شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
تظاهرات ضد صهیونیستی مردم تهران؛

اسرائیل منتظر باشد به سراغش می‌آییم

جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب: 255079
در شروع ماه محرم، ماه خون و قیام حسینی، ملت ایران اسلامی با شرکت در تظاهرات سراسری خود روز جمعه 26 آبان و پس از اقامه نماز معنوی جمعه، در بیش از 700 شهر کشور، خشم و نفرت خود را نسبت به رژیم جعلی صهیونیستی فریاد زده و با مردم ستمدیده و مبارزه غزه، اعلام همدردی کردند.
به گزارش جهان، مردم تهران نیز بعد از نماز جمعه با مشت‌های گره کرده و پر از خشم خود یکصدا شعار مرگ و نابودی رژیم جعلی، صهیونیستی و دیگر ستمگران جهان را فریاد زدند و وحدت و انسجام خویش و دفاع از مردم مظلوم فلسطین را به نمایش گذاشتند.
 
این تظاهرات در تهران پس از اقامه نماز و از تمامی درهای دانشگاه تهران به سمت میدان فلسطین برگزار شد.
 
مردم تهران در این تظاهرات ضد صهیونیستی کشتار فلسطینیان را در نوار غزه محکوم کردند.
 
نمازگزاران پس از خروج از محل اقامه نماز جمعه در مسیری به سمت میدان فلسطین شعارهای "مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل" را در صفوفی منظم سر دادند.
 
همچنین تظاهرکنندگان با شعارهای "فلسطین خانه تو خانه من" ، "فلسطین دشمن تو دشمن من"، "اسرائیل جرثومه فساد است اسلام با صهیونیست همیشه در جهاد است" ، " وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد" در میدان فلسطین تجمع کردند.
 
به گزارش ایسنا، تظاهرکنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی که بر روی آن‌ها شعارهای "مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل " نوشته شده بود یک صدا فریاد زدند "آمریکا، اسرائیل این آخرین پیام است سپاه اسلامیان آماده قیام است"، "غزه به خون شده زبار دگر با ظلم اسرائیل ضد بشر " اعتراض خود را نست به حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کشته شدن فلسطینیان اعلام کردند.
 
در بخش‌های دیگری از این تظاهرات یکی از مداحان اهل بیت به ذکر مصیبت پرداخت و پس از آن تظاهرکنندگان با سینه زنی و مداحی شعارهایی سر دادند و خواهان نابودی دشمنان اسلام و شیعیان شدند و در پایان نیز با فریادهای "حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست "، "یا حجت بن الحسن ریشه صهیون را بکن " با مردم فلسطین همدردی کردند و در آخر نیز با خواندن دعای فرج از خدا خواستند تا به حرمت اولین روز ماه محرم ریشه آل خلیفه، آل سعود و آل یهود را برکند.

 در این مراسم برخی شخصیت‌های سیاسی از جمله علی‌اصغر زارعی نماینده مردم تهران، منوچهر متکی، حسن غفوری‌فرد و مصطفی آجرلو حضور داشتند. همچنین تعدادی از سینماگران مصری و اساتید دانشگاه‌های عراق با حضور در جمع نمازگزاران تهرانی همبستگی خود را با مردم فلسطین و آرمان مبارزه با رژیم صهیونیستی اعلام کردند.
 
بر این اساس یکی از شرکت کنندگان در تظاهرات امروز گفت که دلیل حضورم در تظاهرات امروز این بود که می‌خواستم اقدامات مذبوحانه اسرائیل را علیه مردم غزه محکوم کنم و به اسرائیل می‌گویم ما تا آخرین قطره خونمان شعار  مرگ بر اسرائیل را سر می‌دهیم.
 
به گزارش فارس، طلبه جوانی که در تظاهرات امروز حضور داشت نیز درباره حضورش گفت: ما آمده‌ایم تا نشان دهیم که به عنوان مجاهد فی سبیل الله در رکاب امام خامنه‌ای هستیم و تا وقتی که ایشان دستور دهند  شر اسرائیل را کم کنیم، در رکابشان خواهیم بود و از ایشان می‌خواهیم برای ما دعا کنند تا ثابت قدم بمانیم. وی همچنین خطاب به رژیم صهیونیستی افزود: ما به اسرائیل می‌گوییم منتظر باش تا سراغت بیاییم. یکی دیگر از شرکت کنندگان در این تظاهرات درباره اقدام رژیم‌صهیونیستی در حمله به غزه اظهار داشت: قطعاً اسرائیل شکست می‌خورد به ویژه با موشک‌هایی که مقاومت برای تل‌آویو فرستاده مطمئناً شکست خواهد خورد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *