سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۲
۷۱
وقتی سعودی ها چنگ و دندان نشان می دهند؛

تهدید ایران توسط پادشاهی عربستان در حالت مستی و میگساری!

چهارشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب: 162472
تهدید ایران توسط پادشاهی عربستان در حالت مستی و میگساری!
سرویس سیاسی جهان:اظهارات سفیر عربستان در قاهره مبنی بر اینکه عربستان قدرت مقابله با ایران را دارد در واقع مشتی بزرگنمایی علیه دولت و پادشاهیست که کماندوهایشان حتی از عهده عده قلیل مبارزان یمنی هم برنیامدند.

سفیر آل سعود در قاهره طی اظهاراتی غیر مودبانه و تنش زا علیه کشورمان، ایران اسلامی را تهدید به اعمال قدرت کرد.

این صحبت های مغرضانه و البته سطحی آقای سفیر نیاز به توضیحاتی چند دارد.

پادشاهی آل سعود که هم اینکه به قدرت نداشته خود می نازد، در سال گذشته به جنوب یمن تجاوز کردند تا به حساب خودشان کمک کار دیکتاتور این کشور علیه شیعیان یمنی باشند اما با دادن تلفات بسیار نه تنها هیچ کاری نکردند بلکه به کشورشان گریختند و فیلم های فضاحت بار دستگیری کماندوهای آل سعود به دست مبارزان الحوثی در دنیا منتشر شد.

پادشاهی عربستان آنچنان از قدرت بادکنکی اش حرف می زند که گویا از یاد برده است که هم اینک خلیج فارس و تنگه هرمز در واقع در کف دستان جمهوری اسلامی ایران است و حتی آمریکا هم از قدرت ایران در خلیج فارس اظهار بهت و تعجب می کند اما گویا حاکمان آل سعود که تصاویر میگساری شان با رئیس جمهور سابق آمریکا ماهیت آنها را در جهان اسلام آشکار کرد، همچنان در نشئه همان شراب ها هستند که این حقایق را نمی بینند.

پادشاهی عربستان از کدامین حمله و قدرت حرف می زند وقتی شاهزادگان عیاش سعودی روز و شبی نیست که در مجالس رقص و میگساری شرکت نکنند و به خوشگذرانی در ینگه دنیا نیندیشند.

آیا اساسا عربستان با این وضعیت، حتی اگر لشکری هم داشته باشد، فرماندهانی هم دارد که جرأت پای گذاشتن در راه دست و پنجه نرم کردن با ایران داشته باشند؟

سفیر عربستان اگر در میخانه ها و عیاشخانه های قاهره حقایق را از یاد برده است تقصیر کسی نیست اما لااقل رسانه های کشور خودش را مطالعه کند آنجا که سایت خبری "عرب نیوز" تصویر تشییع باشکوه شهدای گمنام ایران را منتشر می کند و در ذیل آن می نویسد: "پاسخ جمهوری اسلامی ایران به هر حمله ای به هیچ وجه قابل پیش بینی و اندازه گیری نیست."

آقای سفیر کدام کشور و کدام قدرت...؟!

پادشاه شما حتی جرأت درمان خودش را در کشور خودش هم ندارد.

عمده سران و چهره های آل سعود یا دو رگه اند یا برخی از آنها حتی سعودی هم حساب نمی شوند و ماجرای جنگ قدرت در میان شاهزاده های سعودی برای جانشینی شاه ۸۶ ساله شما هم که شهره خاص و عام است؛ و البته شاهزاده هایی نیز که گفته می شود حتی از شاه شما هم مریض ترند و ...

جناب آقای سفیر عربستان در قاهره

نکند که لشکرکشی زرهی شما به بحرین و آتش گشودن به سوی مشتی مرد و زن بی دفاع به شما احساس قدرت داده است...؟!

جناب آقای القطان

بگذارید همچنان که در تمام طول ۳۲ سال گذشته از نجابت ایران بهره‏مند شده اید باز هم همین روند ادامه داشته باشد. پادشاهی شما درگیر مسائل و اعتراضاتی است که فکر کردن به همانها توان گسترده ای را می طلبد (البته اگر توانی مانده باشد!) شما با این حرف های نپخته لااقل بیش از این به کشور خودتان ضربه نزنید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اظهارات این اعراب خیلی خنده دار بود .
Iran, Islamic Republic of
اقاي ملك عبدالله ! اونهائي كه در صعده باهاشون جنگيديد و نتونستيد شكستشون بديد هیچ سلاح به خصوصی نداشتند.

آن زماني كه رهبر عزيز ما دستور جهاد با مسلمان نماهائي مثل شما را صادر كنند، در ميان اعداد براي شما عددي بالاتر از صفر نخواهد بود .
Iran, Islamic Republic of
بذارین حمله کنن تا ما هم بریم بجنگیم و شر وهابیت رو از سر اسلام و مسلمین بکنیم
سلام
افرادی مثل این آقای سفیر اجیر شده اند که ایجاد بحران نمایند تا حکام دیکتاتور عرب را از این منجلابی که گرفتارشده اند رهائی دهند، نامه صدام در حمله به کویت یادمان هست که چگونه با هشیاری رهبری عزیز پاسخ داده شد، حالا این آقا به ارتش عربی مینازند که پس از درگیریهای یمن به تعبیر خودشان ارتش چاق معرفی شد، حالا خرفت هم شده اند
سلام
انشاء الله این شرابخواران بزودی بدست فرزندان زهرای مرضیه (س) شلاق شرب خمرشان را میخورند همانگونه که در حکومت عثمان ولید بن عقبه شاهزاده اموی بدست علی مرتضی (ع) حد شلاق خورد و موجب عبرت سایرین شد تا بدانند که شیعه با کسی شوخی ندارد حتی در حکومت شیوخ غیر شیعه خودشان حد میخورند
Iran, Islamic Republic of
بنام خدای یکتا

از پاسخ دندان شکن خبر گذاری شما بسیار متشکریم و انتظار آن داریم که وزارت خارجه کشور عزیزمان به صورت رسمی جواب ابلهان را بدهند.
با تشکر
Iran, Islamic Republic of
قدرت ایران اسلامی ولایت فقیه و مردم ولایی آن است.
قدرت عربستان هم حرمسرای پادشاه و شاهزادگان عیاش آن است.
آیا این دو قدرت قابل قیاس هستند؟؟
سفیر عربستان یک غلطی کرده ولی نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد!
Latvia
قبلا هم آل سعود در جنگ 8 ساله با كمكهاي نظامي و اقتصادي به صدام دست دوستي بسوي ايران دراز كرده بود!
Iran, Islamic Republic of
اين بي ادب را مثل رفيق تكريتي ايشان رزمندگان اسلام براحتي ادب خواهند كرد ودرسي به اوخواهندداد كه سرمستي ميگساري را هيچوقت احساس نكند و براي هميشه دچارخفگي مزمن شود. انشاءالله
اگر فقط یک بار مسئولین ما تو دهنی سیاسی محکمی به عربستان میزدند اینقدر وقیح و گستاخ نمی شدند.
Iran, Islamic Republic of
حرفهای آقای سفیر جوک خوبی بود و بعد ازچند ساعت کارنفس گیر خستگی ازتنم به درآورد
می گویند درزمان حمله عراق به کویت یک موشک به چند کیلومتری کاخ امیراین کشور اصابت می کنه چند روز نمی توانند برون‏روی اش را کنترل کنند. امروز چنین حکام ترسویی بر کشورهای عربی حکومت می کنند که بخاطر ترسشان با تانک ونفربرو هواپیما به جنگ مردم بی دفاع می روند حالا این افراد ایران را که هشت سال درمقابل دنیا ایستاد تهدید کنند خنده نداره
گنده تر از ایشان نتوانست غلطی بکند
Iran, Islamic Republic of
شش کشور عربی با هم نتونستند جلوی اسرائیل بایستند.
اونوقت فقط چند هزار نفر از رزمندگان حزب الله که ادعا می کنن مال ایران هستند پدر اسرائیل رو درآوردند.
من جای عربستان بودم این سفیر رو به خاطر تهدید علیه امنیت ملی عربستان اعدام می کردم.
Iran, Islamic Republic of
تشنه ايم به خون اين وهابي هاي پست بلكه انتقام خون برادران بحريني را بگيريم...
Iran, Islamic Republic of
به قول حضرت امام(ره) : دیوانه ای سنگی انداخته!
قدرت اعراب خلیج فارس را همه میدانند. خصوصا زمانیکه صدام دیوانه به کویت حمله کرد هیچیک از کشورهای عربی جرآت محکوم کردن صدام را نداشتند همین سعودی بزدل و ترسو حتی پادشاه کویت را به عربستان راه نداد تا صدام تحریک نشود بنابراین پادشاه کویت به امریکا پناهنده شد. حالا این جیره خوار آل سعود از قدرت و خط قرمز عربستان حرف میزند. خط قرمز حکام آل سعود شراب است و زن و نفت که اگر اینها را از حکام ترسو بگیرید مثل موش ترسو می شوند.فراموش نمی کنیم در ماجرای لبنان سفیر شجاع و دلاور سعودی! با کمک اسرائیل و با قایق از لبنان گریخت. فراموش نمی کنیم که وزیر خارجه پر ابهت! سعودی ساعتها در آسمان لبنان چرخید تا بلکه سید حسن نصرالله اجازه فرود به لبنان به او بدهد.خلاصه از این دست ذلت بر پیشانی آل سعود زیاد است.
Iran, Islamic Republic of
می خوان تو این شرایط بین خود مسلمونا اختلاف بندازن..
البته به موقعش جواب وهابی های عربستان رو باید بدیم ولی الان هدف اختلاف افکنی هست.
نباید تو زمین استکبار بازی کنیم....
Iran, Islamic Republic of
ما همچنان منتظر لحظه بزرگ قیام هستیم ....
Iran, Islamic Republic of
یکی به این نجاست خوارهای کثیف(شراب) بگه که حساب شما از مسلمین و حتی اعراب جداست. ما با شما خرده حساب، زیاد داریم که اگه خداوند توفیق بده یکجا تسویه می کنیم. خون تک تک مسلمین و بلکه مستضعفین عالم به پای شماست چرا که اگه شما شرف داشتید مدتها بود که نه آمریکایی وجود داشت و نه اسراییلی. خیانت شما مانع از اضمحلال شیاطین غربی شده و شما در تمام جنایاتشون شریکید. این اراجیف امروزتون هم بلاشک دیکته اون فرستاده آمریکاست. قبلی اومد دستور حمله به بحرین را داد و بعد دیدند شما چقدر کودنید، گفتند بفرستیمشون پاچه ایران را بگیرند.
آقای سفیر در حالت مستی شکر خورده بودند ..... بعدش که به حالت عادی برگشت چیزی به یاد نیاورد و اظهار بی اطلاعی کرد !!!!!!!!!!!!
United Kingdom
ز شیر شتر خوردن و سوسمار
عرب را بدانجا رسیده است کار
که تاج کیانی کند آرزو
تفو بر تو ای چرخ گردون تفو

زنده باد فردوسی کبیر
گیلانی
افرین افرین
Iran, Islamic Republic of
چه حال میده کشتن وهابی جماعت
Iran, Islamic Republic of
ارباب اینا که همون آمریکا باشه رو به خاک ذلت نشوندیم اینا که دیگه نوچش هستند.
به قول یکی از دوستان نظامیم همه این کشورهای حاشیه خلیج فارس رو کوماندوهای ایرانی با چاقو میتونند یک روز فتح کنند.


ما سینه زنان اهالی الستیم
ما داغ دار روی سیلی خورده هستیم
ای دشمن حق ما دلیر و حق پرستیم
برگرد تا سربند یا زهرا(س) نبستیم
Iran, Islamic Republic of
عربستان دشمني خود با ايران را بارها نشان داده و بارزترين آن هم كشتار حجاج ايراني بود اما مسئولين ما نميخواهند باور کنند.
حالا بذارید ببینیم اینا از خوردن و تو بستر خوابیدن وقت اضافه میارن ! اونوقت در مورد بقیش نظرمونو میگیم !
اگر ادعاي قدرت نظامي مي كنند همين را بگم كه تمام قدرت نظامي عربستان برابر با قدرت يك گردان نظامي ايران هم نمي شود.
Bolivia
جناب آل سعود ... !

اگرعرضه جنگیدن داشتید که شصت سال رژیم اشغالگر قدس شما آشغالهارا اینگونه تحقیر نمی کرد.
شما اگر مرد جنگ بودید که مردم غزه بیخ گوشتان زندانی نبودند.

صدای اون زن اهل غزه در جنگ بیست ودوروزه هنوز هم به گوش می رسه که می گفت: واینکم عرب؟ کجایید اعراب؟

خیلی عرضه دارید ؟
خیلی اهل جنگ هستید؟
خیلی مرد میدان هستید؟
سوابقتان که این را نشان نمی دهد.
امادر عین حال تشریف بیارید در خدمتیم .باآغوش باز ازشما استقبال می کنیم . به طوری که بچه مدرسه ای هایتان رویشان نشود کتاب تاریخشان را باز کنند وبخوانند.
Iran, Islamic Republic of
اي مگس عرصه سيمرغ نه جولانگه توست
عرض خود مي بري و ما را مي خنداني
من وقتي به سفر حج مشرف شده بودم ديدم که نيروهاي نظامي سعودي که براي کنترل ايرانيان در مراسم دعاي کميل گماشته شده بودند حتي توانايي ايستادن يک ساعت را نداشتند . برخي از انها دراز کشيده و لم داده بودند و وقتي فرمانده بر سرشان داد مي زدند اندکي خود را جمع و جور ميکردند ولي دوباره وضع انها به حالت قبل باز مي گشت . و يا هنگامي که بنا به برنامه هر ساله لبنانيها قصد سردادن شعار در مسجد الحرام را داشتند نيروهاي اطلاعاتي عربستان که قبافه و رفتارشان داد مي زد که اطلاعاتي اند در مسجد الحرام هر کدام به گوشه اي افتاده و دراز کشيده بودند. آنها به مسجد الحرام گسيل داشته شده بودند تا اگر کسي شعار داد او را دستگير کنند اما توان و تحمل حتي ايستادن و مشاهده اوضاع را نداشتند.
Iran, Islamic Republic of
هدف عربستان از اينگونه ادعاها صرفا" جنبه داخلي دارد . زيرا حركت انقلابي مردم در عربستان را با عناصر خارجي مرتبط كرده و به نهضت مردم انگ خارجي بزند .
بهتر است مردم و مسئولين ما در اين خدعه گرفتار نشده و غير مستقيم عامل سركوبي مردم انقلابي عربستان قرار نگيرند .
زيرا عربستان و تمام شيخك هاي خليج فارس به علت فساد و مزدور بودنشان كوچكتر از اين حرفها هستند . مگر دفاع مقدس را فراموش كرده اند .
Iran, Islamic Republic of
آل سعود(بخوانید آل جهود) از سلاله همان عبداله بن زبیر است که مکه را سپر بلای خود کرد.بگویید ایران هزاران مختار دارد که امروز نجیب اند اما به وقتش شبهای میگساری همه مزدوران صهیونیست را آشفته خواهند کرد
Iran, Islamic Republic of
ولعن الله آل زیاد و آل مروان و بنی عباس و آل سعود و آل خلیفه
Iran, Islamic Republic of
ایران در وقت خودش توی دهن این عربستان خواهد زد.وحتما جزو اهداف ایران خواهد بود..
جناب آل جهود کل آل شما را نه گردان و لشگر ایرانیان بلکه یک پایگاه بسیج بس است پس به خودتون رحم کنید تا با 4 زن و کلی بچه ناکام به درک واصل نشین
Iran, Islamic Republic of
عربستان كه سهله امريكاش هم غلطي نميتونه بكنه
Iran, Islamic Republic of
حکام سعوی بهتر است به عیش و نوش خود فکر بکنند آخه عربستان را با لشکر کشی و تهدید نظامی چه کار. بهتر است مقامات سیاسی و به خصوص نظامی سعودی بار دیگر خاطرات شیرمردان دفاع مقدس را مرور نمایند.
مطمئن باشند انتقام خوب برادرانمان در بحرین ، لبنان و یمن را از حاکمان عیاش سعودی خواهیم گرفت
Iran, Islamic Republic of
چی؟! تهدید؟!!
بی خیال بابا، برو کنار بذار باد بیاد...
Iran, Islamic Republic of
احتمال دارد آمریکا برای رهایی از بحرانی که در خاورمیانه گرفتار آن است، پروژه ایجاد تنش بین ایران و عربستان را کلید زده باشد!
Iran, Islamic Republic of
امام(ره) گفت ما اگر از قضيه اسرائيل بگذريم از آل سعود نخواهيم گذشت....

همين ال سعود از حاميان اصلي فتنه سبز و تحريك كننده ي مخالفان ايرانند.
Iran, Islamic Republic of
اقای سفیربهترازهمه می دانیدشما توان مقابله با ایران را ندارید و اذهان مردم منطقه را از گسترش موج اسلامی منحرف نکنید. شماها احساس خطر می کنید نکنه مثل سرنوشت مصر را پیدا کنید. بهت توصیه می کنم حداقل بزار مستی ازسرت بپره بعدحرف بزن
Iran, Islamic Republic of
زياد حساسيت نشان ندهيد اينها نوكر آمريكا هستند ومسلماني كه نوكر آمريكا باشد حسابش معلوم است مسلما"اعراب بي تفاوت در جنايات امريكا در منطقه شريكند وروز جزا بايد پاسخ گوي مرگ هزاران مرد وزن وكودك بيگناهي كه در اثر دوستي آنها با آمريكا واسرائيل كشته ميشوند باشند (باي ذنب قتلت؟؟؟؟)حالا درجوار حرمين شريفين هی نماز بخوانند!!!
Iran, Islamic Republic of
بگزارید بیایند تا به آنها نشان دهیم اراده ی ایرانی را!!!!
Iran, Islamic Republic of
اخه اين عربستان هم عددي هستش كه در موردش تيتر مي زني جهان. قرار نيست هر بي سر و پايي در هر جاي دنيا يه حرف مفتی بزنه تيترش كني كه.
Iran, Islamic Republic of
محال است که ایران ویران شود
کنام پلنگان و شیران شود
اگر شغال پیر هوس گوش مالی کرده بیاد اما اون شروع میکنه پایان گوشمالی با ماست و البته /الله معنا/
Greece
باسلام
حكايت جنگيدن عربها جالبه. ازصدام كه خودش هم عرب بود درجنگ كويت سوال شد با ايران كه ميجنگيدي يك لحظه لباس فرم از تنت در نياوردي اما درجنگ كويت درمنظرعمومي با دش داشه حضور پيدا ميكني در جواب گفت اون موقع با مردا ميجنگيدم اينها قابل اين حرفها نيستند.
گیلانی
ایول مخلصیم
United Kingdom
عرب چارقت بسر شلوارتو جمع كن
Iran, Islamic Republic of
همه میدونند که تمام مصائب مسلمین دنیا از این وهابی های ... است که چطور پولشون خرج القاعده ،طالبان و جند الشیطان میشود. و چراغ سبز به شیطان پرستها میدهند تا به جنایتهایشان برسند.. ولی خدا اون روز نیاره که ایران ببخشید یکی از پایگاهای بسیج فقط یکی به این ... حمله ور بشه به فاطمه زهرا(س) قسم کاری میکنیم که نه توی تاریخ اومده باشه نه تاریخ توانایی نوشتن را داشته باشه... اون آمریکاش از چند تا قایق تندرو میترسه ...یادتون هست چه جنجالی به پا کرد واسه گشت قایقهای تندرو سپاه مثل مرگ ترسیدند..اینها که دیگه سهله
Iran, Islamic Republic of
اونها مقصر نيستند ما مشكل داريم سياست خارجه ما مشكل داره كه معلوم نيست دارند چكار ميكنند يه بار براي هميشه طوري برخورد كنند تا ملك عبدالله!!! به خودش اجازه نده اسم سرزمين مقدس ايران اسلامي رو بياره پيام ملت ما اينه :
مازنده به آنيم كه آرام نگيريم
موجيم كه آرامش ما عدم ماست
Iran, Islamic Republic of
داغ دل امام هنوز دردلهای جوانان ده 60و70زنده است یه سیلی به شما بدهکاریم ازنوع سیلی که امام به صدام زد ناگفته نماند که ما هم بدمان نمی آید محکی بخورید تا سیه رو شود انکه در او غش باشد
Iran, Islamic Republic of
بازم بریم عمره پولمونو بریزیم جیب این وهابیا
Iran, Islamic Republic of
تو برو شرابتو بخور بدبخت ترسو تو اصلا در حد و اندازه اين حرفها نيستي
Saudi Arabia
نیازی نیست در برخوردهامان اینقدر عصبی و بی ادب شویم و حتی پا روی آموزه های دینی و مذهبی بگذاریم. اگر دیگران بی ادبی کرده اند دلیل نمی شود که ما هم مثل آنها رفتار کنیم. پس فرق ما با آنها چیست؟
گیلانی
صحیح است
به قول امام خمینی (ره):
آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.....چه برسد به مزدورانی چون ملک فهد سعودی...
Iran, Islamic Republic of
ما شیر مردانی از نسل کیسان ایرانی هستیم اگر یادتان رفته کیسان کیست یک بار تاریخ را مطالعه کنید وببینید چه بلایی بر سر زبیریان اورد وبعد شاخ وشونه بکشید برای ما
ما اگر با همدیگر در ایران بد هم باشیم در موقعی که یک ادم ... وبی لیاقت بخواهد نگاه چپ به ما بکند چنان متحد میشویم که هیچ ابرقدرتی زورش به ما نرسد چه برسد به الانی که همه با هم متحدیم پس شیخ شکمباره مواظب باش که گیر ما نیفتی که بچه های ایرانی وفرزندان امام خمینی(ره) بلایی به سرت بیاورند که در جهنم خدا هم جایی برای تو اماده کنند در پیش پدرانت عذاب خدا را بچشی ودنیا را برایت جهنمی کنند که روزی هزار بار ارزوی مرگ بکنی
ان‌شاءالله روزی خواهد رسید که امام زمان (عج) خواهد امد وما هم سرباز آن اقا انشالله جواب شما را خواهیم داد
به امید روزهای نابودی ال سعود و ظهور حضرت مهدی(عج) صلوات
Iran, Islamic Republic of
جناب سفیر عربستان!
آیا هر شش ماه یکبار مرضتان عود میکنه؟
مقابله!!!
مقابله با چی؟
حتما" باز قرصت را پشت رو خوردی و خودتو تو آینه بجا نیاوردی!
میدان جنگ که نه، حتی تو کوچه پس کوچه های آن هم گم میشی! ممکن است خیلی براتون سخت بشه!
یکم به عاقبت حرفهای صدمن یه غازتان فکر کنید!
مگه خوشی زیر دلتان را زده!
به همین زندگی، گرچه خبیثانه و پر فسادتان قانع باشید بهتر است، حداقل عاقبتتان بدتر از این نمی شود!!!!!!!!
بدو برو خونه تا مامان نگران نشده!
Iran, Islamic Republic of
اين يك سياست كثيف است كه سعودي ها پس از شكست در تونس و مصر و ليبي و يمن و بحرين و از همه مهمتر در سوريه به آن متوسل شده اند تا بيداري اسلامي را تحت لواي جنگ عرب و عجم از بين ببرند و ...

