دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

تيم دوم ابومسلم فروخته شد

يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۱۵:۳۴
کد مطلب: 69434
تيم دوم فوتبال ابومسلم به استان مازندران فروخته شد.
اصغر رحيمي؛ مدير اجرايي تيم‌هاي پايه ابومسلم در گفت وگو با  فارس اظهار داشت: 

تيم دوم ابومسلم در سوپر ليگ استان قهرمان شد و قرار بود به عنوان نماينده استان خراسان رضوي در ليگ منطقه‌اي استان شركت كند اما امتياز اين تيم از سوي مالك آن فروخته شد.بازيكنان اين تيم همان بازيكنان تيم اميد ابومسلم بودند كه در ليگ استان هم بازي مي‌كردند.
وي ادامه داد: امتياز اين تيم به نام علي سلطاني از اعضاي هيات مديره باشگاه ابومسلم بود. وي اين امتياز را به قيمت 3 ميليون و پانصد هزار تومان خريداري كرده بود اما اكنون اين امتياز با به قيمت 22 ميليون و 500 هزار تومان به استان مازندران و شهرستان بابلسر واگذار كرد.
رحيمي تصريح كرد: از اين مبلغ 10 ميليون تومان را خود سلطاني به عنوان مخارجي كه براي تيم انجام داده برداشت،7 ميليون و 500 هزار تومان به علي هاشمي سرمربي تيم داده شود و 5 ميليون تومان هم به مرتضي غياثي مربي تيم داده شد. اميدوارم تيم‌هاي اميد، جوانان و نوجوانان ابومسلم قهرمان نشوند زيرا در آنصورت اين تيم‌ها نيز واگذار خواهند شد.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *