يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱
۳

احتمال دومین تغییر مدیریتی در وزارت نیرو

سه شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۳
کد مطلب: 417314
شنیده‌های حکایت از در پیش بودن دومین تغییر بزرگ مدیریتی در بدنه وزارت نیرو، طی چند روز آینده دارد. به گفته این منبع خبری، آرمودلی از اواخر سال گذشته از رفتن خود سخن گفته ولی در چند روز گذشته استعفای خود را نوشته و در پی حداحافظی از سانا است.
به گزارش جهان به نقل از "برق نیوز"، یوسف آرمودلی که بیش از ۱۴ سال در مدیریت سازمان انرژی‌های نو ایران حضور داشت و پدر صنعت انرژی‌های تجدیدپذیر محسوب می‌شود، به زودی جای خود را به یک فرد جوان خواهد داد.

بر اساس گزارش رسیده، مهندس آرمودلی امروز (دوشنبه ۲۷ فروردین ۹۴) به صورت غیر رسمی با کارکنان و کارمندان سانا (سازمان انرژی های نو ایران) گفتگو کرده است و جدایی خود را از این سازمان بزرگ به صورت تلویحی اعلام نموده است.

در صورت رفتن آرمودلی از سازمان انرژی های نو ایران، دومین تغییر بزرگ در بدنه مدیریتی صنعت برق در کمتر از یک هفته اتفاق می افتد.

به گزارش برق نیوز، شنبه ۲۲ فروردین ۹۴ در تغییری ناگهانی همایون حائری از مدیرعاملی توانیر برکنار و آرش کردی به جای وی معرفی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خبر تكميلي
Iran, Islamic Republic of
استعفاي چند باره مديركل روابط عمومي هم ازسوي وزير پذيرفته شد ه و آقاي شفق مديرعامل باشگاه تراكتورسازي جايگزين خ.اهد شد
ح. ب
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام و تبریک به مدیریت جدید توانیر . این یک حرکت و یک تغییر اساسی و بنیادی در شرکت توانیر بوده است امید است احقاق حق مظلوم واقع شدگان توزیع برق تبریز با عنایت به توجهات عالی مدیریت محترم حاصل شود. انشالله
صادق
آقاي وزير لطفا يك فكر عاجل هم براي آشفتگي مديريتي در شركت مهندسي آبفا و زير مجموعه هاي آن و به ويژه آبفاي شهري استان البرز بكنيد