کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

موسوي به دليل مدركش نمي‌تواند در این دانشگاه تدريس كند

19 اسفند 1388 ساعت 14:55


رئيس دانشگاه تربيت مدرس گفت: موسوي با فوق ليسانس معماري نمي‌تواند در دانشگاه تربيت مدرس تدريس كند.

فرهاد دانشجو رئيس دانشگاه تربيت مدرس در گفتگو با خبرگزاري فارس در خصوص آخرين وضعيت تدريس موسوي، بهشتي و قربان‌نژاد در اين دانشگاه بعد از سخنان وزير علوم پيرامون حضور تعداد انگشت‌شماري از اساتيد غيرهمسو با خواست مردم در دانشگاه‌هاي كشور، اظهار داشت: عليرضا بهشتي در حال حاضر مشغول تدريس در دانشگاه تربيت مدرس است اما مهندس موسوي هنوز به دانشگاه برنگشته‌ است.

وي با بيان اينكه موسوي از دانشگاه تربيت مدرس به فرهنگستان هنر مامور شده بود، افزود: هنوز نامه‌اي مبني بر پايان ماموريت وي از فرهنگستان هنر به دانشگاه تربيت مدرس نرسيده است.

رئيس دانشگاه تربيت مدرس گفت: موسوي از حدود 6 سال پيش از دانشگاه تربيت مدرس به فرهنگستان هنر مامور شده بود.

دانشجو با بيان اينكه موسوي در گذشته هم در دانشگاه تربيت مدرس تدريس نمي‌كرد، ادامه داد: موسوي اكنون نيز در اين دانشگاه تدريس نمي‌كند و در گذشته هم تنها يك درس در خصوص تاريخ انقلاب اسلامي به صورت تجربي در دانشگاه تربيت مدرس ارائه مي‌كرد.

وي همچنين به مدرك فوق‌ليسانس موسوي اشاره كرد و يادآور شد: رشته آقاي موسوي معماري است ولي با اين حال وي در گروه علوم سياسي دانشگاه تربيت مدرس عضويت داشته است.

رئيس دانشگاه تربيت مدرس همچنين اضافه كرد: موسوي با مدرك فوق ليسانس معماري نمي‌تواند در دانشگاه تربيت مدرس درسي را ارائه كند.

دانشجو در خصوص نقل قول يكي از خبرگزاري‌ها از وي مبني بر اينكه موسوي فوق‌ليسانس علوم سياسي دارد، اظهار داشت: مطلب آن خبرگزاري به اشتباه منتشر شده بود، چون موسوي فوق‌ليسانس معماري دارد و با اين مدرك نمي‌تواند در رشته‌هاي سياسي تدريس كند.


کد مطلب: 101590

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/101590/موسوي-دليل-مدركش-نمي-تواند-این-دانشگاه-تدريس-كند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com