شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱۳

كاريكاتوری از موسوی که ضد انقلاب را به هم ریخت

چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۹:۲۵
کد مطلب: 120447
كشيدن كاريكاتوري عليه ميرحسين موسوي توسط نيك آهنگ كوثر، كاريكاتوريست روزنامه هاي زنجيره اي كه هم اينك در خارج از كشور پناهنده شده است، فضاي جالبي را در جبهه ضد انقلاب بوجود آورده است.

 

به گزارش فارس، كشيدن كاريكاتوري عليه "ميرحسين موسوي" توسط "نيك آهنگ كوثر" كاريكاتوريست روزنامه هاي زنجيره اي كه هم اينك در خارج از كشور پناهنده شده است، فضاي جالبي را در جبهه ضد انقلاب بوجود آورده است.

كوثر در اين كاريكاتور موسوي را پس از ده سال در اتاقي كه تار عنكبوت در آن بسته شده درحال نوشتن بيانيه سيصدم نشان مي‌دهد.

اين كاريكاتور كه اختلافات عميق و قطع اميد از كارايي موسوي براي جبهه فتنه را نشان مي‌دهد، اعتراض اعضاي جنبش سبز را درآورده، بشكلي كه برخي از سايت هاي جبهه ضد انقلاب درباره اين كاريكاتور موضع‌هاي تندي گرفته اند و اين كاريكاتور را سبب انشقاق در جبهه ضد انقلاب دانسته اند.

              

كوثر در پاسخ به اين انتقادات گفته كه كار صرفاً روزنامه‌نگاري بي‌طرفانه و انتقاد بي‌رحمانه است.

يكي از سايت هاي ضد انقلاب درباره اين كاريكاتور نوشت: نيك‌آهنگ كوثر در كاريكاتور جديدش، ميرحسين و شيوه‌ ‌مبارزه‌ بي‌خشونت او را به ريشخند گرفته است.

اين سايت ادامه داده است: ارزش هنري كارهاي او كه روز به روز در حال افول است و كارتون‌‌هايش را تا اندازه‌ يك بيانيه‌ي‌سياسي تقليل داده است.

گفتني است نيك آهنگ كوثر از كاريكاتوريست هاي روزنامه هاي زنجيره اي بود كه چند سال پيش در يكي از كشورهاي خارجي پناهنده شده است.    

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
چیه تعجب میکنین!آره جنبش سبز با منتقدا بحث میکنه اما کسی رو نه ساکت میکنه نه میفرسته زندان!عجیبه واستون نه؟!؟!
Iran, Islamic Republic of
انصافا کاریکاتور جالبیه. مصداق بیانیه های موسویه.
Iran, Islamic Republic of
اي ول كوثر من هم طرفدار اصلاحاتم هم طرفدار كوثر. ولي خب بنده خدا راست ميگه ديگه اين موسوي تا كي ميخواد اين بيانيه ها رو بده.اونم با حرفهاي تكراري كه قبلا سران اصلاحات همگي هزار بار گفتن! موسوي ديگه همه رو خسته كرده.به نظر من هيچ كار مفيدي نكرد فقط يه عده رو به كشتن داد
Iran, Islamic Republic of
كاريكاتورآقاي موسوي مثل چهره واقعي خودشان بسياربانمك و دوست داشتني است . چهره اي مظلوم و دوست داشتني .
Iran, Islamic Republic of
جناب مهندس موسوي درهرحالت دوست داشتني است و محبوب ايرانيان .
Iran, Islamic Republic of
موسوي درهرحالت نفرت بر انگیز است و منفور ايرانيان
Iran, Islamic Republic of
خیلی کاریکاتور باحالیه
بسیار هم اشاره دقیقی داره

توی تهران موسوی بیشترین طرفدار را داشت هم دیگه بیشتر مردم خسته شدن و میگن این کارها و سر و صدا ها دیگه اضافیه و به جایی نمی رسه
Iran, Islamic Republic of
خوش تر آن باشد که سر دلبران ... گفته آید در حدیث دیگران !!!

اینم از آقای موسوی !
Iran, Islamic Republic of
آخه این بیچاره که خودش کار ه ای نیست، حقوق بگیر دشمنان ایران است آنها هم دستور دیگری بهش ندادن که اجرا کنه . نباید بی خودی از آقای چیز...ایراد گرفت.
Iran, Islamic Republic of
از سایت جهان خواهشمند است به هیچ عنوان مطالب فتنه گران را منتشر نکند که مسلماً پیش خدا باید جوابگو باشد میرحسین موسوی خیانتی کرده که تا ابد در تارخ ثبت میشود و مطمئناً به دست انسان های حق طلب به سزای اعمال خویش خواهد رسید من هم قبول دارم که موسوی محبوب گروهی از مردم است ولی اگر ما مسلمانیم و قرآن را خوانده باشیم سرنوشت قوم عاد ثمود و لوط را خوانده ایم یا قوم بنی اسرائیل را آیا باید تحت تاثیر جو قرار گرفته و حق را نا حق کنیم به نظر شما کسانی که از موسوی حمایت میکنند شریک جرم او هستند یا نه آیا اگر آنها از موسوی حمایت نمیکردند موسوی جرات فتنه گری داشت ؟درست نیست که برای اینکه فتنه گران بگویند سایت جهان تحمل نظر مخالف را دارند نظرات آنها را منتشر کنید.
من بارها نظرات خود را در سایت کلمه فرستادم که کاملاً مودبانه بوده ولی یکی از آنها را هم منتشر نکرده شما سری به سایت کلمه بزنید تا ببینید چند تا نظر مخالف منتشر کرده!
Iran, Islamic Republic of
این جبهه باطل عین مثال رهبریندجمعی گرگ که خواب به چشمهاشون نمیره که نکند این یکی دیگری را بدرد.این کمتریت بدبختیست که از خدا بیخبران به آن دچارند خاصه این روزها که به دلیل قحطی دستاورد دراین جبهه لحظه لحظه به تعداد این گرگها افزوده میشود.
United Kingdom
این کاریکاتور با فشار گروههای ضد انقلاب. دیروز از سایت نیک آهنگ حذف شد.
یعنی شما میگید که ایشون توی توهم و خیال هستند؟؟؟؟