يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
۱۳

بیانیه شماره 1 مهندس کمالوند درباره تقلب در برنامه نود

شنبه ۳ بهمن ۱۳۸۸ ساعت ۰۸:۲۶
کد مطلب: 91592
نویسنده وبلاگ "در غربت" با اشاره به اظهارات مربی تیم تراکتور سازی در تقلب شمارش آرای برنامه ورزشی نود، در مطلبی کنایه آمیز نوشته است:

بیانیه شماره 1 مهندس کمالوند 

نتایجی که پس از اخذ پیامک های کوتاه برنامه نود به دست آمد بهت آور است! مردمی که در صف های طولانی ارسال پیامک شب را به صبح رسانده بودند و شاهد ترکیب آرا به نفع گزینه سوم بودند و خود می دانند به چه کسی و چه تیمی رای داده اند ، با حیرت تمام به شعبده بازی عادل فردوسی پور و صدا و سیما و طراحان کودتا می نگرند و اینک بیش از پیش در پی آن هستند که بدانند طراحان اصلی این بازی بزرگ چه کسانی بوده اند. اینجانب ضمن اعتراض شدید به روند موجود و تخلفات آشکار شکل گرفته در روز رای گیری هشدار می دهم که تسلیم این صحنه آرایی نخواهم شد! 

نتیجه آنچه از عملکرد متصدیان امر دیده ام چیزی جز متزلزل شدن ارکان برنامه نود و طراحان اصلی این سناریو و حاکمان دروغ و استبداد نخواهد شد! اینجانب به حکم وظیفه شرعی و ملی خود به افشاي رازهاي پشت سر اين روند پرمخاطره خواهم پرداخت و بیم آن دارم ادامه روند موجود همه نیروهای موثر در فوتبال کشور را به توجیه گرانی دروغ گو در مقابل مردم غیور ایران تبدیل کند.

مردم فداکار ایران! پیمانی است بر ذمه فرزندان غیور ایران زمین که در بازگرداندن برنامه نود و فوتبال ایران به اصل نخستین‌اش از بذل هیچ کوششی کوتاهی نکنند، و عهدی است بر عهده همراهان و یاران شما که در راه مبارزه با متقلبان و دروغگویان به سرمایه اجتماعی و اعتمادی که ایجاد شده است، خیانت ننمایند. در عین حال تکلیفی است بر همه ما که اگر مصلحت کشور و مردم را در امری دیدیم از ملامت نترسیم و از شجاعت دریغ نورزیم. ضمن اعتراض شديد به تداوم اين رويه هاي غيرقانوني، بر حق مردم آذربایجان و ملت شهید پرور لرستان و ابنای سرزمین آبادان در استفاده از ظرفيتهاي قانون اساسي براي ابراز مخالفت با آنچه در انتخابات پیامکی اخیر روي داده تأكيد مي نمايم و آن را جزء لاينفك حقوق آنها بر اساس اين سند ميثاق ملي مي‌دانم و بر پيگيري آن اصرار مي‌ورزم.

