جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
اسپانيا ، آلمان ، اروگوئه و هلند به نيمه نهايي رسیدند

و ...برزیل بزرگ حذف شد !

شنبه ۱۲ تير ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب: 123119
بزرگترین شگفتی جام جهانی با حذف تیم همیشه مدعی برزیل بوسیله هلند خلق شد. این تیم درمرحله یک چهارم رقابت های جام جهانی2010آفریقای جنوبی توانست تیم برزیل را شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی راه یابد.
و ...برزیل بزرگ حذف شد !
به گزارش سرویس ورزش جهان ، تیم برزیل بازی برده یک بر صفر در نیمه نخست را درنیمه دوم با شکست 2 بر 1 و حذف از جام جهانی 2010 پایان داد. 

کمی که با آرامش به بازی نگاه کنیم می بینیم که شاید برزیل حریف را دست کم گرفته بود ولی اگر ستارگانی نظیر رونالدینهو در تیم بودند می توانستند در شرایط سخت بازی را به نفع برزیل برگردانند .

خیلی ها فکر می کردند برزیل این جام رو بالای سر می بره ولی خب برزیل هم با همه ستاره هاش در مقابل هلند حذف شد . فیلیپ ملو و دونگا به کمک هم گور برزیل را کندند!

حالا بازی هلند و اسپانیا می تونه یه فینال رویایی برای جام نوزدهم باشه. البته اگر هلند و آلمان هم به فینال برسند یه فینال کلاسیک و انتقامی رو خواهیم دید.

دراین بازی برزیل برنده 5 دوره این پیکارها برخلاف همیشه به جای پیراهن زرد، آبی‌‌پوش بود.

دونگا، مربی برزیل گلایه کرده که بیشتر تیم‌ها وقتی با برزیل روبرو می‌شوند، زیادی محتاط هستند و گفته این تاکتیک‌ها از نظر اخلاقی ایراد دارند!
 ولی بعد از تماشای بازی‌های خشک و ملال‌آور برزیل برابر کره شمالی و پرتغال دفاعی و نمایش جذاب‌شان مقابل شیلی نترس، تصورش سخت است که چرا حریفان برزیل بخواهند جلوی این تیم شجاعانه و هجومی بازی کنند.
 
به هر حال برزیل باهمه بزرگانش حذف شد و میلیونهاطرفدار خود را در جهان غمگین کرد البته به نظر خیلی ها اگر رونالدینهو در ترکیب این تیم حضور داشت شرایط فرقمی کرد.

برزيل (4-3-1-2): ژوليو سزار(1)- مايكون (2)، لوسيو (3)، خوان(4)، باستوس(6)- آلوس(13)، ملو (5)، سيلوا(8)- كاكا(10)- لوئيس فابيانو(9)، روبينيو (11)

سرمربي: كارلوس دونگا

هلند( 4-2-3-1): استكلنبرگ(1)- فن برونكهورست(5)، اوير(13)، هيتينگا(3)، فن در ويل(2)- نايجل دي يونگ(8)، فن بومل(6)- كويت(7)، اشنايدر(10)، روبن(11)- فن پرسي(9)
سرمربي: برت فن مارويك

داور:يوئيچي نيشيمورا (ژاپن) ورزشگاه:نلسون ماندلا بي (پورت اليزابت)
تماشاگر: 40186 نفر

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *