جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

اعلام آمار فروش فیلم سینمایی «امروز»

يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۹
کد مطلب: 372533
اولین آمار فروش فیلم سینمایی «امروز» رضا میرکریمی اعلام شد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، فیلم سینمایی «امروز» با وجود آنکه در ۱۱ سینما اکران خود را آغاز کرده است اما با استقبال خوبی روبرو شده است.

این فیلم در طی ۵ روز در ۱۱ سینما به فروشی معادل ۵۷ میلیون ۸۰۰ هزار تومان رسیده است. فروش این فیلم شب گذشته در سینماهای تهران حدود ۱۰ میلیون تومان بوده است.

میزان فروش این فیلم فقط در سینما آزادی ۴ میلیون تومان بوده است، رضا سعیدی‌پور مدیر سینما آزادی با اشاره به فروش خوب این فیلم در سینما «آزادی» گفت: در روزهای گذشته نمایش این فیلم در سینما آزادی به سانس فوق العاده رسیده است و یک بار در ساعت ۲۳:۴۵ دقیقه و بار دوم در ساعت ۱۳:۴۵ دقیقه به صورت فوق‌العاده فیلم به نمایش در امد و نمایش فیلم تا ساعت ۱۵ :۴۵ دقیقه به طول انجامید.

فیلم «امروز» در تهران به سر گروهی سینما استقلال و در سینماهای آزادی ،استقلال ، مرکزی ، پردیس ملت ،سمر قند ، پردیس زندگی ، ماندانا،شکوفه ، سپیده ،فرهنگ ، اریکه ایرانیان ،جوان ،آغازشده است که تعداد سینماهای که

به این فیلم اختصاص پیدا کرده کمتر از سینماهای دیگر است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *