جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱۵
باز هم سکوت در قبال هتاکی های آل شیطان

سفیر عربستان را اخراج کنید!

سه شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب: 163222
سفیر عربستان را اخراج کنید!
سرویس سیاسی جهان-محمد حسین زاده:مسئولان سیاست خارجه کشور چرا در قبال هتاکی های مسئولین سعودی سکوت کرده اند؟

هفته گذشته سفیر عربستان در مصر، ایران را تهدید به حمله نظامی کرد و این در حالی است که هم اکنون مردم مظلوم و بی پناه بحرین حتی در منازلشان دیگر از دستان شیطانی آل سعود در امان نیستند! بسیاری از مساجد خراب شده است و به عزاداری فاطمیه شیعیان بحرین حمله می شود. اما به جای اینکه مسئولین سیاست خارجه کشورمان با زبانی تند و طلبکارانه با مقام های سعودی صحبت کنند و از حقوق مردم مظلوم بحرین دفاع کنند اما سعودی ها زبانشان درازتر شده است.

در حالی که در چند هفته اخیر به دلیل موضع انفعالی مسئولین سازمان حج و زیارت و سیاست خارجه ، مقام های عربستانی برای صدور روادید به زائرین ایرانی تعلل کرده و بسیاری از پرواز ها را لغو کرده اند، تركي بن محمد بن سعود، قائم مقام وزارت امور خارجه عربستان سعودي، تهدید به خروج دیپلمات های خود از ایران کرده است!

جای شگفت است، دولت آل سعود که دارای سابقه کشتار حجاج ایرانی در حج است و دستانش به خون مسلمانان لبنان و غزه و امروز هم بحرین اغشته است باید ما را تهدید کند به قطع روابط دیپلماتیک؟ اگر کشوری هم در این زمینه مدعی باشد و بخواهد اعلام جرم کند جمهوری اسلامی است؟

چرا مسئولین سیاست خارجه در قبال این هتاکی ها سکوت کرده اند؟ ما هستیم که مدعی هستیم. ما باید عربستان را تحت فشار قرار بدهیم نه آل سعود قاتل! رفتار سعودی نشان داده است که باید گزینه اخراج سفیر عربستان روی میز وزارت خارجه برود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Latvia
كعبه یک سنگ نشان است كه ره گم نشود
حاجي احرام دگر بند ببين يا كجاست

اين رو زياد شنيديم اما اگر فقط بحث سفر كردن و حاجي شدن باشه كه اصلاً كسي حاجي نيست اصل اطاعت امر خداست و اينكه حس كنيم خدا از رگ گردن به ما نزديك تر است چند سال ديگه هم اگر سفر به عربستان لغو بشه و روابط ديپلماتيك بين ايران و عربستان قطع بشه اتفاق خاصي براي ايران نمي افته
سفیر عربستان را اخراج کنید راحت باشيد
Iran, Islamic Republic of
مگ بر آل سعود

سفیر عربستون اخراج باید بشه

باید نیرو بفرستیم بحرین
Iran, Islamic Republic of
آل سعودهای وهابی رو باید به موقع ادب کرد و جوابشون رو داد ولی من فکر می کنم تو این شرایط بیداری اسلامی خراب کردن روابط ایران و عربستان برنامه ریزی شده است.
باید مراقب بود.
Iran, Islamic Republic of
نسل شجره ملعونه به وضوح خود را نمايان كرده و پرده هاي دروغين ادعاي مسلمانيشان كنار رفته و چهره هاي كريه و چندش آورشان نمايان شده و آدم كشي و شكنجه و تجاوز براي نجاتشان تنها رويكردشان شده است. آيا از اين جماعت لجن كه دشمن سرسخت امام زمان(عج) است بايست سفيري در اين كشور امام زمان(عج) باشد؟!!
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
در روایات است مردم در آخرالزمان الک و غربال می شوند بطوریکه خوب از بد جدا خواهد شد . فتنه آخرالزمان ماهیت درونی مردم را نمایان خواهد کرد . گناهکاران از سیمایشان شناخته می شوند .
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر آل سعود
مرگ برآل خلیفه
Iran, Islamic Republic of
از موضع قدرت وبدون ترس از مسدود شدن راه حج برخوردکنید که خداوند فرمود:ان تنصروا الله ینصرکم ویثبت اقدامکم ودرجای دیگر فرموده:ان الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائکه
Iran, Islamic Republic of
من هم موافقم که سفیر با خفت اخراج شود
Iran, Islamic Republic of
اون وقت مي گن اگر زمان امام حسين (ع) بود ما در ركاب ايشان بوديم بابا شما جرأت نداريد به سفير عربستان بگين بالا چشمت ابرو هست احتمالا اگر زمان امام حسين (ع)بوديد مي گفتين الان صلاح نيست ياريش كنيم.
Iran, Islamic Republic of
لطفا ساکت باشید!!! وزارت خارجه خواب تشریف دارند!!
استاد اعظم مشایی بزرگ هم مشغول مشخص کردن استراتژی دولت در مورد روابط خارجه مبتنی بر مکتب ایرانی و بر اساس دستورات منشور کورش می باشد.!!
Iran, Islamic Republic of
اين مردك كه گفته به ايران حمله ميكنه خيلي خيلي احمق بوده. بيچاره نميدونه اگه حتي يك فشنگ پرتاب بشه عربستان بايد كاسه گدايي به دست بگيره تو دنيا دنبال يه لقمه نون باشه. اين همه در آمد زائر و مسافر به مكه و مدينه آب ميشه ميره تو زمين.
Iran, Islamic Republic of
"اون وقت مي گن اگر زمان امام حسين (ع) بود ما در ركاب ايشان بوديم بابا شما جرأت نداريد به سفير عربستان بگين بالا چشمت ابرو هست احتمالا اگر زمان امام حسين (ع)بوديد مي گفتين الان صلاح نيست ياريش كنيم."


تایید میشه
لبیک یا حسین الان یعنی یاری مردم بحرین
یاری زنان مظلوم و بی دفاعی که سربند یا زینب(س) و یا زهرا(س) سر دارن
یاری مردانی که از محل کارشان اخراج و مورد شکنجه جسمی و روحی قرار میگیرن
یعنی نجات کودکان مظلوم شیعه که زیر اتش خشم وهابیون کشته میشوند..


حتما یه دلیلی داره که آقامون امام مهدی (ارواحنا فداه ) ظهور نمیکنن چون که ما حال یاری حضرت را نداریم شایدم به "مصلحت نظام" نیست که یاریشان کنیم..
Iran, Islamic Republic of
احسنت به این تیتر به نظرم تو همه خبرگزاری ها و نشریات و رسانه ها آل سعود با عنوان آل شیطان باید خطاب بشه تا فراگیر شدن جهان ی این نام


زین پس بجای واژه "آل سعود " از واژه "آل شیطان " استفاده میکنیم تا این نام جهانی شود
قطع هرگونه رابطه با نماینده شیطان در خاورمیانه از هر نظر بنفع ایران است۰توقف فوری اعزام حجاج،لطفی عظیم برای مردم است۰وهابیون کافر و نامسلمان هستند۰آل سعود دست نشانده غرب و ابلیس برای چپاول انرژی و ترویج تروریسم و خونریزی و فروش سلاح و اشاعه فساد در جهان هستند۰فساد آل سعود شنیع و نفرت آور است۰
ای کاش دستگاه دیپلماسی کشور نیمی از تلاشی را که برای ازادی مردم فلسطین به خرج میداد برای مردم مظلوم بحرین بکار میگرفت.باتوجه به اینکه مردم بحرین شیعه هستند باید گفت چراغی که منزل رواست به مسجد حرام است