ما در راهی پر از نورانیت وارد شده‌ایم که از هم اینک سالخوردگان را جوان و جوانان را پخته کرده است. برای خود و شما در این مسیر از خداوند یاری می‌طلبم و امیدوارم با همکاری و همراهی همه دلسوزان ورزش کشور و عاشقان خطه لرستان و فرزندان رشید آبادان؛ آمال و اهداف مردم آذربایجان در هر مرحله از این مسیر روشن و محقق شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بی فرهنگ........
Iran, Islamic Republic of
تورو خدا نگذارید توهم تقلب آقای مهندس به تمام انتخابات سالم ایران کشیده شود تقلب در انتخابات بزرگترین دروغ مهندس بود
Iran, Islamic Republic of
خوشم اومد
Iran, Islamic Republic of
وقتی توهم اپیدمی می شود!!!
Iran, Islamic Republic of
با سلام عرض تشکر از سایت شما مخصوصا بخش نظرات شما
من هر چی فکر کردم و هر چه فایل مصاحبه آقای کمالوند رو با برنامه 90 گوش کردم نفهمیدم که منطق و استدلال آقای کمالوند از کجا اومده؟!
زمانی که در ایران قریب به اتفاق مردم ایران دارای تحصیلات دانشگاهی هستند و بنا به مطالب سایت فدراسیون فوتبال تنها 3 الی 5 درصد از اهلی فوتبال اعم از مربی و بازیکن دارای تحصیلات تکمیلی هستند نباید بیش از این، از اینان انتظار داشت.
هنوز شاید برخی تفاوت بین نظر سنجی که تنها برخی از جامعه آماری در اون شرکت می کنند و نتیجه آن با درصدی اغماض نشاندهنده کل جامعه آماری است را با همه پرسی متوجه نشدند و در استدلال خود می گویند یعنی تعداد تماشاگران تیم ما همین قدر است؟
در جواب باید گفت البته که نه. مگر تعداد طرفداران فوتبال در ایران منحصر به همین 3 میلیون نظر دهنده است؟ نتایج حاصله تنها نشاندهنده درصد مقبولیت تیم شماست که همین عدد هم در ایران بسیار خوب است.
اما باید قبول کرد تیم تراکتور سازی در بین ایرانیان غیر آذری طرفدار چندانی ندارد در حالی که تیم های تهرانی در بین شهرستانی ها هم طرفداران بیشماری دارد مصداق آن مصاحبه های افرادی است که شب قبل از بازی دربی اقام به اطراق در اطراف ورزشگاه آزادی می کنند و برخی از آنان از جنوب و شرق و غرب و شمال ایران هستند در حالی که شهر خودشان دارای 1 یا 2 تیم لیگ برتری است
در جواب اتهام مربوط به نرفتن اس ام اس ها هم این واقعیتی بود که رروند اس ام اس در کل ایران مختل شده بود ما در شمال ایران هر چه سعی کردیم به یک تیم تهرانی رای بدهیم نشد که این با مقبولیت برنامه 90 و ترافیک اس ام اس چندان غیر قابل توجیه نیست
کاش آقایان به جای ایجاد فضای شک کمی هم در گفته های خود رضای خدا را در نظر می گرفتند و به این راحتی سعی در تخریب دیگران نمیکردند
با تشکر
Iran, Islamic Republic of
درود بر آذربایجان
Iran, Islamic Republic of
از تيم مديريتي كه زير نظر آقاي ... باشه قرار دادن همچين مطلبي واقعا بعيده!!!!اصلا انتظارن داشتم!!!!!!!!!
اين و اگه خودتون نوشته باشين كه اشتباه نابخشودني هست!چون آدرس وب رو نذاشتين!معلموه كار خودتونه
اگه راست ميگين چرا انتقاد هايي كه هواداراي تراكتور و سپاهاني ها كردن رو منعكس نكردين؟
...اينا افكار هاي بيماريه كه نميتونن غير از نوك دماغشون جايي رو ببينن
نظر رو هم مثل هميشه تاييد نكنين عيبي نداره اما لااقل به وجدانتون اهميت بدين
Iran, Islamic Republic of
یا به سرعت این مطلب رو برمیدارید و از کمالوند عذرخواهی میکنید یا سایتتان را به آتش میکشانیم
Iran, Islamic Republic of
من خودم شاهد این تقلب بودم من دیدم در همان صف های بلند پیامک پیر و جوان ، زن و مرد با چه شوق حرارتی می نوشتند تراختور ولی ..... تازه نمایندگان تراختور اجازه نداشتند روی پیامکها کنترل کنندو آنان را از محل پیامکها بیرون کردند .
Iran, Islamic Republic of
سلام ! زیبا بود امیدوارم تا بیانه 17 هم این طنز را ادامه دهید .
Iran, Islamic Republic of
پیامک ما رو پس بدین....!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
نظر و تاييد نكرديد نه؟دکتر از چشمم افتاد!
Iran, Islamic Republic of
استقلال یاپیروزی عرضه اش رادارند هرکدامشان به تنهایی 100000نفر رابیارند ازادی