شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

اعلام زمان پایان انتخاب رشته تکمیل دکتری

چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب: 387325
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: مهلت انتخاب و ویرایش انتخاب رشته‌های تکمیل ظرفیت دکتری نیمه متمرکز سال ۹۳ فردا پایان می‌یابد.
به گزارش جهان؛ حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: براساس اطلاعیه‌های مورخ ۲۰ و ۲۷ مهرماه سازمان سنجش در مورد ظرفیت‌های جدید و تکمیل ظرفیت برخی از کد رشته‌های تحصیلی، داوطلبانی که در آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز ۹۳ ثبت‌نام و شرکت کرده‌اند و در اعلام نتایج پذیرفته نشده‌اند و همچنین داوطلبانی که تاکنون موفق به انتخاب رشته در تکمیل ظرفیت نشده‌اند، تا ساعت ۲۴ فردا (اول آبان‌ماه) مهلت دارند به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به انتخاب کد رشته محل‌های مورد علاقه اقدام کنند.

وی افزود: آن دسته از داوطلبانی که اقدام به انتخاب رشته کرده‌اند، اما نیاز به اصلاح و ویرایش انتخاب رشته خود دارند در این فرصت مهلت دارند، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: تا ساعت ۸ صبح امروز ۳۰ مهرماه ۱۲ هزار و ۶۸۸ داوطلب انتخاب رشته کرده‌اند، ظرفیت پذیرش این انتخاب رشته ۵۸۰ نفر است.

توکلی با اشاره به پایان مهلت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد نیز گفت: براساس زمان اعلام شده مهلت انتخاب رشته براساس اطلاعیه ظرفیت‌های جدید و تکمیل ظرفیت‌های برخی از کدرشته‌های تحصیلی آزمون دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۳ شب گذشته پایان یافت.

وی با بیان اینکه ظرفیت پذیرش این انتخاب رشته ۲۴ هزار و ۸۰۰ نفر است، اضافه کرد: براساس آمار اولیه گزارش شده ۶۳ هزار و ۹۱ داوطلب برای این آزمون انتخاب رشته کرده‌اند، آمار نهایی اعلام خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *