد در 22 سینما کشور آغاز شد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، فیلم سینمایی«امروز» تازه ترین ساخته رضا میرکریمی از صبح امروز چهارشنبه اول مرداد در ۲۲ سینمای کشور اکران شد و از این تعداد سینما ۱۲ سالن در تهران این فیلم سینمایی را نمایش می دهند.

این فیلم سینمایی با سر گروهی سینما استقلال روی پرده رفته است و در سینماهای آزادی، استقلال، مرکزی، پردیس ملت، سمرقند، پردیس زندگی، ماندانا، شکوفه، سپیده، فرهنگ، اریکه ایرانیان و جوان آغاز شده و به زودی در سینماهای دیگر نیز روی پرده می رود.

«امروز» نام تازه ترین اثر سینمایی رضا میرکریمی است که اولین همکاری وی با پرویز پرستویی نیز محسوب می شود. این فیلم براساس طرحی از رضا میرکریمی است و فیلمنامه‌ آن را شادمهر راستین و رضا میرکریمی نوشته‌اند.

در این فیلم پرویز پرستویی، سهیلا گلستانی، شبنم مقدمی، حسام محمودی، اشکان جنابی، آسیه ضیایی، آوا شریفی، مدیا ذاکری، روزبه حصاری، امیر کربلایی، مرتضی آقا حسینی، مهتاب کرکوندی، امین می‌ری، شهلا ندری، شیرین فرخنده‌نژاد، سجاد تابش، مرجان قمری، مهناز میرزایی، نیوشا گودرزی، علی‌اصغر کُردبچه، عباس موسوی، گیتی قاسمی، مریم توکلی، امیر یوسفی و مهناز میرزایی بازی می‌کنند.

در خلاصه داستان «امروز» چنین آمده است: یونس راننده تاکسی کهنه‌کار در پایان یک روزِ کاری به زن جوانی کمک می‌کند تا به بیمارستان برسد. غافل از اینکه در بیمارستان اتفاقات زیادی در انتظارِ اوست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *