شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

هشدار ایساکو به مالکان درباره گازسوز کردن خودروها

چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۲۴
کد مطلب: 218457
گروه صنعتی ایران خودرو نسبت به دستکاری سامانه سوخت رسانی خودرو های دوگانه سوز ونصب تجهیزات آن در مراکز غیر مجاز هشداردادو از مالکان خودرو های تولید این گروه صنعتی خواست صرفا برای بهره گیری از خدمات خودرو های دوگانه سوز به نمایندگی های مجاز ایساکو مراجعه کنند.
به گزارش ایکو پرس ، عباس محمد هاشمی معاون خدمات پس از فروش ایران خودرو ( ایساکو ) با بیان این مطلب گفت : با توجه به برخي حوادث به‌وجود آمده در خودروهاي دو گانه ‌سوز و بررسي علل بروز ايراد ، مشاهده شد ه است كه حوادث به‌وجود آمده ناشي از دستكاري سامانه سوخت رسانی خودرو های دوگانه سوز اعم از مخزن گاز، ‌اتصالات مربوطه، رگولاتور و يا نصب آن توسط مراكز غير مجاز بوده است.

وی گفت: عملكرد سيستم خودروهاي دوگانه سوز CNG تحت فشار بالاي گاز بوده و در صورت رعايت نكات توصيه شده توسط شركت‌هاي خودروساز از ايمني بسيار بالايي برخورداراست.

هاشمی تاكيد كرد: با توجه به اين كه قطعات سامانه گاز سوز خودروها از تكنولوژي خاصي برخوردار است لذا ضرورت دارد جهت نصب اين سامانه و يا نياز به هرگونه تعميرات در خصوص خودروهاي توليدي ايران خودرو، صرفا از طريق نمايندگي هاي مجاز ايساكو و با استفاده از قطعات استاندارد اين شركت اقدام شود.

وی ادامه داد: بديهي است مسئوليت خسارت جاني و مالي ناشي از بروز حوادث ناشی از نصب يا دستكاري سامانه سوخت‌رساني CNG و استفاده از قطعات غير ايساكويي و مراكز غير مجاز، به عهده خود مشتري است و قطعا اين گونه خودروها از شرايط و تسهيلات گارانتي و ضمانت خودرو ساز محروم خواهند شد.‌ 

علاقمندان براي كسب اطلاعات بيشتر در خصوص نحوه استفاده از خودروهاي مذكور مي‌توانند اين نكات در مقاله‌اي در سايت ايساكو به آدرس www.isaco.ir مشاهده كنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *