پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۴
۵

روحانی از رقیب هم شانس آورد!

دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب: 365368
در تاریخ ثبت شد آنها که شعارشان جامعه مدنی و توسعه سیاسی و دموکراسی بود حتی یک بار حاضر نشدند به رقیب پیروز انتخاباتی شان یک تبریک خشک و ساده بگویند که هیچ همه دولت های رقیب خودشان را غیرقانونی و بیرون آمده از دل تقلب،تخلف،انتخابات غیرآزاد و...نامیدند.
به گزارش جهان، صادق فرامرزی در گوگل پلاس نوشت:
فقط1درصد به این فکر کنید که قرار بود چنین حرکتی از سمت احمدی نژاد زده شود،22خرداد89 باید موسوی و کروبی به دیدار احمدی نژاد می آمدند و میگفتند درست است که مردم به تو رای دادند ولی ما در کنارت هستیم!!! موسوی حتما میگفت دولتت غیرقانونی است و الا مردم لرستان داماد خودشان را نمی گذارند به کس دیگری رای دهند!(این سوال را قالیباف و جلیلی هم که مشهدی بودند و در مشهد دوم و سوم شدند می توانستند دیروز از روحانی بپرسند)کروبی هم میخواست بگوید 84خوابیدم بیدار شدم دولت خاتمی رای تو را کشید بالا 88هم که اصلا تقلبش اظهر من الشمس است و نیاز به مدرک ندارد! یا مثلا 3تیر85احمدی نژاد اگر میخواست چنین حرکتی بزند باز با پدیده کروبی رودررو میشد و بر فرض محال آیت الله هاشمی رفسنجانی هم می آمد کنار احمدی نژاد بعنوان رقیب شکست خورده مینشست!...«تقوای سیاسی»رقبای روحانی باز هم به نفع منافع ملی تمام شد.


در تاریخ ثبت شد آنها که شعارشان جامعه مدنی و توسعه سیاسی و دموکراسی بود حتی یک بار حاضر نشدند به رقیب پیروز انتخاباتی شان یک تبریک خشک و ساده بگویند که هیچ همه دولت های رقیب خودشان را غیرقانونی و بیرون آمده از دل تقلب،تخلف،انتخابات غیرآزاد و...نامیدند اما آنها که یکی شان سرهنگ بود،دیگری سردار و الباقی افراطی بی ترمز حتی نگذاشتند یکساعت از پایان اعلام نتایج انتخابات بگذرد که دسته جمعی به پیروز انتخابات تبریک گفتند،هرچند «مکانیسم صندوق ها»طوری بود که روحانی در هیچ نظرسنجی اندازه قالیباف هم رای نداشت اما در صندوق های رای سه برابر او رای آورد... جامعه مدنی با عربده کشی وسط خیابان تحقق پیدا نمی کند با روی کارآمدن با آرامش یک دولت محقق میشود!

یکی از خوش سلیقگی ترین اقدامات صورت گرفته از طرف دولت برگزاری همین برنامه بود،قطعا بُرد رسانه ای خودش را در سطح بین الملل به خوبی خواهد داشت!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سیب کال
با تیترتون موافقم!
انصاف
Iran, Islamic Republic of
حالا کاری به درست و غلط بودنش نداریم
اما دموکراسی دینی و واقعی در ایران است که فردی با کمتر از یک درصد یعنی هفت دهم درصد بیشتر از نصف هم رئیس جمهور میشود و مردم به او احترام میگذارند(البته بیشتر حزب الهی ها) و حتی رقیبانش
حالا باید به مصر و اروپا و حتی آمریکا هم این دموکراسی را آموزش داد...
تا کور شود هر انکه نتواند دید
معترض
United States
پاراگراف زیری که در متن نوشتید عین ادعای 5 سال پیش است که غلط است. آقای روحانی در برخی نظر سنجی ها رایی نزدیک قالیباف داشتند و گاهی بیشتر ضمن اینکه می توان فرض کرد رای های آقای عارف نیز به آن اضافه شد.

"هرچند «مکانیسم صندوق ها»طوری بود که روحانی در هیچ نظرسنجی اندازه قالیباف هم رای نداشت اما در صندوق های رای سه برابر او رای آورد"
محمد
اقدام آقای روحانی زیباست. همچنین اقدام سایر رقبای سابق. پس می توانیم ادم باشیم. ظاهرم گاهی خودمان نمی خواهیم