کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حمله وحشیانه اراذل و اوباش به سرباز نیروی انتظامی + فیلم

12 دی 1388 ساعت 18:58

این ویدیو نمایش دهشتناکی از خشونت مخالفین نظام است که با حمله به راننده بی سلاح نیروی انتظامی، سعی می کنند او را از پنجره ماشین بیرون بکشند! و در همان حین با شدیدترین ضربات به جان ماشین و فرد بی گناه می افتند و البته بعد از اینکه موفق به خارج کردن او از پنجره ماشین نمی شوند، او را از در پیاده کرده و به نقطه نامعلومی انتقال می دهند.


به گزارش جهان میرحسین موسوی در آخرین بیانیه خود با اشاره به عملکرد اغتشاش گران نوشت:

"عزاداران حسینی در این روز مقدس حسین حسین گویان به صورت مسالمت آمیز و بدون شعارهای تند روانه میدانها و مسیرهایی شدند که خود انتخاب کرده بودند و این بار نیز چون دفعات گذشته با اعمال تحریک آمیز مواجه شدند، خشونت های غیرقابل باور چون زیر کردن راهپیمانان، تیراندازی نیروهای لباس شخصی که امروز هویت آنها بر کسی پوشیده نیست و روز بروز پرده از چهره آنان و سرانشان کنار زده می شود، فاجعه ای را آفرید که اثرات آن به این زودی از صحنه سیاسی کشورمان رخت برنخواهد بست. "

اما انتشار تصاویر مختلفی از حمله عده ای از اراذل و اوباش به مردم عزادار و پلیس که بیشتر آنها جوانانی هستند که دوران خدمت سربازی خود را طی می کنند، نشان می دهد که کاندیدای مغلوب و مغرور انتخابات هنوز هم حاضر نیست با شجاعت مسئولیت آتشی را که افروخته بپذیرد.

در ادامه یکی از ده ها فیلم حمله وحشیانه به مردم و نیروی انتظامی توسط عده ای اراذل و اوباش که خود را حامی موسوی می دانند، ملاحظه می کنید.

لینک فیلم

براستی چرا رسانه های مدعی بی طرفی چنین تصاویری را نمایش نمی دهند.

گفتنی است در چند روز گذشته فیلم فرار یک فرد ناشناس که ادعا می شود از سربازان نیروی انتظامی است از حمله وحشیانه عده ای از اراذل و اوباش به خبر اول رسانه های بیگانه مانند CNN تبدیل شد.

 با ملاحظه فیلم فارغ از صحت یا مجعول بودن آن مشخص می شود فرد مورد اشاره در حال فرار و نجات جان خود است و در بین راه با یک فرد ناخواسته تصادف کرده و وی را مجروح نموده است.

نا گفته نماند اکثریت قریب به اتفاق حامیان هر چهار کاندیدای انتخابات گذشته از انتساب چنین وحشی گری هایی مبرا هستند و این عده عناصر ضد انقلاب و اغتشاش گر با توجه به التهابی که برخی آقایان با توهمات خود بوجود آورده اند از فرصت سوء استفاده نموده و ماهیت خود را به نمایش گذاشته اند.


کد مطلب: 86802

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/86802/حمله-وحشیانه-اراذل-اوباش-سرباز-نیروی-انتظامی-فیلم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com