جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۶

موسوي به دليل مدركش نمي‌تواند در این دانشگاه تدريس كند

چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۱۴:۵۵
کد مطلب: 101590
رئيس دانشگاه تربيت مدرس گفت: موسوي با فوق ليسانس معماري نمي‌تواند در دانشگاه تربيت مدرس تدريس كند.

فرهاد دانشجو رئيس دانشگاه تربيت مدرس در گفتگو با خبرگزاري فارس در خصوص آخرين وضعيت تدريس موسوي، بهشتي و قربان‌نژاد در اين دانشگاه بعد از سخنان وزير علوم پيرامون حضور تعداد انگشت‌شماري از اساتيد غيرهمسو با خواست مردم در دانشگاه‌هاي كشور، اظهار داشت: عليرضا بهشتي در حال حاضر مشغول تدريس در دانشگاه تربيت مدرس است اما مهندس موسوي هنوز به دانشگاه برنگشته‌ است.

وي با بيان اينكه موسوي از دانشگاه تربيت مدرس به فرهنگستان هنر مامور شده بود، افزود: هنوز نامه‌اي مبني بر پايان ماموريت وي از فرهنگستان هنر به دانشگاه تربيت مدرس نرسيده است.

رئيس دانشگاه تربيت مدرس گفت: موسوي از حدود 6 سال پيش از دانشگاه تربيت مدرس به فرهنگستان هنر مامور شده بود.

دانشجو با بيان اينكه موسوي در گذشته هم در دانشگاه تربيت مدرس تدريس نمي‌كرد، ادامه داد: موسوي اكنون نيز در اين دانشگاه تدريس نمي‌كند و در گذشته هم تنها يك درس در خصوص تاريخ انقلاب اسلامي به صورت تجربي در دانشگاه تربيت مدرس ارائه مي‌كرد.

وي همچنين به مدرك فوق‌ليسانس موسوي اشاره كرد و يادآور شد: رشته آقاي موسوي معماري است ولي با اين حال وي در گروه علوم سياسي دانشگاه تربيت مدرس عضويت داشته است.

رئيس دانشگاه تربيت مدرس همچنين اضافه كرد: موسوي با مدرك فوق ليسانس معماري نمي‌تواند در دانشگاه تربيت مدرس درسي را ارائه كند.

دانشجو در خصوص نقل قول يكي از خبرگزاري‌ها از وي مبني بر اينكه موسوي فوق‌ليسانس علوم سياسي دارد، اظهار داشت: مطلب آن خبرگزاري به اشتباه منتشر شده بود، چون موسوي فوق‌ليسانس معماري دارد و با اين مدرك نمي‌تواند در رشته‌هاي سياسي تدريس كند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
میشه یه خورده کمکش کنید ! اگر لیسانس یا فوق لیسانس علوم سیاسی ندارد ولی سیا سی است !! استاد فتنه از دانشگاه هارد رو ( سخت رو که از پر رو یک کلاس بالا تر است) است ! میگین نه از عملکردش بشناسیدش .اگر سید علوی نباشد .....است!!
Iran, Islamic Republic of
مطمئنین همه مدارک با همه کارها تو این مملکت می خونه؟دکتر ولایتی دکتر چیه؟محصولی تحصیلاتش چیه و الی آخر
Iran, Islamic Republic of
میر فسیل موسوی ثابت کرد با هزار دلیل اظهر من الشمس که نه تنها دروغگو هست بلکه بدون داشتن مدرک در دانشگاه تدریس!!!؟؟ می کرده و نه تنها ...ر هست ونه تنها قدرت طلب است بلکه برای کسب قدرت حاضر به ویران کردن کشور و زیر پا گذاشتن دین و قرآن و اسلام و اخلاق و انسانیت است که همه این کارها را هم کرد میر فسیل موسوی بد جوری باطن زشت و اهریمنی خود را آشکار کرد .خوش بود گر محک تجربه آید میان تا سیه روی شود میر فسیل موسوی.
Iran, Islamic Republic of
من برای سایت جهان خیلی احترام قائل هستم، اما از چندین نفر از دانشجویان مقطع فوق لیسانس علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس شنیده ام که میرحسین موسوی فارغ از جهت گیری های سیاسی مرد بافضیلتی است. او هرگز به خود اجازه تدریس در مقطع فوق لیسانس علوم سیاسی را نمی دهد. حتی در دوران ریاست جمهوری خاتمی نیز این کار را نکرد. همچنین شنیدم در سال های اخیر مطالعات وی بسیار عمیق و گسترده بوده و در عین تسلط کافی به برخی از سرفصل های دورس علوم سیاسی هرگز به خود اجازه حضور در کلاس نمی داد و استدلال او این بود که وی چون فوق لیسانس است نباید استاد فوق لیسانس باشد. خلاصه اینکه بدون اینکه بنده به تفکر وی کاری داشته باشم از شخصیت بزرگش بسیار شنیده ام آن هم از دانشجویانی که کاملا روحیه علمی داشته و هیچ گونه جهت گیری سیاسی ندارند. بنابراین به شما نیز توصیه می کنم عملکرد سیاسی و شخصیت معنوی وی را از هم تفکیک کنید. با این روش من و مخاطبان محترم دیگر در مورد سایت محترم جهان درست قضاوت خواهیم کرد. ضمن اینکه انصاف نیز چنین حکم می کند. انشاءالله موفق باشید.
Iran, Islamic Republic of
چطور شد تا حالا متوجه نشده بودند
تازه اين همه آدم بي مدرك مثل كردان در آين جاها درس دادند مگه چي شد
Iran, Islamic Republic of
من برای سایت جهان خیلی احترام قائل هستم، اما از چندین نفر از دانشجویان مقطع فوق لیسانس علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس شنیده ام که میرحسین موسوی ......!! جنابی که شنیده اید این چیز !!!ها را کافی است تا به دانشگاه تربیت مدرس مراجعه می کردید تا با چشمان خودتان ببینید که روی سر در دفتر موسوی با خط درشت تابلو زده بودند /دکتر میر حسین موسوی ../ !!!؟؟این جناب دکتر با فضیلت شما یک بار به آن مخیاه اش خطور نکرد که بگوید من دکتر نیستم این نوشته را بردارید حقوق چند میلیونی که ماهیانه می گرفت چطور!!!! نکنه بخطر نفس کشیدن در فضای دانشگاه به او می دادند میر حسین موسوی و زن او هم بدون مدرک در دانشگاه حضور داشتند و در این مورد دروغ گفته اند و هم سطح سوادشان بشدت پایین است راست آن دوست صادق!!!شما ندید که میر حسین استاد راهنمای دانشجویان بخت برگشته کارشناسی ارشد علوم سیاسی بود هست ...