شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

حضور ایران در نمایشگاه خودروسازی ایتالیا

دوشنبه ۴ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۶:۵۰
کد مطلب: 52469
بزرگترین نمایشگاه بین المللی تجهیزات و محصولات صنعت خودروسازی جهان با حضور ایران در شهر بولونیا ایتالیا برپا شد.
به گزارش واحد مرکزی خبر ، در این نمایشگاه 1421 شرکت معتبر از 50 کشور جهان از جمله جمهوری اسلامی ایران در مساحتی بیش از 150 هزار متر مربع محصولات و دستاوردهای خود را در زمینه خودرو به نمایش گذاشته اند.

انواع بالابرهای خودرو، تجهیزات تعویض و بالانس چرخ ، دستگاههای میزان فرمان ، دستگاههای مدرن شستشو و نیز سامانه های عیب یاب مکانیکی و الکترونیکی خودرو به عنوان یکی از فناوریهای جدید و برتر در صنعت خودروسازی بیش از سایر محصولات مورد استقبال بازدیدکنندگان قرارگرفته است.

تعدادی از شرکتهای بخش خصوصی ایران هم در این نمایشگاه دستگاههای پیشرفته عیب یاب خودرو ساخت کشورمان را در معرض دید عموم قرار داده اند.

محمود صمدی مدیر یکی از شرکتهای خصوصی ایران که در این نمایشگاه حضور دارد به خبرنگار صدا و سیما گفت: خوشبختانه با همت کارشناسان ارزشمند کشورمان امروز نه فقط در زمینه فناوری عیب یابی خودرو، خودکفا شده ایم بلکه خود را به خوبی همگام با رقبای قدرتمند جهانی، در این نمایشگاه معرفی کرده ایم.
https://jahannews.com/vdcf1jdt.w6d0vagiiw.html
jahannews.com/vdcf1jdt.w6d0vagiiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *