دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱

جدیدترین آمار فروش «امروز» میرکریمی

سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۰۴
کد مطلب: 373806
فیلم سینمایی «امروز» رضا میرکریمی که از روز چهارشنبه اول مردادماه در سینماهای کشور اکران شده است در تهران 250 میلیون تومان فروخته است.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، طبق اعلام پخش‌کننده، فیلم سینمایی «امروز» در ۱۱سینما اکران خود را آغاز کرده است و بدنبال استقبال خوب مخاطبان چند سینمای دیگر نیز به فهرست این سینماها اضافه شد.

فروش فیلم «امروز» فقط در سینماهای تهران در عرض ۱۳ روز معادل ۲۵۰ میلیون تومان بوده است.

فروش این فیلم در روز شنبه ۱۱ مرداد، ۱۱میلیون ۷۰۰ هزار تومان ، یک شنبه ۱۲ مرداد، ۱۱ میلیون ۵۰۰ هزار تومان و دوشنبه ۱۳ مرداد معادل ۱۱ میلیون تومان بوده است .

فیلم «امروز » در تهران به سر گروهی سینما استقلال و در سینماهای آزادی، استقلال، مرکزی، پردیس ملت، سمر قند، پردیس زندگی، ماندانا، شکوفه، سپیده، فرهنگ، اریکه ایرانیان،جوان و ایران آغازشده است.

و اکران گسترده آن در شهرستانها نیز در سینماهای هویزه و سیمرغ درمشهد مقدس و سالنهای سینمایی در اصفهان، کرج، اهواز، سنندج، کاشان، تبریز، یزد، آغاز می‌شود.

«امروز» عنوان آخرین ساخته رضا میر‌کریمی است که اولین همکاری وی با پرویز پرستویی هم به شمار می‌رود. این فیلم براساس طرحی از رضا میرکریمی است و فیلمنامه‌ آن را شادمهر راستین و رضا میرکریمی نوشته‌اند.

در این فیلم پرویز پرستویی، سهیلا گلستانی، شبنم مقدمی، حسام محمودی، اشکان جنابی، آسیه ضیایی، آوا شریفی، مدیا ذاکری، روزبه حصاری، امیر کربلایی، مرتضی آقا حسینی، مهتاب کُرکوندی، امین م‌ری، شهلا نَدری، شیرین فرخنده‌نژاد، سجاد تابش، مرجان قمری، مهناز میرزایی، نیوشا گودرزی، علی‌اصغر کُردبچه، عباس موسوی، گیتی قاسمی، مریم توکلی، امیر یوسفی و مهناز میرزایی بازی می‌کنند.

در خلاصه داستان امروز آمده است: یونس راننده تاکسی کهنه‌کار در پایان یک روزِ کاری به زن جوانی کمک می‌کند تا به بیمارستان برسد. غافل از اینکه در بیمارستان اتفاقات زیادی در انتظارِ اوست.

فیلم سینمایی «امروز» توسط شرکت سینمایی نور تابان پخش می‌شود.

***********

همچنین فیلم سینمایی "امروز" روز چهارشنبه پانزده مرداد ماه در فرهنگسرای نیاوران به نمایش درمی‌آید.

جلسه نمایش و نشست پرسش و پاسخ این فیلم با حضور کارگردان، بازیگران و سایر عوامل این اثر و محمدرضا مقدسیان به عنوان منتقد- مجری ساعت ۱۸:۳۰ روز چهارشنبه پانزده مرداد ماه ۹۳ در سالن آمفی تاتر فرهنگسرای نیاوران و در قالب نشستهای باشگاه فیلم نیاوران برگزار می گردد.

شرکت در این جلسه برای عموم علاقمندان سینما آزاد و رایگان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *