شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

تلاش برای حمله فیزیکی به وزیر امورخارجه

پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۹:۰۹
کد مطلب: 119131

گماشته های ضدانقلاب در مراسم مطبوعاتی وزیر امورخارجه اخلال ایجاد کردند و قصد حمله فیزیکی به متکی را داشتند.

به گزارش خبرنگار جهان تلویزیون یورونیوز لحظاتی پیش اولین خبر مشروح خود را به ایجاد اخلال دو فرد ایرانی راه یافته به کنفرانس مطبوعاتی وزیر امورخارجه ایران و همتای ایرلندی اش اختصاص داد.

در آغاز مصاحبه منوچهر متکی و همتای ایرلندی اش، یک ایرانی که در جلسه حاضر بود با فریادهای ضد ایرانی به زبان انگلیسی علیه جمهوری اسللامی ایران اقدام به فحاشی نمود که بلافاصله ماموران امنیتی حاضر در سالن او را در حالیکه در سایر طبقات ساختمان به فحاشی مشغول بود به بیرون هدایت کردند.

بعد از این حادثه یکی دیگر از حاضران در سالن، که در کسوت خبرنگار به محل راه یافته بود، شروع به توهین به مقدسات اسلامی کرد .این فرد نیز پس از بیان جملاتی توسط ماموران به خارج از سالن بیرون رانده شد .

شبکه یورونیوز بدون پرداختن به سخنان وزیر امورخارجه کشورمان اقدام به پخش پرتاب اشیاء و حمله فیزیکی علیه وزیر امورخارجه کشورمان توسط عده ای عناصر وابسته به منافقین نمود.

این تلویزیون خارج ساختن منوچهر متکی تحت حفاظت ماموران ایرانی و ایرلندی را در حالیکه بر جلوگیری از اشیاء پرتابی، چتری بالای سر وزیر امورخارجه ایرن قرار گرفته بود را همراه با شعارهای ضدانقلابیون پخش کرد .

تحلیلگران رسانه ای معتقد هستند این جو سازی ها و اقدام به حمله به سوی وزیر امور خارجه ایران با هماهنگی مقامات ایرلندی صورت گرفته است.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بالاخره اين همه پولي كه توسط دشمنان اسلام و ايران و توسط آمريكا و اسرائيل به اراذل و اوباش تحويل ميشود بايد تداوم داشته باشد و آنها هم خوش رقصي ميكنند و دل اربابانشان را شاد ميكنند ولي نميدانند كه تحمل جسارت و حتي مرگ اجري كمتر از شهيد براي ما و مسئولان نظام ندارد و به آن هم افتخار ميكنيم