جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۴
۸

شجاع ترین پسر ۵ ساله جهان+تصاویر

يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۰
کد مطلب: 418221
عکس های پسر بچه ۵ ساله فلسطینی که در جریان تظاهرات با جسارت به طرف سربازان مسلح دشمن صهیونیستی رفته و به سمت آنان سنگ پرتاب می کند، در رسانه های جهان منتشر شده و شهرتی گسترده پیدا کرده است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، در روز حمایت از زندانیان هنگامی که حدود ۱۰۰ جوان معترض به زندانی شدن فلسطینیان، با سربازان اسرائیلی درگیر بودند؛ این پسر خردسال با بر تن کردن لباس نظامی، به طرف ۶ سرباز مسلح رفته و به سمت آن ها سنگ پرتاب کرد.

وقتی این پسر بچه شجاع به سمت افسران اسرائیلی مجهز به کلاه و زره یورش برده و آنچه در توان دارد را صرف پرتاب سنگ به سمت آن ها می کند، موجی از امید و نشاط به دل معترضان فلسطینی راه یافته و جهانیان حق طلب، وجود چنین روحیه و شهامتی را در وجود این طفل بزرگ تحسین می کنند.





رژیم صهیونیستی از سال ۱۹۶۷ حدود ۸۰۰ هزار فلسطینی را در سرزمین های اشغال شده دستگیر کرده و هم اکنون ۶ هزار نفر از فلسطینیان در زندان های این رژیم نگهداری می شوند. ایجاد رعب و وحشت توسط گلوله های لاستیکی و گاز اشک آور، مانع از این نشده که جوانان فلسطینی در کرانه باختری دست از مبارزه برداشته و از مبارزه با سربازان دشمن شانه خالی کنند. روز زندانیان هر ساله توسط جوانان فلسطینی گرامی داشته شده و با برپایی تظاهرات، به زندانی بودن ۶ هزار فلسطینی در زندان های اسرائیل اعتراض می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ماشاءالله
مادر
Iran, Islamic Republic of
عزیییییییییییییییییییییییییییییییزم
عرضه این بچه ببخشید مرد شجاع 5ساله در بعضی آقایون ابدا نیست
امیر
Iran, Islamic Republic of
اون کسانی که از روی انحراف دم از این می زنند که" هلوکاست یک واقعیت غیر قابل انکار است" از این بچه و شجاعتش خجالت بکشند.
م
United Kingdom
جانم فدای غیرت تو عزیز
به اميد پيروزي حق بر باطل
قابل توجه مسلمانان دنیا
Iran, Islamic Republic of
غیرت این کودک 5 ساله را با آل سعود مقایسه کنید !که ضمن سکوت در مقابل جنایات اسراییل در غزه و... 16 میلیارد دلار به اسراییل کمک مالی نموده تا کودکان مسلمان بیشتری کشته شوند.
شیره