شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
انکار سعیدلو پس از ادعای ترابیان

چه کسی شمس را برکنار کرد؟

شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب: 167463
سرمربی تیم ملی فوتسال از سمت خود برکنار شد تا این سوال با توجه به عملکرد خوب او مطرح شود که چه کسی این حکم را صادر کرده است؟

به گزارش برنا، حسین شمس سرمربی موفق تیم ملی فوتسال کشورمان روز سه شنبه و پس از اعتراض به عدم تمدید قراردادش از سمت خود برکنار شد.

این برکناری در حالی صورت گرفت که شمس نزدیک به ۵ ماه بدون آنکه قراردادی داشته باشد، روی نیمکت نشست تا حسن نیت خود را نشان بدهد.

علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال درخصوص دلایل این برکناری عنوان کرد: "شمس قراردادی با فدراسیون نداشته و هنوز درخواستی از کمیته فوتسال مبنی بر استفاده ایشان به ما داده نشده است. ضمن اینکه با توجه به پتانسیل بالا و نیازهای تیم ملی فوتسال احتمالا از مربی خارجی استفاده کنیم."

عباس ترابیان رییس کمیته فوتبال نیز با بیان اینکه خواستار تمدید قرارداد سرمربی تیم فوتسال است و از جای دیگری اجازه این مساله داده نمی شود، توپ را به زمین سازمان تربیت بدنی انداخت و همین مساله باعث شد شمس حتی علیه این سازمان نیز موضع بگیرد.

در مقابل علی سعیدلو با اعلام بی خبری از برکناری سرمربی تیم فوتسال و اینکه این خبر را از طریق اطلاعیه فدراسیون متوجه شده، اعلام کرد هیچ دخالتی در فدراسیون ها ندارد.

بیان این مساله موضوع را بسیار پیچیده کرد و مشخص نشد که چه کسی حکم تمدید قرارداد را امضا نکرده است؟

پس از تمامی این صحبت ها حسین شمس اعلام‌ کرد فریب حرف های کفاشیان و ترابیان را خورده و سعیدلو را در برکناری اش بی تقصیر دانست.

آنچه از شواهد و قرائن مشخص می باشد، این است که مسوولان فدراسیون تمایلی به تمدید قرارداد شمس نداشتند، اما نمی خواستند خود را به عنوان عامل اصلی اعلام کنند؛ اما با این حال هنوز خیلی ها به دنبال واکاوی در این ماجرای پر ابهام هستند تا دلایل اصلی برکناری شمس را عیان نمایند.

گفتنی است چندی پیش عنوان شد فدراسیون ها موظف شده اند از مریبان خارجی در تیم های ملی استفاده کنند. نشانه این موضوع نیز حضور کارلوس کی روش در فوتبال، خولیو ولاسکو در والیبال و ریمانیچ در هندبال است. گفته می شود برای تیم ملی فوتسال نیز یک مربی خارجی انتخاب خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *