سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

بالاخره ملوان به هدايتي واگذار شد

يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۲۵
کد مطلب: 228985
با امضای تفاهم نامه‌ای مسوولان باشگاه ملوان با فروش 70 در صد از سهام این باشگاه به حسین هدایتی موافقت کردند.
به گزارش جهان به نقل از جام جم آنلاين پس از اینکه حسین هدایتی تفاهم نامه خرید 70 در صد از سهام باشگاه ملوان را امضا کرد شایعات زیادی مبنی بر مخالفت مسوولان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با این موضوع به گوش می‌رسید.

از همین رو با دستور هدایتی، صبح امروز یکشنبه صادق درودگر نماینده مالک باشگاه استیل آذین عازم انزلی شد تا در جلسه‌ای با مسوولان باشگاه ملوان و نمایندگان استان و اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان شرکت کند.

این جلسه صبح امروز به مدت 120 دقیقه و با حضور داوودی فرماندار بندرانزلی، خسته‌وند نماینده مجلس، بابایی مدیرکل اداره ورزش و جوانان بندرانزلی، الماس خاله ريیس هیات فوتبال استان گیلان، ناخدا غلامی عضو هیات مدیره ملوان، ناخدا فرجی نایب ريیس هیات مدیره، ناخدا آذرگون مدیر تربیت بدنی نیروی دریایی ارتش، دریادار حکیمی ريیس هیات مدیره باشگاه ملوان، مسوولان تربیت بدنی انزلی، نمایندگان حقوقی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و صادق درودگر نماینده حسین هدایتی برگزار شد.

در پایان این جلسه، حاضران با تفاهم نامه‌ای که توسط هدایتی امضا شده بود، موافقت کردند و این تفاهم نامه به امضای دیگران هم رسید.

به این ترتیب، 70 درصد از سهام باشگاه ملوان به حسین هدایتی داده شد. مسوولان استانی نیز قول داده اند تا کمال همکاری را با حسین هدایتی داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *