شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

اسرائیل عامل اصلي واقعه 11 سپتامبر

يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۱:۳۶
کد مطلب: 274851
"كوين برت" در مقاله جديدي كه در "پرس تي وي" منتشر كرده است به نقش مستقيم رژيم صهيونيستي در واقعه يازدهم سپتامبر اشاره كرده و اظهار داشته كه شادي كودكان صهيونيست در مراسم پوريم بدليل وقوع واقعه يازدهم سپتامبر خود شاهدي بر اين مدعاست.
به گزارش جهان، يازده سال از واقعه يازده سپتامبر مي گذرد و رژيم صهيونيستي حادثه يازدهم سپتامبر را جشن مي گيرند. اخيرا كودكان صهيونيست ماكتي را درست كرده بودند كه در آن تصوير برج هاي دوقلو به نمايش گذاشته مي شد كه در حال انفجار بوده اند. آنان در جشن صهيونيستي "پوريم" اين گونه خوشحالي خود را به نمايش گذاشتند. 
 
جشن پوريم از جهتي بسيار شبيه واقعه يازدهم سپتامبر است. "استر" همسر خشاياشاه پادشاه ايراني وي را اغوا كرد و وادار نمود تا 75 هزار نفر را كه وي آنها را "دشمن يهوديان" مي خواند را قتل عام نمايد. اين جشن در ميان رهبران صهيونيست نيز نفوذ پيدا كرده است و آنان از اين بهانه جعلي و ساختگي براي نابودي به اصطلاح "دشمنان يهوديان" استفاده كرده اند. اين دقيقا همان كاري است كه نئومحافظه كاران آمريكائي در سال 2011 ميلادي انجام دادند و واقعه 11 سپتامبر بوجود آمد. تنها تفاوت آن اين بود كه نئومحافظه كاران دوران مدرن كه شباهت زيادي با استر داشتند به جاي كشتار 75 هزار نفر ميليون ها نفر را به قتل رساندند. 
 
در صورتيكه آنان موفق شوند از طريق رژيم صهيونيستي دولت آمريكا را تحريك به حمله عليه ايران نمايند جنگ جهاني سوم آغاز خواهد شد و نئومحافظه كاران مشابه استر نيز امروز مي توانند ده ها و حتي صدها ميليون نفر را به قتل برسانند. كودكان صهيونيست ماكتي را درست كرده بودند كه در آن تصوير برج هاي دوقلو به نمايش گذاشته مي شد كه در حال انفجار بوده اند. آنان در جشن صهيونيستي "پوريم" اين گونه خوشحالي خود را به نمايش گذاشتند. آنان در اين مراسم به دليل حادثه 11 سپتامبر به شادي و هلهله پرداختند و با شادي ديوانه واري به رقص و پايكوبي مي پرداختند. آنان خوشحال بودند زيرا برنامه هايشان با موفقيت اجرا شده بودند. 
 
متاسفانه يكي ديگر از صهيونيست هايي كه از واقعه يازدهم سپتامبر لذت برده بود "بنيامين نتانياهو" نخست وزير رژيم صهيونيستي بوده است نتانياهو زماني كه از او در مورد نظرش پيرامون واقعه 11 سپتامبر سوال پرسيده شد پاسخ داد "اين بسيار خوب است!" و سپس افزود اين دقيقا خوب نيست بلكه يقينا براي رژيم صهيونيستي خوب بوده است. 
 
نتانياهو در اين باره هنوز هم به ادعاي خود ادامه داده و افزوده است "ما از يك مورد بسيار بهره برديم و آن حمله به برج هاي دوقلو و پنتاگون بود. روزنامه صهيونيستي "هاارتص" در 16 آوريل سال 2008 ميلادي اين نظر را به نقل از وي اظهار داشت. نتانياهو تنها مقام رسمي رژيم صهيونيستي نبوده است كه نسبت به اين مسئله ابراز خوش بيني كرده بود. "مايك هراري" از مقامات ارشد سازمان جاسوسي موساد نيز همين گونه خوشحالي خود را نسبت به واقعه يازدهم سپتامبر ابراز داشت. اين رئيس بازنشسته سازمان موساد در روز سالگرد حادثه 11 سپتامبر در بانكوك تايلند بود و جشني را ترتيب داده بود. يكي از همكاران او بنام "ديميتري خالزوف" اذعان نموده است كه آنان در انجام عمليات 11 سپتامبر نقش داشته اند. 
 
واقعيت آنست كه تمامي صهيونيست ها واقعه يازدهم سپتامبر را جشن گرفتند. اما رژيم صهيونيستي رسما حملات ديگري را نيز در آمريكا انجام داده است كه از جمله مي توان به عمليات "سوزانا" در سال 1954 ميلادي اشاره كرد كه از سوي عاملان سازمان موساد انجام شد. آنان با لباس هايي مبدل در ظاهر افراد مصري اهداف آمريكائي ها در مصر را بمباران كردند. زماني كه تروريست هاي صهيونيست توسط دولت مصر بازداشت شدند، رژيم صهيونيستي هر گونه دست داشتن در اين مسئله را رد كرد و مثل هميشه با طرح بهانه اي آن را اقدامي "ضد يهودي" خواندند. با اين حال، پس از آن سايت صهيونيستي "ويكيپديا" به اين مسئله اذعان نمود و نوشت "در مارس سال 2005 ميلادي، رژيم صهيونيستي علنا به عمليات به اصطلاح نجات نيروهاي خود افتخار كرد و "موشه كاتساو"  تقدير نامه اي را به تلاش هاي افراد شركت كننده در آن ماموريت كه از طريق رژيم صهيونيستي انجام شده بود اعطا كرد و به دهه هاي انكار رژيم صهيونيستي از انجام چنين عملي پايان داد." 
 
آيا رژيم صهيونيستي به شركت كنندگان در عمليات موساد كه باعث نابودي برج هاي دوقلو نيز شدند و سبب شدند تا بيش از 3 هزار آمريكائي با آغاز جنگ هاي دولت آمريكا عليه دشمنان رژيم صهيونيستي كشته شوند نيز لوح تقدير اعطا مي كند؟ زماني كه رژيم صهيونيستي مسئوليت واقعه يازده سپتامبر را با تشويق عوامل موساد برسميت شناخته است و آن را در مراسم پوريم جشن مي گيرد آيا دور از ذهن است كه ساير رهبران جهاني را براي انجام كشتار دشمنانش تحريك نمايد؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *