جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱۰
۲۸

حمله وحشیانه اراذل و اوباش به سرباز نیروی انتظامی + فیلم

شنبه ۱۲ دی ۱۳۸۸ ساعت ۱۸:۵۸
کد مطلب: 86802
این ویدیو نمایش دهشتناکی از خشونت مخالفین نظام است که با حمله به راننده بی سلاح نیروی انتظامی، سعی می کنند او را از پنجره ماشین بیرون بکشند! و در همان حین با شدیدترین ضربات به جان ماشین و فرد بی گناه می افتند و البته بعد از اینکه موفق به خارج کردن او از پنجره ماشین نمی شوند، او را از در پیاده کرده و به نقطه نامعلومی انتقال می دهند.

به گزارش جهان میرحسین موسوی در آخرین بیانیه خود با اشاره به عملکرد اغتشاش گران نوشت:

"عزاداران حسینی در این روز مقدس حسین حسین گویان به صورت مسالمت آمیز و بدون شعارهای تند روانه میدانها و مسیرهایی شدند که خود انتخاب کرده بودند و این بار نیز چون دفعات گذشته با اعمال تحریک آمیز مواجه شدند، خشونت های غیرقابل باور چون زیر کردن راهپیمانان، تیراندازی نیروهای لباس شخصی که امروز هویت آنها بر کسی پوشیده نیست و روز بروز پرده از چهره آنان و سرانشان کنار زده می شود، فاجعه ای را آفرید که اثرات آن به این زودی از صحنه سیاسی کشورمان رخت برنخواهد بست. "

اما انتشار تصاویر مختلفی از حمله عده ای از اراذل و اوباش به مردم عزادار و پلیس که بیشتر آنها جوانانی هستند که دوران خدمت سربازی خود را طی می کنند، نشان می دهد که کاندیدای مغلوب و مغرور انتخابات هنوز هم حاضر نیست با شجاعت مسئولیت آتشی را که افروخته بپذیرد.

در ادامه یکی از ده ها فیلم حمله وحشیانه به مردم و نیروی انتظامی توسط عده ای اراذل و اوباش که خود را حامی موسوی می دانند، ملاحظه می کنید.

لینک فیلم

براستی چرا رسانه های مدعی بی طرفی چنین تصاویری را نمایش نمی دهند.

گفتنی است در چند روز گذشته فیلم فرار یک فرد ناشناس که ادعا می شود از سربازان نیروی انتظامی است از حمله وحشیانه عده ای از اراذل و اوباش به خبر اول رسانه های بیگانه مانند CNN تبدیل شد.

 با ملاحظه فیلم فارغ از صحت یا مجعول بودن آن مشخص می شود فرد مورد اشاره در حال فرار و نجات جان خود است و در بین راه با یک فرد ناخواسته تصادف کرده و وی را مجروح نموده است.

نا گفته نماند اکثریت قریب به اتفاق حامیان هر چهار کاندیدای انتخابات گذشته از انتساب چنین وحشی گری هایی مبرا هستند و این عده عناصر ضد انقلاب و اغتشاش گر با توجه به التهابی که برخی آقایان با توهمات خود بوجود آورده اند از فرصت سوء استفاده نموده و ماهیت خود را به نمایش گذاشته اند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا يك پول درست درموني به ما بده و يك عقلي هم به موسوي .
Iran, Islamic Republic of
در اين فيلم ميبينيد که به ماشين پليس حمله کردند. خوب مي تونستند با همين روش يه ماشين ديگه رو هم بگيرند و باهاش سناريوي زير گرفتن آدما رو اجرا کنند.
من که در فیلم تنها عده ای از "مردم خداجو" رو میبینم که "بصورت خودجوش" اومدن بیرون و "حسین حسین (ع)" گویان دارن عذاداری میکنن، اگر شما چیز دیگه میبینی احتمالا مشکل از چشماتونه، یا اینکه لباس شخصی هستید و دارید بر ضد مردم "خداجو" سمپاشی میکنید.
Iran, Islamic Republic of
موسوی چنان دروغگوی ماهری است که پینوکیو باید یکی دو ترم که نه حداقل یک دوره کارشناسی چهارساله خدمت ایشان آموزش ببینند تا بفهمد دروغگویی در روز روشن و روبه خورشید و گفتن اینکه این مشتری است چه آسان است و تازه روباه مکار در مقام مکاری! هم شرمنده خواهد شد که این آقا تازه خود را راستگوترین!!! همسر روشنفکرترین زن! ایران نیز میداند.
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کنه باعث و بانی آن را و کسی که خودش را به کوری ونفهمی زده.خجالت نمیکشن واقعا.اف بر شما یارای تقلبی امام آیا ضرب وشتم نیروی انتظامی و جوانان بسیجی ناراحت کننده نیست. آقای میرحسین خجالت. چگونه میخواهیدجوابگوی امام و خون شهداباشید.البته اگرهنوزهم معتقدباشید.لعن الله قوم الظالمین
Iran, Islamic Republic of
التماس دعا برای شفای چشم و عقل موسوی
Iran, Islamic Republic of
گروههای فشار و لباس شخصی که میگفتن حالا خودشون دچارش شدن ولی اینبار بهش افتخار میکنن ! عجب !
Iran, Islamic Republic of
برای فرار؟ سه مرتبه برای فرار از روی فرد همان فرد رد می شود؟ سه مرتبه؟ این اتفاق در خارج از این کشور هم می افتاد شما همین واکنش رو نشون می دادید؟ انتفاضه باقیست!
Iran, Islamic Republic of
نه شما اشتباه می کنید اینا عزاداران حسینی بودن!
Iran, Islamic Republic of
اولا ارازل نه و مردم !
دوما چرا فکر نمیکنید همین ماموران قبلش چه کاری کردند !
سوما به قول خودتون شاید این فیلم هم در استودیو های مجهز هالیوود ساخته شده !
چهارما مردی نمای بده !!
France
تبریکات صمیمانه و قلبی مرا از بابت کشف بالاخره یک مورد برخورد مردم با نیروی انتظامی پذیرا باشید . باور بفرمائید قلب مردم ایران و جهان از دیدن این صحنه پاره پاره شد .

حقیقتش صبر شما خدایی است وگرنه هر کی دیگه بود الان چند سکته خفیف زده بود .

به داداش حسین تون سلام برسانید و از طرف من بگید « سه تا صفر از اون ور کم و سه تا صفر از این ور زیاد » یادش نره !!!!!!! ضمنا به ایشان بگید با رد شدن چندین باره از روی یکی از شهدای جنبش سبز یاد و خاطره لشگر یزید که با ثم اسبهایشان از روی شهدای کربلا رژه رفتند گرامی داشته شد .
United States
اقا چرا دروغ میگی، اینا دارن راه پیمایی مسالمت امیز بر گزار میکنند؟
Iran, Islamic Republic of
گويا حماقت بعضي از معاندان تمام شدني نيست، اصلاً توي فيلم صحبت از امام حيسين يا عزاداري نيست، اتفاقاً يكي از آدمهاي اطراف دائم داد مي زند كه:
" سرباز است و بهش كاري نداشته باشيد"
كور دلي كه چشمش مردم خدا جو !!!!! را ديده (البته از جنس خداجويانيكه موسوي در بيانيه خودش به آنها اشاره دارد) يا در تعريف خداجويي مشكل داره يا مشكل رواني ديگري دارد، كه به حمله به مردم مي گويد عزاداري!كربلايي از تهران
از کهریزک و متهمانش چه خبر ؟
.اقعا آن قسمت بیانیه را که هتاکی را در عاشورا محکوم کرد را نخوانید یا خودتان را به...
جرات دارید این نظر را بگذارید و الا لطفا خفه!
Iran, Islamic Republic of
واقعا بیگناه بوده؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
برای همینه که فقط معترضین کشته میشن!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
دوستان جهان نیوز چرا این مردم در طول 30 سال گذشته این گونه نبوده اند.ما چگونه عمل کردیم که امروز این اتفاقات پیش می آید. آیا فقط موسوی اشتباه کرده است؟ حامیان دولت رفتارشان با معترضین درست بوده؟ عکس فیلمی که شما نشان داده اید بنده صحنه واقعی آن را در روز عاشورا دیدم و آن وقتی که لباس شخصی ها با چماق و باتوم به جان یک خودروی زانتیا افتاده اند و به جرم اینکه در حمایت از موسوی بوق زده بود تا می توانستند شیشه های ان را شکستند و با بیرحمی به خودرو اسیب می رساندند که راننده و رفقایش موفق شدند فرار کنند.چرا از این صحنه ها نمی گوئید. چرا اجازه حرف زدن نمی دهید و اعتراضات را متمایل به دین و اعتقادات می کنید؟ مردم مخالف دولتند نه اسلام. خواهشم از شما این است که با توجه به این که شما را آزادتر دیدم این است که واقعیت ها را بنویسید. آیا براستی مردم به امام حسین و یا عاشورا هتک حرمت کردند و یا اعتراض به مجموعه ای از عوامل نظام داشتند این موضوع به معنای تائید شعارها نیست بلکه به این مفهوم است تا موقعی که اجازه حرف زدن ندهید و همه چیز یک طرفه باشد باز هم شاهد این بساط نامیمون خواهیم بود. وقتی به یک گربه اجازه فرار داده نشود آخر چنگ می زند این یک طبیعت است اگر در موقعی که جریان سیاسی به دست اصلاحطلبان بیفتد و تریبون به حامیان دولت فعلی داده نشود مطمئن باشید آنها هم اینکارها را می کنند بلکه خطرناکتر مانند قضیه سعید امامی .موفق باشید.
Iran, Islamic Republic of
از زیر گرفتن مردم بی پناه وحشیانه تر نیست.
لطفا تصاویر دلجویی مردم از نیروی انتظامی را هم نشان دهید.
Iran, Islamic Republic of
برادر لباس شخصي پول رو جاي ديگه ميدهند؟
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز، خدا هر قدر به موسوی عقل بده فایده نداره!

هر چی رو با منفی بینهایت جمع کنی باز می شه منفی بی نهایت!!!

فوقش به حالتی برسیم که نتونیم بگیم چقدر بی عقله! ولی از عاقلیش هیچ وقت نمی شه چیزی گفت
Iran, Islamic Republic of
مشکل اینجاست که بعضی ها (که انشاالله )به خاطر بی بصیرتی نه از روی غرض و مرض می خواهند حق رو از حلقوم دشمن بشنوند حق رو از زاویه ی چشمان نا÷اک اجانب می بینند دوست و دوشمن رو نمی شناسند یا نمی خوان بفهمند چرا که حق بی ÷رده و حجاب ÷یش چشم است
Iran, Islamic Republic of
میدونین ادم از چی زورش میگیره؟ از اینکه موسوی میگه مردم خداجویی که واسه عزاداری امام حسین اومده بودن، وقتی دیدن دارن یک عده رو ترور میکنن، از پل پرت میکنن پایین، بر علیه شون شعار میدن و ... ، بهشون برخورد و در برابر اینگونه اقدامات موضع گرفتند.(البته منظور او از مردم خدا جو، خداجویان واقعی نیست، بلکه آن عده ای است که در روز عاشورای حسین(ع) ان کارهای کذایی را انجام دادن).میگم نکنه موسوی هنوز هم توهم داره و فکر میکنه مردم عزادار که در هیئت ها و دسته های عزاداری بودن، حامیان او و مخالفین نظام و اسلام بودن و کسانیکه به اغتشاش و هتاکی پرداختند، مخالفین او و موافقین نظام و عاشقان اهل بیت بودن؟بابا یکی اینو حالیش کنه.
ضمنا چطور اونا توجیه میکنن که کارهای ماازقبیل آتش زدن اموال مردم،آتش زدن مغازه ها و ساختمانها، صدمه به اموال عمومی و هزاران عمل ناشایست دیگه،عکس العمل طبیعی و بجای اراذل و حرمت شکنها در برابر جریان مقابل هست، ولی این سرباز بیچاره باید می ایستاد و کتک میخورد و کشته میشد؟ علاوه بر این، اونا که شعار وا مردم و وا ملتا میدن، مگه این سرباز بیچاره و امثال او که در روز عاشورا وحشیانه کتک خوردن، جز این مردم نیستن؟ شما حمله کردین، فحش دادین، کتک زدین،بر علیه مقدسات شعاردادین، اونوقت میخواین دیگران بایستند و نگاه کنند شما و کاراتون رو؟
Iran, Islamic Republic of
این سرباز بیچاره رو وحشیانه کتک زدن. این عده آیا واقعا از مردم این مملکت هستن؟ من که بعید میدونم. اینا یه عده وطن فروش و مزدور بیگانه هستن. مگه این سرباز چه گناهی کرده ؟ اصلا از کجا میدونین که خود این بیچاره به موسوی رای نداده باشه؟ اگه پسر و یا برادر خودشون سرباز باشه و بنا به حکم سربازیش، در اینگونه موارد حضور پیدا کنه، (مامور باشه و معذور)، راضی هستن عده ای اونو اینجوری کتک بزنن؟
اینا دیگه کاری به انخابات ندارن. اینا کینه و عقده خودشون رو میخوان تخلیه کنن. کاری ندارن امثال این سرباز بدبخت، طرفدار کیه و به کی رای داده.
Iran, Islamic Republic of
خدا از اينها نمي‌گذرد كه به خون شهدا خيانت مي‌كنند وامثال موسوي ها كه با همين خون شهدا به مسند كار رسيدند و شدند موسوي چطور جواب مي‌دهند و كارهاي ناپسند را مورد پسند خود و دشمنان اسلام مي‌دانند و براي آن توجيه مي‌تراشند ولي آنها بدانند به كوري چشم آمريكا، اسرائيل ، منافقين كه ما چه چند ميليون باشيم چه يك نفر جلوي اينها با پاي جان مي‌ايستيم و از اين نظام حمايت مي‌كنيم شماها همگي خيلي از فقر مردم ناراحتيد بدانيد همگي شما در بهترين شرايط زندگي مي‌كنيد نمي‌خواهد از ما سپر خود قرار داده و به منافع بيشتر خود برسيد. شما آزادي مي‌خواهيد كه به راحتي كارهاي زشت و ناپسندتان ادامه دهيد. شما جايگاهي در اين مملكت نداريد همانا كه از شما حمايت مي‌كنند به آنجا پناه ببريد. خدايا اسلام، نظام ما و رهبر عزيز ما را حفظ بفرما انشاءا...
Iran, Islamic Republic of
خدا باعث و بانی این وضعیت فتنه رو هم رحمت کنه هم لعنت.
رحمت از این جهت که باعث شدخیلی از آدمها که ادعای این رو دارند که فرزند انقلاب و امام هستند دستشون رو بشه از جمله خود موسوی وامثال موسوی.
لعنت از این جهت که نطفه فتنه رو توی کشور انداخت.
انشاالله جزء لعنت شده نباشیم.
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
احتراما کسانی که در منظره های خود می فرمایند اگر ما رئیس جمهور شویم راه امام را ادامه می دهیم اما بعد از چند روز هواداران ان اقا عکس امام را پاره می کنند واقعانا خجالت دارد اما دوباره گفتند راه شهدا را ادامه می دهیم اما اینطور نشد این انقلاب با خون شهدا درست شده
والسلام
Iran, Islamic Republic of
دیدن این تصاویر دل هر انسانی را درد می آورد - اگر عناصر جنون سبز با نیروی انتظامی مشکل دارند با سرباز بی چاره چکار دارند ؟ مرگ بر فتنه گر
Iran, Islamic Republic of
به نظر من بهتره به جای استفاده از کلمه فتنه از کلمه کودتای انگلیسی استفاده بشه .