جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

دستگیری ۹ فوتبالیست به دلیل تبانی

يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب: 396142
پلیس بلغارستان ۹ فوتبالیست این کشور را به دلیل دست داشتن در تبانی دستگیر کرد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، تبانی در فوتبال بلغارستان در سال‌های گذشته رشد زیادی داشته و باعث افت فوتبال در این کشور شده است. پلیس بلغارستان ۹ فوتبالیست این کشور را که در تیم ملی بلغارستان سابقه بازی دارند، دستگیر کرده است تا پرونده تبانی در یان کشور جدی‌تر از قبل پی‌گیری شود. در بین افراد دستگیر شده نام مارتین کامبورف و آلکساندر تونچف بازیکنان زسکا صوفیه و کریل کوتف، کاپیتان لوکوموتیو دیده می‌شود. این بازیکنان سابقه بازی در تیم ملی بلغارستان را نیز در کارنامه ورزشی خود دارند.

پاول کولف مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال بلغارستان گفت: تنها می‌توانم بگویم که فدراسیون فوتبال بلغارستان همکاری خوبی با پلیس داشت و کاملا در جزئیات این اتفاق بود. همکاری خوبی با وزارت کشور داشتیم تا افراد متخلف را به زودی دستگیر کنیم.

فدراسیون فوتبال بلغارستان نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد به زودی چند تن دیگر نیز به دلیل تبانی در لیگ فوتبال این کشور دستگیر خواهند شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *