کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

كاريكاتوری از موسوی که ضد انقلاب را به هم ریخت

26 خرداد 1389 ساعت 19:25

كشيدن كاريكاتوري عليه ميرحسين موسوي توسط نيك آهنگ كوثر، كاريكاتوريست روزنامه هاي زنجيره اي كه هم اينك در خارج از كشور پناهنده شده است، فضاي جالبي را در جبهه ضد انقلاب بوجود آورده است.


 

به گزارش فارس، كشيدن كاريكاتوري عليه "ميرحسين موسوي" توسط "نيك آهنگ كوثر" كاريكاتوريست روزنامه هاي زنجيره اي كه هم اينك در خارج از كشور پناهنده شده است، فضاي جالبي را در جبهه ضد انقلاب بوجود آورده است.

كوثر در اين كاريكاتور موسوي را پس از ده سال در اتاقي كه تار عنكبوت در آن بسته شده درحال نوشتن بيانيه سيصدم نشان مي‌دهد.

اين كاريكاتور كه اختلافات عميق و قطع اميد از كارايي موسوي براي جبهه فتنه را نشان مي‌دهد، اعتراض اعضاي جنبش سبز را درآورده، بشكلي كه برخي از سايت هاي جبهه ضد انقلاب درباره اين كاريكاتور موضع‌هاي تندي گرفته اند و اين كاريكاتور را سبب انشقاق در جبهه ضد انقلاب دانسته اند.

              

كوثر در پاسخ به اين انتقادات گفته كه كار صرفاً روزنامه‌نگاري بي‌طرفانه و انتقاد بي‌رحمانه است.

يكي از سايت هاي ضد انقلاب درباره اين كاريكاتور نوشت: نيك‌آهنگ كوثر در كاريكاتور جديدش، ميرحسين و شيوه‌ ‌مبارزه‌ بي‌خشونت او را به ريشخند گرفته است.

اين سايت ادامه داده است: ارزش هنري كارهاي او كه روز به روز در حال افول است و كارتون‌‌هايش را تا اندازه‌ يك بيانيه‌ي‌سياسي تقليل داده است.

گفتني است نيك آهنگ كوثر از كاريكاتوريست هاي روزنامه هاي زنجيره اي بود كه چند سال پيش در يكي از كشورهاي خارجي پناهنده شده است.    


کد مطلب: 120447

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/120447/كاريكاتوری-موسوی-ضد-انقلاب-هم-ریخت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com