جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
محمدزاده:

«م.ن» دستگیر شده است

سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۲۰
کد مطلب: 425826
رئیس کمیته اخلاق از اهدای تقدیرنامه به بازیکن پرسپولیس به دلیل رفتار ارزشمند وی خبر داد.
به گزارش جهان نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علی‌اکبر محمدزاده درباره پرونده مرتبط با تبانی در لیگ دسته اول گفت: با توجه به حساسیت پرونده و اینکه نمی‌توان بدون اثبات موارد بیان شده اقدام به صدور رای کرد، به همین منظور تحقیقات به طور ویژه ادامه دارد.

وی افزود: یکی از عوامل مرتبط با موضوع تبانی که در رسانه ها به عنوان (م.ن) شناخته می‌شود دستگیر شده و بازجویی از وی صورت می‌گیرد. در هر حال ظرف چند روز آینده نتیجه تحقیقات به صورت شفاف از سوی کمیته اخلاق اعلام خواهد شد و در صورت نیاز نسبت به صدور رای اقدامات لازم انجام می‌شود.

رئیس کمیته اخلاق با اشاره به شروع مهلت نقل و انتقالات عنوان کرد: با توجه به شروع زمان نقل و انتقالات مربیان، بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم‌ها، کمیته اخلاق اقدام به تنظیم بخش نامه‌ای درخصوص انعقاد قرارداد کرده است که در چند روز آینده به باشگاه‌ها و هیئت‌های فوتبال سراسر کشور ابلاغ و از طریق سایت رسمی فدراسیون هم منتشر خواهد شد.

محمدزاده تصریح کرد: هدف از تنظیم و ابلاغ این بخش نامه شفاف سازی قراردادها و جلوگیری از انعقاد قرارداد غیرمتعارف و غیر قانونی است. همچنین یکی از مواردی که در این بخش نامه جدی گرفته شده موضوع درج مبلغ واقعی قراردادها است.

وی با تاکید بر این موضوع که وظیفه کمیته اخلاق صرفا برخورد با موارد غیر اخلاقی و تعیین تنبیهات نیست، گفت: با توجه به حرکت خوب، پهلوانانه و ارزشمند مهدی طارمی بازیکن حال حاضر باشگاه پرسپولیس به دلیل شرکت در مراسم گلریزان و همینطور احترام به پیشکسوتان، کمیته اخلاق با ارسال تقدیرنامه‌ای از این بازیکن تقدیر خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *