جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲
۳
درخواست جمعی از دانشجویان بورسیه خطاب به ائمه جمعه:

تأسی به بیانات رهبر انقلاب در دفاع از مظلومیت جبهه علمی برای ناکامی عناصر فتنه‌گر

سه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب: 436870
جمعی از دانشجویان بورسیه در نامه‌ای به ائمه جمعه اعلام کردند تأسی ائمه جمعه به بیانات رهبر انقلاب در دفاع از مظلومیت جبهه علمی و دانشگاهی انقلاب مطمئناً در ناکام گذاشتن عناصر فتنه‌گر در تسخیر این جبهه، مؤثر و پربرکت خواهد بود.
تأسی به بیانات رهبر انقلاب در دفاع از مظلومیت جبهه علمی برای ناکامی عناصر فتنه‌گر
به گزارش جهان به نقل از فارس، جمعی از دانشجویان بورسیه در نامه‌ای به نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه اعلام کردند: تاسی ائمه جمعه به بیانات رهبر انقلاب در دفاع از مظلومیت جبهه علمی و دانشگاهی انقلاب مطمئنا در ناکام گذاشتن عناصر فتنه گر در تسخیر این جبهه موثر و پر برکت خواهد بود.

این دانشجویان در ابتدای نامه خود آوردند: همانگونه که مستحضرید یکی از چالش هایی که جریان فتنه ۸۸ با هدف از میدان خارج کردن نیروهای مومن و انقلابی از محیط دانشگاه کلید زده‌اند بحث بورسیه های دولت قبل با کلیدواژه بورسیه های "غیرقانونی" است. این جریان با القای تهمت ها و بهانه جویی های کذب و غیرحقوقی سعی در بدنام کردن نیروهای ارزشی و متعهد دانشگاه‌ها داشته و برنامه ای خطرناک را در این باره در دست اقدام دارند که مقدمات فتنه ای شبیه فتنه ۸۸ را در سطح گسترده تر، با چینش نیروهای خود در بدنه دانشگاه ها آغاز کرده اند.

در ادامه این نامه آمده است: براساس دلایل متقن حقوقی تمام بورسیه های دولت قبل که به تایید کمیسیون اصل نود نیز رسیده است قانونی بوده و در حیطه اختیارات قانونی و حقوقی وزارت اعطا شده اند. این تصدیق به تایید وزیر علوم در کمیسیون اصل نود نیز رسیده است که پس از گذشت نزدیک به ۴۰ روز از ابلاغ قانونی آن وزرات علوم با به سخره گرفتن نهادهای قانونی کشور از اجرای آن استنکاف می‌ورزد.

این دانشجویان در نامه خود ادامه دادند: این مظالم آشکار در کنار بی یاوری دانشجویان مظلوم بورسیه به حدی رسید که امام المسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای مدظله شخصا نسبت به مظلومیت جوانان متعهد و ارزشی موضعی قاطع را بیان فرمودند. پس از این بیان تاریخی لازم است پیروان صدیق ولایت به ولی واجب الطاعه خویش اقتدا نمایند و مواضع محکمی در دفاع از مظلومیت دانشجویان بورسیه اتخاذ کنند.

در ادامه این نامه آمده است: در روزهای پس از این بیانات ارزشمند رهبر حکیم انقلاب، مطالبه تحقق عدالت مد نظر معظم له در مورد جوانان مظلوم باید سرلوحه تمام نهادهای نظام و افراد موثر در جای جای میهن اسلامی قرار گیرد و بر همه سربازان ولایت لازم است نسبت به اعمال بانیان یکی از غلط ترین کارهای سال های اخیر که در وزارت علوم لانه کرده و با خیال باطل خویش نظرات و اوامر ولی فقیه را مشمول مرور زمان و فراموشی خواهند کرد، عکس العمل در خور شان سربازی ولایت نشان دهند.

این دانشجویان در ادامه نامه خود آوردند: ما دانشجویان مظلوم بورسیه از شما به عنوان فرماندهان خط مقدم بصیرت که کارنامه ای شایسته در فتنه های مختلف در دفاع از ولایت داشته اید تقاضای کمک در روشنگری داریم. تریبون مقدس نماز جمعه همواره محلی برای ندای حق طلبی و دفاع از مظلومان بوده است. تاسی ائمه جمعه محترم به بیانات رهبر عظیم الشان انقلاب در دفاع از مظلومیت جبهه علمی و دانشگاهی انقلاب مطمئنا در ناکام گذاشتن عناصر فتنه گر در تسخیر این جبهه موثر و پر برکت خواهد بود ان شاءالله.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


صالح عباسی
به نظرم کل قصه دو موضوع است:
جریان فتنه تمایل ندارد که فضای آینده دانشگاه را از دست بدهد و برای همین با متخصصینی که ممکن است به سیستم آموزشی اضافه شند مخالفت می کند. این در دراز مدت براشان اهمیت دارد.

مطلب دوم هم استفاده انتخاباتی حضرات از این پروژه است. این موضوع دست آویزی است برایشان در جمع آوری رای.
چرا مسئولین در پی حل این مشکل نیستند؟
آنهایی که مشکل داشتند را حذف کنند. از بقیه هم عذرخواهی و دلجویی کنند. کار چندان سختی نیست!
Iran, Islamic Republic of
برخی در ریاست جمهوری نمیگذارند قضیه قانونی حل شود