يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

پیشنهاد کارلا برونی به همسر رئیس جمهور

شنبه ۶ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب: 251729
کارلا بروني، همسر نيکلا سارکوزي، رئيس جمهور سابق فرانسه به والري تري رويلر پيشنهاد کرد با اولاند رسماً ازدواج کند.
به گزارش پايگاه اينترنتي روزنامه تريبون دوژنو چاپ ژنو کارلا بروني، همسر نيکلا سارکوزي، رئيس جمهور سابق فرانسه به والري تري رويلر پيشنهاد کرد با اولاند رسماً ازدواج کند.

کارلا بروني، همسر نيکلا سارکوزي، رئيس جمهور سابق فرانسه به والري تري رويلر، شريک غيررسمي اولاند پيشنهاد کرد با فرانسوا اولاند رسماً ازدواج کند.

 به گزارش جهان به نقل از خبرآنلاین، کارلا بروني، همسر نيکلا سارکوزي، رئيس جمهور سابق فرانسه پس از 6 ماه سکوت در مصاحبه با مجل اِل(Elle) گفت:”من دربار خودم حرف مي‌زنم، به نظرم بهتر است همسر رسمي رئيس جمهور بود تا شريک(غيررسمي).

 رياست جمهوري يک منصب رسمي است که حضور در موقعيت‌هاي رسمي را ايجاب مي‌کند.کارلا مي‌گويد: شايد من اشتباه مي‌کنم و انتخاب والري مدرن تر است، اما وقتي من به صورت رسمي با نيکلا ازدواج کردم، تا حد زيادي به آرامش دست پيدا کردم و نگراني هايم برطرف شد.

 بروني گفت: من فکر مي‌کنم والري چندان تفاوت وضعيت فعلي اش با گذشته را ارزيابي نکرده است که البته طبيعي است. به علاوه اينکه او يک روزنامه نگار است و شغل او ايجاب مي‌کند که دربار همه چيز نظر خاص خود را داشته باشد.

همسر ساركوزي بازگشت همسرش به عرص سياست که طي روزهاي اخير جنجال زيادي در مطبوعات به راه انداخته، را غيرمحتمل دانست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *