سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۴
۲

دلیل ردصلاحیت هدایتی برای خریدپرسپولیس

جمعه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب: 421454
رئیس کارگروه نظارت مجلس بر واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: سازمان خصوصی‌سازی حسین هدایتی را به عنوان برنده این مزایده به دلیل ابهامات مالی دارای صلاحیت برای خرید پرسپولیس ندانست.
به گزارش جهان، حسن زمانی رئیس کارگروه نظارت مجلس بر واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به لغو سومین مزایده این دو باشگاه گفت: در این دوره از مزایده سازمان خصوصی‌سازی حسین هدایتی (یکی از متقاضیان خرید باشگاه پرسپولیس) دارای ابهامات مالی دانست و وی را به دلیل اینکه از سهامداران عمده باشگاه استیل‌آذین است دارای صلاحیت ندانست.

وی افزود: پس از اعلام عدم صلاحیت هدایتی برای خرید پرسپولیس شرکت استیل‌آذین عنوان کرد که وی سهامدار عمده استیل‌آذین نیست و اگر این ابهامات برای سازمان خصوصی‌سازی مرتفع شود هدایتی خواهد توانست در مزایده بعدی باشگاه پرسپولیس شرکت کند.

رئیس کارگروه نظارت مجلس بر باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: در مورد باشگاه استقلال نیز خریدار که یک شرکت نفتی بود مبلغ سپرده را برای شرکت در مزایده واریز نکرده بود که به همین دلیل نتوانست در مزایده شرکت کند.

زمانی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط موجود و زمان باقی مانده و استقبالی که در این دوره از مزایده شد امیدواریم تا در مزایده بعدی که در ۲۹ اردیبهشت برگزار می‌شود پرونده واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی بسته شود.

وی در پایان گفت: خریداران پرسپولیس در مزایده اخیر هدایتی و شرکت بهنام کیش بودند که سهامدار عمده شرکت بهنام کیش سیاسی مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این که این همه پول داره چرا جزء بدهکاران بانکیه
راست میگه از ماست که بر ماست
اخرش هم میبینی که دولت تدبیر و امید این تیم را به عناوین مختلف میده به اون اقای سیاسی که با ضد انقلابها دیدار کرده بود.