شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

فيلم هاي ۱۰۰ ثانيه اي در فضاي سايبر

سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۴۷
کد مطلب: 155349
حجته الاسلام خاموشي رئيس در ديدار با برگزار كنندگان جشنواره فيلم ۱۰۰ گفت: فيلم هاي ۱۰۰ ثانيه اي در فضاي سايبر قرار بگيرد.
به گزارش ايلنا به نقل از ستاد خبري هفتمين جشنواره بين المللي فيلم ۱۰۰، حجته الاسلام خاموشي رئيس سازمان تبليغات اسلامي در ديدار دبيران كميته ها و اعضاي شوراي راهبردي جشنواره فليم ۱۰۰گفت: جشنواره فيلم ۱۰۰ حركت ارزشمندي در جهت پرورش فيلمسازان و كارگردانان جوان با نگاه اخلاقي است.

رئيس سازمان تبليغات اسلامي گفت: فيلم هاي ۱۰۰ثانيه اي اين ظرفيت را دارد كه با رسانه‌هاي مختلف از جمله اينترنت به طور مستمر به مخاطب عرضه شود و اين قابليت را خواهد داشت تا در فضاي سايبر قرار بگيرد، تبيان از پخش ۱۰۰۰فيلم از جشنواره فيلم ۱۰۰ در اين سايت حمايت خواهد كرد، پخش فيلم ها به طور مستمر اثر گذاري بيشتري به همراه خواهد داشت كه علاوه بر معرفي فيلمسازان جوان ، پخش آثار، اثر معنوي براي فيلمسازان اين فيلم ها خواهد داشت.

حجت الاسلام خاموشي با اشاره به رسالت فيلمسازان در ترويج فرهنگ گفت : كارگردانان و فيلمسازان رسالتي بر عهده دارند و زماني مي توانند اثر گزار باشند كه جهتمند حركت كنند و اين وظيفه متوليان فرهنگي است كه با بسترسازي براي نسل جوان در جهت ارتقاء سطح هنرمندان گام بردارند.

حجت الاسلام خاموشي با بيان اينكه فرهنگ پايداري يك ارزش ماندگار است گفت: دست اندركاران جشنواره فيلم ۱۰۰ مي توانند پايداري را جز محورهاي جشنواره قرار دهند و فيلمسازان با بهره گيري از اين ظرفيت ارزشمند به خلق اثر بپردازند.

حسين رباني غريبي دبير جشنواره فيلم ۱۰۰ گفت: در هفتمين دوره برپايي جشنواره فليم ۱۰۰ تلاش كرده ايم كاربرد

فيلم هاي ۱۰۰ثانيه،داوري و استاندارد را افزايش دهيم تا سطح كيفي جشنواره ارتقا يابد از سوي ديگر با پخش تيزر ها و فيلم هاي ۱۰۰ ثانيه از رسانه ملي سعي كرده ايم كه حركتي رو به جلو داشته باشيم .

اشرفي زاده مدير كميته تصويري جشنواره در اين نشست گفت: استقبال فيلمسازان جوان در اين دوره از جشنواره بسيار بالا بوده است كه شاهد حضور طيف هاي مختلفي از فيلمسازان و سينماگران بوده‌ايم، تا كنون بيش از ۱۰۰۰اثر به دبيرخانه رسيده است كه داوري اوليه آثار در روز پنجشنبه و جمعه خواهد بود.

گفتني است هفتمين جشنواره بين المللي فيلم ۱۰۰ ثانيه اي با شعار سينماي اخلاق به همت حوزه هنري استان تهران و با مشاركت جمعيت هلال احمر، معاونت اجتماعي وزارت كشور، معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي ،شبكه سوم سيما و سازمان ملي جوانان در اسفند ماه سال جاري برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *