يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
برای حمایت از مردم بحرین صورت گرفت؛

تجمع بوشهری ها در سواحل خلیج فارس

دوشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب: 160540
مردم ولايتمدار استان بوشهر با تجمعي حماسي در كنار آب‌هاي نيلگون خليج هميشه فارس فرياد آزادي بحرين را از دست استكبار سر دادند.
به گزارش فارس، در اين تجمع كه عصر يكشنبه شماري از مردم، مسئولان و اقشار مختلف در آن حضور داشتند، بيانيه‌اي در حمايت از تمام مسلمانان مظلوم جهان به‌ويژه مردم ستمديده بحرين قرائت شد و قايق‌هاي تندروي ايراني راهي آب‌هاي نيلگون خليج هميشه فارس شدند تا خواب راحت را بر همه مستكبران جهان حرام كنند. 

در اين بيانيه آمده است: امروز روز عهد و پيمان، روز لبيك، روز تجديد پيمان با اصول اسلام ناب محمدي و لبيك به نداي "هل من ناصر ينصرني " مظلومان به خاك و خون كشيده شده بحرين است. در ادامه اين بيانيه آمده است: امروز شيعه و سني در منطقه زير چكمه‌هاي عمال آل‌سعود و صهيونيسم لگدمال مي‌شوند و بر ماست كه نگذاريم كه خاك مرگ بر كالبد وجودمان حاشيه ببندد و وظيفه اسلامي خود كه همان دفاع از مظلوم است را زمين بگذاريم بنابر اين در اين تجمع يكصدا اقدامات ددمنشانه حاكمان سفاك و ديكتاتور عربي را محكوم مي‌كنيم. 

اين بيانيه مي‌افزايد: ما مردم استكبارستيز بوشهري در كنار سواحل نيلگون خليج فارس كفن‌پوش و آماده شهادت دست تمام مبارزان در راه آزادي را محكم مي‌فشاريم و با تمام مسلمين مظلوم پيمان خون مي‌بنديم كه تا آخرين نفس از آرمان‌هاي اسلامي و آزاديخواهانه دفاع ‌كنيم. 

در بيانيه مردم بوشهر آمده است: آل سعود و رژيم امارات حضور نحس خود را از كشور بحرين و حمله به مردم بي دفاع اين كشور كوتاه كنند در غير اين‌صورت منافع آنها در سراسر دنيا مورد هجوم مسلمانان آزاديخواه قرار مي‌گيرد. 

در ادامه اين بيانيه آمده است: به آمريكا اين محور شرارت همان‌طور كه در ايران به خاك مذلت نشست هشدار مي‌دهيم كه در خاورميانه نيز منتظر شكست سنگين خود باشد.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *