جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۷
۴

روزی که آیت‌الله بهجت زیر عکسش راپاره کرد

سه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب: 378233
این روزها که به قول شهید نور علی شوشتری مواظبیم نام‌مان گم نشود و القاب دست‌سازی که دیگران چاهش را برایمان کنده‌اند از پس و پیش اسم‌مان جا نیافتد یادمان نرود که بودند افرادی که به یک الاحقر و العبد بسنده می‌کردند.
به گزارش جهان به نقل از مفتاح ۲۴؛ این روزها که به قول شهید نورعلی شوشتری مواظبیم ناممان گم نشود و القاب دست‌سازی که دیگران چاهش را برایمان کنده‌اند از پس و پیش اسممان جا نیافتد یادمان نرود که بودند افرادی که به یک الاحقر و العبد بسنده می‌کردند.

اما این افراد همان شمس الشموسی هستند که در یک زمان محدود خلاصه نمی‌شدند و تا عالم وجود دارد آن‌ها هستند. اگر الآن آرزو داریم که ای کاش دوران آیات خدا قاضی و غیره را درک می‌کردیم و تنها در زمان آن‌ها نفسی دم می‌کردیم آیندگان نیز آرزو می‌کنند که ای کاش این دم را هر چند یک بار در حیات آیاتی کم‌نظیر یا بی‌نظیر داشتند، افتخاری که ما به آیت الله بهجت می‌کنیم و آیندگان غبطه‌اش را می‌خورند.

حجت الاسلام علی بهجت، پسر بزرگوار آیت الله بهجت نقل می‌کند: یک عکسی از ایشان آیت الله بهجت رحمه الله علیه چاپ کرده بودند و زیرش القاب داشت. عکس را داخل پوشه‌ای گذاشته بودم و فقط این نوشته پیدا بود. یک روز آمدم دیدم این نوشته زیر عکس پاره شده است! عکس را در آوردم، دیدم این کار بچه‌ها نبوده است چون تمام القاب عارف و سالک و فقیه و شیخ الفقها و المجتهدین همه را پاره کرده بود، فقط محمد تقی بهجتش را گذاشته بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


معمولا کسانی که برای خدا کار می کنند و بقول آیه قران که خداوند عاشقشان می شود از القاب های بسیار بزرگ و سنگین خوششان نمی آید. برای کار در راه خدا مهم است نه القاب
Iran, Islamic Republic of
الله اكبر
علي
Iran, Islamic Republic of
آقاي هاشمي رفسنجاني هم دقيقا" همين خصوصيات را دارند كه با پول دانشجويان دانشگاه آزاد براي ايشان و حفظ شخصيت ايشان كتاب چاپ شده است عجب شباهتي اين دو روحاني بهم دارند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! فقط سانسور نكن
آیت الله بهجت فقط برای خدا کار میکرد برای خدا حرف میزد و اعمالش رو خالص برای خدا کرده بود خدا هم محبت کسی که بخاطر رضای خدا کار کنه رو به دل بندگانش میندازه