سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱۳
۲۰

اخراج به‌علت مخالفت با طرح‌غیرکارشناسی!

پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب: 409680
"محمد رحیم‌خانی" که با طرح ملی توانیر برای کاهش تلفات شبکه برق توانیر مخالف بود و معتقد است که کاهش واقعی تلفات بدون صرف هزینه و فراهم کردن زیرساخت‌های فنی و تعویض تجهیزات امکان‌پذیر نخواهد بود؛ به یک‌باره برکنار شد!
اخراج به‌علت مخالفت با طرح‌غیرکارشناسی!
به گزارش جهان به نقل از برق‌نیوز، وقتی همایون حائری از مدیران شرکت‌های توزیع برق سراسر کشور خواست تا طرح ملی کاهش تلفات را امضا کنند همه مدیران شرکت‌های توزیع می‌دانستند که این طرح خط قرمز وزارت نیرو و توانیر شده است.

مدیرعامل توانیر به صراحت مدیران شرکت های توزیع را تهدید به برکناری کرده بود و در گردهمایی مدیران ارشد برق کشور در این زمینه اظهار داشت که "اگر کسی شرایط را برای این کار مهیا نمی‌بیند باید برکنار شده و فرد دیگری که معتقد به این مهم است جایگزین وی شود."

وی با اشاره به اينكه شركت توانير روی يكايک مجريان طرح جهادی كاهش تلفات حساب ويژه باز كرده، از مجريانی كه شرايط را مهيا نمی‌بينند درخواست كرد با طرح موضوع در ابتدای راه، امكان انتخاب فرد ديگر را فراهم كنند.

پس از خط و نشان کشیدن مدیرعامل توانیر به راحتی قابل پیش‌بینی بود که اگر مدیری هم مخالف این طرح باشد یا آن را اجرایی نداند، جرأت مخالفت با آن را نداشته و از روی اجبار هم که شده، میثاق‌نامه را امضا می‌کند.

در همین حال یک منبع آگاه در گفت‌وگو با "برق‌نیوز" علت برکناری محمد رحیم‌خانی از مدیرعاملی شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام را همین امر عنوان کرد.

وی که نخواست نامش فاش شود، اظهار داشت: رحیم‌خانی معتقد بود با این روش نمیتوان کاهش تلفات را به صورت اصولی اجرا کرد و در حالی که می‌دانست با امضا نکردن میثاق‌نامه کاهش تلفات برق، در حقیقت حکم برکناری خود را امضا کرده، دست به این کار زد.

این منبع آگاه گفت: مدیر برکنار شده نمی‌خواست به آمارسازی و کاهش ظاهری و غیراصولی تلفات در استان ایلام تن دهد و به همین خاطر کاهش تلفات به این میزان را در این یکسال غیرممکن می‌دانست.

به گزارش برق‌نیوز، غلامرضا خوش خلق در جلسه ای که چند روز پیش برگزار شد هادی شیرخانی را به جای رحیم خانی عزل شده، معرفی کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
وضعیت آمارسازی خراب‌تر از این حرف‌هاست!
United States
اینو بی خیال!
تورم صفر درصدی رو بچسب....
Kiribati
وای به روزی که محافل کاملا علمی هم سیاستزده بشود...
میلاد
تورم زیر صفر!!!
مشت نمونه خروار است
انتقاد پذیری دولت و عشق .یاد روسای موفق پالایشگاه اراک افتادم اولین پالایشگاهی که موفق به تولید بنزین یورو 4 شد و برکناری سیاسیشون
United States
واقعا در ست است چندین سال است که مانند این نمایشها در کشور ما زیاد است از صنعت برق تا کاهش تورم به صفر حتی منفی شدن هر کس هم دراین میان ساز مخالف بزند باید کنار برود .
طرح را برای مطالعه در اختیار عموم بگزارید تا بتوان اظهار نظر کرد.
صرفا اینکه یک نفر مخالفت کرده و برکنار شده و یا یک نفر دیگر نصب شده دلیل بر بد یا خوب بودن طرح نیست. مسئله ی شبکه ی برق کاملا تخصصی است و محل سیاست بازی نیست. پس بدون اطلاع از وجوه مختلف طرح اتهام آمارسازی نزنیم و مواظب باشیم که جزء آن سه دسته قاضی جهنمی نباشیم.
ضمنا کسی که کمی اطلاعات مهندسی برق داشته باشد می داند کاهش تلفات شبکه لزوما نیاز به صرف هزینه های عجیب برای تعویض تجهیزات ندارد و می توان با بهره برداری بهینه از شبکه به این امر دست یافت. کمی هم به مطالعات دانشگاهی اهمیت بدهیم.
ناظر
Iran, Islamic Republic of
این طور که از فحوای متن خبری بر می آد گویا اونی که اظهارنظر کرده که این طرح چندان کارایی نداره خودش از کارشناسان و متصدیان شرکت برق هستش
باید وزیر نیرو با توانیر برخورد کنه
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
مخارج وزرات نيرو را همين شركتها مي پردازند چگونه مي تواند با آن برخرود كند !!!‌؟
يكي از كاركنان صنعت برق
پدر صنعت برق را با اين آمار ها در اوردن باند حاكم چه ها كه نمي كند....
Iran, Islamic Republic of
تغیر و تحول و تغیر مدیریتی یک امر کاملا ساده در مدیریتهای مختلف است .مدیر عامل توانیر هم در زمان احمدی نژاد به این سمت منصوب شد .بیخود سیاسی نکنین قضیه رو.
پس بقیه امضاء کردن!!
بیرجند
حیف حقوق های چند ده میلیونی که از دست دادی مانند شهر ما که از وقتی استان شده پایه میز را گرفته و ول نمیکند و هر میثاق نامه و برگه ای را برای حفظ سمت خود در شرکت برق امضا می کند حتی سالها از بازنشتگی او هم گذشته و با آمار دستکاری شده خود را از میز ریاست جدا نمی کند
Iran, Islamic Republic of
کو سند و مدرک اخراجش؟
مدیران سابق و جدید شرکت توزیع برق استان ایلام با حضور معاون هماهنگی شرکت توزیع توانیر تکریم و معارفه شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام، مهندس «محمد رحیم‌خانی» مدیرعامل سابق شرکت توزیع برق استان ایلام در مراسم تکریم خود و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اظهار کرد: در ابتدایی‌ترین روزهای مدیریت در شرکت توزیع برق استان ایلام به دنبال شناسایی هزینه‌ها و کاهش آنها در جهت روی پا ماندن صنعت برق برآمدیم و به مسوولان ارشد استانی قول داده شد که تمام مشکلات حوزه برق مرتفع شود تا آنان بدون دغدغه به مشکلات سایر حوزه‌ها بپردازند.

http://ilam.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=17766
آشنا
یحتمل نون زیادی توش داره که این طرح باید اجرا بشه!!!!!!!!!!!!!!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام تا انجای که بنده مطلعم آقای رحیم خانی بالای 35 سال سابقه دارند بنظر شما نبایستی ایشان جای خود را به جوانتر هابدهند فقط میخواستم بدانم آقای شیر خانی از کدام طایفه است آیا عالی بیگی است
sadra
متاسفانه استان ایلام پلی است برای ارتقاوپیشرفت عده ای غیربومی،کاش نماینده های استان به فکرچنین معضلی باشند.