جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

سیاست جلیلی ترویج گفتمان انقلاب است

چهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب: 290944
رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در گیلان گفت: سیاست انتخاباتی جلیلی ترویج گفتمان اصیل انقلاب اسلامی و ولایت است.

به گزارش جهان، حجت‌الاسلام محمدحسن سمیعی امروز در گفت‌وگو با فارس در رشت با بیان اینکه مسئولان بیشتر ستادهای شهرستانی حیات طیبه گیلان مشخص شده است، اظهار کرد: مسئولان ستاد شهرستان‌های سیاهکل، لنگرود و رودبار به‌زودی مشخص می‌شوند.

به گفته وی، مسئول ستاد حیات طیبه شهرستان رشت به عنوان مرکز استان نیز مشخص شده است و این ستاد با پویایی خاصی در حال فعالیت است. این مسئول سیاست انتخاباتی سعید جلیلی را ترویج گفتمان اصیل انقلاب اسلامی و ولایت عنوان کرد.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های ستاد حیات طیبه گیلان از هفته گذشته آغاز شده است، اذعان کرد: مهم‌ترین معضل ستادهای حیات طیبه استان مشکلات مالی و سخت‌افزاری است. سمیعی ستادهای حیات طیبه گیلان را از نظر مالی به هیچ فرد یا سازمانی وابسته ندانست و افزود: به دلیل نبود امکانات مالی تهیه دفتر مناسب برای ستاد مرکز حیات طیبه استان مجبور شدیم این ستاد را در مسجد سیدالشهدا (ع) رشت ایجاد کنیم.

وی با اشاره به سفر جلیلی به گیلان، گفت: در دیداری به آقای جلیلی گفتم که مشکلات مالی و مکانی بسیاری در ستادهای استان داریم و وی گفت که باید ستادهای ما در دل‌های مردم باشد و نباید به فرد یا گروهی مدیون شویم.

این مسئول، سعید جلیلی را فردی بسیار اخلاقی و متقی خواند و گفت: جلیلی همواره تأکید دارد مبادا از جایی پولی گرفته شود که موجب مدیون شدن ما شود. وی با تصریح بر اینکه هر فردی که با انگیزه الهی برای خدا جهاد کند، خداوند بهترین مسیر را به وی نشان می‌دهد، خاطرنشان کرد: همه باید موازین و اخلاق انتخاباتی را رعایت کنیم تا فعالیت‌های تبلیغی مورد توجه مردم قرار گیرد.

سمیعی از حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام حمید رسایی در روز ۲۰ خرداد جاری در بین هواداران سعید جلیلی در رشت خبر داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *