جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۲

نژادفلاح: مخالف واگذاری پرسپولیس هستم

شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۸
کد مطلب: 424089
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: من از اول هم این نوع واگذاری را قبول نداشتم اما امیدوارم شرایط به نحوی پیش برود که دو تیم به روزهای خوب خود برگردند و باعث شادی هواداران شوند.
به گزارش جهان، محمد حسین نژاد فلاح مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با راه دانا در خصوص واگذاری استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: این نوع واگذاری به نظر من به صلاح هیچ کدام از دو تیم نیست و بنده با آن مخالف هستم.

وی در ادامه افزود: من از اول هم این نوع واگذاری را قبول نداشتم ولی امیدوارم شرایط به نحوی پیش رود که دو تیم به روزهای خوب خود بازگشته و باعث شادی هواداران شوند.

به گزاش دانا، مزایده استقلال و پرسپولیس در حالی ۲۹ ادریبهشت برگزار شد که شرکتهای استیل آذین ایرانیان و بهنام پیش رو کیش به ترتیب برنده این مزایده شدند و قرار است اهلیت آن ها طی روزهای آینده اعلام شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شعبانی
برای رضای خدا این دو تیم ملی کشور را به اطمان اوقاف بدهید و برای همیشه وقف کنید و اینقدر با اعتبار دولت و ملت بازی نکنید.
United States
چون وقتی تیم صاحب پیدا کرد دیگر دولت مردان با پول مردم نمی توانند دوست بگیرند