عربستان عددي نيست پس همه با هم شعار مرگ بر امريكا و مرگ بر اسراييل و مرك بر مرتجعين عرب را سر ميدهيم
کاربرای عزیز اینقد جوش نزنیدخدایی نکرده سکته میکنیدها
محمد الوندی
لعنت خدا بر ال سعود و وهابیان، دانشها وبکم وصال بد بخت نا حق
سید
ای شکمباره تن لش این را بدان ما ارتش ابرهه نیستیم که در جا بزنیم سانت به سانت عربستان را بدون ملاحضه با خاک یکسان میکنیم و منتظر انتقام فرزندان کورش و یزدگرد باش بدبخت شارون عین سگ پدر همه شما را در اورد و سراخر ایران بداد شمارسید ای بی غیرتهای پلشت تمام زنان و دختران شما را خرید و فروش خواهبم کرد زنده باد حضرت کورش(ص)
اگه صدام زنده بود حتما به حرفای این عرب ترسوی ملخ خور کلی میخندید.یا علی.
محمدرضا ف
خدایا در راه جنگ با وهابیت و ضد شیعیان مرا به درجه شهادت نائل بفرما. آمین
ایران هشت سال دست خالی باعراق جنگید عراقی که آمریکاتجهیزش میکرد امادست آخریک وجب ازخاکمون نرفت حالابعد سی وچهارسال بازم این سعودیا امدن شاخ وشونه میکشن هه فک میکنن دستمون خالیه خدایا شکرت نمیری چه چیزایی میبینی
ابراهیم داداشی
شماها ببخشید مست بود نمی دانست چی میکه خودش بعدا معذرت خواهی خواهد کرد
ایران اراده کند خاک عربستان و شهرک های حاشیه خلیج همیشه فارس را به توبره می کشد.
ابی
Iran, Islamic Republic of
دارن با این حرفا قبر خودشونو میکنن
کاش تو این مملکت یه مرد پیدا میشد تا این حروم لقمها رو تیکه تیکشون میکردیم
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
جواب ابلهان خاموشیست