چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۵
۱۱

رئیس جمهور فرانسه در میان انبوه محافظان خود

شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب: 455289
فرانسوا اولاند نیز در نطقی تلویزیونی تاکید کرد که مرزهای فرانسه بسته خواهد شد و پلیس و نیروهای امنیتی فرانسه تمام تلاش خود را برای مقابله با تروریست ها انجام خواهند داد.
به گزارش جهان، براساس این گزارش، فرانسوا اولاند، رئیس جمهور فرانسه پس از تهدیدات امنیتی در نزدیکی ورزشگاه بزرگ پاریس از ورزشگاه خارج شده و به ساختمان وزارت کشور پناه برد.

https://jahannews.com/vdcaamnyo49nmu1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaamnyo49nmu1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اولاند خیلی خون سرده!
این موضوع نشان می دهد اولاند از انفجارها اطلاع داشته.
علي
مثل يه مترسك بين محافظاش قايم شده اينايي كه اين بمب گذاري هارو كردن اونايي هستن كه خودتان پرورششون داديد
Iran, Islamic Republic of
سوراخ موش....
هههه
Iran, Islamic Republic of
اروپا حاضر است مردم کشته شوند ولي جلوي پناهجويان گرفته شده و فرهنگ اسلامي کمتر وارد ملتشان شود...
جمشید
۱_ رنگشان پریده
۲_ اولاند دارد خودش را اینگونه فحش می دهد ، خودم کردم لعنت بر خودم باد
۳_ محافظ هم فکر اولاند را می خواند و با خود می گوید لعنتی درست است چرا به داعش کمک می کردی !?
مهدی
اینا همش بازی دقیقا مثل 11 سپتامبر ...فردا یه قطعنامه میره شورای امنیت و آمریکا و فرانسه و انگلیس به سوریه و عراق حمله می کنند و نیرو میفرستند و......اینا به این بهانه میخواهند سوریه رو اشغال کنند.
Iran, Islamic Republic of
البته از كشته شدن هر انسان بيگناهي متاسفيم اما سوالي كه باشنيدت حوادث پاريس به ذهن ميآيداين است كه خون اروپائيها از خون سوريها و عراقيها و ايرانيها رنگين تر نيست پس چرا كشتار مسلمانان را جائز ميدانند؟؟ و تاييد ميكنند ؟؟ و تروريستها را حمايت ميكنند؟؟ به قول يك مثل ايراني يك سوزن به خود و يك جوالدوز به ديگران.
گرچه باید محکوم کرد این حرکات رو امامردم منطقه (غرب آسیا) هر روز بساطشون همینه ترس و ترس و ترس یکم طعمش رو بچش
Estonia
این توطئه یهود است
حبیب دهکردی
جناب روحانی ریاست محترم جمهور مصیبت جانگدازکشته شدن عزیزان فرانسوی را ازصمیم قلب به شما تسلبت میگویم ما را درغم خودتان شریک بدانید خدا لعنت کند داعشی ها ی اسراییلی را که شرایط بعد از برجام را رعایت نکردند به خدا دلمان خون است که شما نتوانستید بروید فرانسه اون سفر امریکای شما که حاجی ها درمنا نگذاشتند حتی یک لبخند به لبتان بیاید و این هم حالا سفر اروپایی تان . بهرحال این شرح هچران بگذار تا وقت دیگر
حسن روحانی سفرش را به فرانسه سریعا لغو کرد ولی موقع فاجعه منا و کشته شدن هموطنان به سفر خود ادامه داد و سفرش را لغو نکرد